Gå til innhold

Hva kjøper du for dine bokklubb-gavekort?


Bokormen

Anbefalte innlegg

I dag har jeg bare fått en bok om å lage smykker. Dette skal være julegave. Hadde håper på mer men... Er veldig spent på det bestikket jeg har bestilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingebritt

Jeg ser at Bokklubben har tatt vekk noen av tingene på Gaver og Utstyr avdelingen. Bl.a. dukkehuset, dukkemøbler og dukkeslottet er borte. Får håpe de får inn noe annet spennende etterhvert da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Jeg ser at Bokklubben har tatt vekk noen av tingene på Gaver og Utstyr avdelingen. Bl.a. dukkehuset, dukkemøbler og dukkeslottet er borte. Får håpe de får inn noe annet spennende etterhvert da... :)

Jeg får opp mulighet til å bestille både dukkehus og dukkemøbler der enda.

Endret av Madeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

oioioi

da ble det savoy vase for de siste pengene.

har klart å bruke opp 9 ni gavekort siden sist mandag. det er litt vilt faktisk. trodde jeg skulle ha disse lenge jeg. de har nokk lurt oss tror jeg. de ville ha hjelp til å tømme lagrene sine.

venter med spenning på masse hentelapper i posten fremover nå ja. dama på postkontoret lurte på om jeg skulle lese alt dette. hohoho. hentet to pakker i går og 3 i dag. å det er jo ingen ting i forhold til hva jeg kommer til å hente fremover.

da er det bare å give løs på sambo sine 9 gavekort.hohohoohohohohoh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline
Sier du det? Hva går du inn på da?

I venstre meny står det "hovedside" under gaver og utstyr. Går videre inn på "Barn". Nederst på siden finner du både dukkehus og møbler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får lapper i posten hver dag nå. Begynner å bli litt flaut å komme innom posten merker jeg...

Så langt har jeg fått 18 bøker,5-6 DVD-filmer,stelton kannen i stål(kjempestilig!),stelton brødposer,badevekt(angrer på at jeg bestilte den. den var fin altså,men den var så stor og er bare i veien.Dessuten er den ikke nøyaktig..evt. så har jeg blitt 2 kg tyngre,og det stemmer ikke! :ler: )

Har også fått den kakeformen med lokk,og den var fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Får lapper i posten hver dag nå. Begynner å bli litt flaut å komme innom posten merker jeg...

Så langt har jeg fått 18 bøker,5-6 DVD-filmer,stelton kannen i stål(kjempestilig!),stelton brødposer,badevekt(angrer på at jeg bestilte den. den var fin altså,men den var så stor og er bare i veien.Dessuten er den ikke nøyaktig..evt. så har jeg blitt 2 kg tyngre,og det stemmer ikke! :ler: )

Har også fått den kakeformen med lokk,og den var fin.

er kannen i blank stål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørmatte brun/turkis: 249 kr

Linduk m/6 servietter: 449 kr, eller 6 linservietter: 149 kr

3 store esker: 198 kr

Moderne bestikk: 198 kr

Geysir kasserolle 4,7 - 1,5 - 2,8 og sautepanne: 499 kr, 299 kr, 399 kr, 499 kr

Knallgode kasseroller: 398 kr

Rustfritt bollesett. 398 kr

Ildfaste former: 298 kr

Digital stålvekt: 198 kr

3 stilrene kniver: 398 kr

Dørslag: 198 kr

Stekeformer: 298 kr

Nautical ørepynt: 159 kr

Sport treningssett: 298 kr

Wok: 262 kr

TP: 449 kr

Dette har jeg kjøpt til nå:

Dekorativ hylle : 498 kr

Organizer: 198 kr

Cranium

Salt og pepperkverner: 198 kr

Skjærematter: 98 kr

365 middager på en halvtime: 262 kr

Kommer nok til å vente en del med resten ettersom jeg ikke har noe sted å sette alt nå :)

Noen osm har erfaringer med noe på listen min forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har fått linduken? Var den fin og virket kvaliteten ok?

Tweek; bruker du gavekort som du har mottatt etter at begrensingen kom? JEg er litt redd for å bli tatt for svindel. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her... har ett gavekort jeg fikk etter begrensningen fordi jeg måtte jo teste om det gikk. Men vet ikke om jeg tørr å bruke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare brukt 2 enda og jeg fikk 3 før begrensningen kom.

Tror jeg skal se det ann litt enda og jeg har ikke lyst på noe akkurat nå heller fordi jeg skal ha mye kjøkkenting, men har ikke noe kjøkken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, nå har jeg lest litt mer på sidene deres. Man bryter ikke medlemsbetingelsene, der står det ingenting om gavekort.

Du får tilsendt e-post med informasjon og link til fyldige bokomtaler på nettet eller du får medlemsblad sendt hjem til deg hvis du er papirmedlem. Du kan dessuten motta hovedbokvarsel via SMS. Du får ca 24 medlemsblader/e-poster i året. Hvert medlemsblad/epost presenterer en hovedbok. Hovedboka sendes deg automatisk dersom du ikke avbestiller den. Avbestillingsmulighetene og avbestillingsfrist står på baksiden av medlemsbladet/i e-posten

Maks rabatt! Alle nye bøker har alltid den maksimale rabatten vi har lov å gi - 12,5 prosent rabatt.

Alle bøker du kjøper i Bokklubben sendes deg portofritt. Som medlem har du tilgang til 1,6 millioner titler

Bestilling og avbestilling kan gjøres på www.bokklubben.no, ordretelefonen 02299 eller på SMS.

Ønsker du å avslutte medlemskapet før du har oppfylt medlemsforpliktelsene du godtok når du meldte deg inn, må du betale medlemspris for velkomstpakken.

Det eneste du forplikter deg til er å stå som medlem i et år.

Bokklubben gir deg muligheten til å angre kjøpet/innmeldingen inntil 14 dager etter at du har fått boken/velkomstpakken. Les mer på vedlegget som følger pakken.

Vårt kundesenter er åpent mandag til fredag 09.00 til 15.00 og kan nås på telefon 02240.

Du må være 18 år for å bli medlem. Er du yngre trenger vi foresattes underskrift tilsendt

Bokklubben forbeholder seg retten til å godkjenne medlemskapet

Velkomsttilbudet gjelder kun dersom du ikke har vært medlem av klubben siste 12 måneder

Mine uthevinger.

Da tenker jeg at det er opp til bokklubben å finne ut av om jeg har rett på gavekort eller ei, og hvis de utsteder et så er det også gyldig å handle for. Jeg oppgir jo selvsagt ikke falske personopplysninger, velger de å utstede gavekort til meg på enda en klubb er det deres ansvar. Får jeg avslag er det selvsagt helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar siste gjest! Det høres jo veldig fornuftig ut det du sier!

Og Tweek, hvordan går det an å ikke ha lyst på noe? :sjenert: Jeg finner noe å bruke gavekortene på heele tiden jeg og føler at jeg finner mer jo fler gavekort jeg får og skulle ønske jeg hadde 20 stykken istedenfor 4 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...