Gå til innhold

Hva kjøper du for dine bokklubb-gavekort?


Bokormen

Anbefalte innlegg

For å unngå henting på posten: bestill bøker eller andre småting som får plass i postkassa di.
Forresten så funker ikke dette noe særlig når det gjelder Bokklubben. De sender som regel alt hver for seg, og kan putte en liten lommebok i ei svær eske. :forvirret:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Hva gjør jeg når det ikke står noen gavekortkode på gavekort-mailen jeg fikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har svar? Har sendt mail til bokklubben men de er jo ganske trege. Gavekortet mitt går ut 30.mai, så da svarer dem sikkert 2.juni.

Jeg har prøvd å trykke på "bonus og gavekort" inne på min side, men da kommer det bare opp utvalgte ting jeg kan velge mellom. F.eks hvit stelton brødpose, jeg vil ha svart. Går jeg da inn på de andre sidene og velger svart pose, blir dette lagt inn som andre produkter og ikke gavekortprodukter. Og ser da ut som om det må betales utenom.

Noen som kan hjelpe meg? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har jo et gavekort jeg må huske å bruke jeg også ja... de har ikke akkurat mast på at jeg må huske det nei, jeg har jo nesten glemt det ut.

Men du, MillaS, du skal kunne finne en oversikt over de gavekort du har, med deres kode og gjenstående beløp og varighet når du er innlogget på bokklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har jo et gavekort jeg må huske å bruke jeg også ja... de har ikke akkurat mast på at jeg må huske det nei, jeg har jo nesten glemt det ut.

Men du, MillaS, du skal kunne finne en oversikt over de gavekort du har, med deres kode og gjenstående beløp og varighet når du er innlogget på bokklubben.

Jeg finner oversikten og beløpet, men det står ingen kode på det. Dårlig. Sikkert for at jeg ikke skal gidde å bruke det :P Det står også en link der men det forklarte jeg i innlegget over. Bare utvalgte artikler som står på den sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...