Gå til innhold

Hva kjøper du for dine bokklubb-gavekort?


Bokormen

Anbefalte innlegg

Her dukker de opp, en etter en :)

Har fått til nå:

1 stk lakenpose, rød (som var veldig liten og praktisk, og nok blir nydelig for meg som er så varm om sommeren)

1 stk vinopptrekker, kom i fin boks, med foliekutter og alt. Godt mulig den blir julegave :)

1 stk Mars og Venus DVD

og følgende bøker: Levende lys, Jul i siste liten, Lille norske leksikon, Godteriboka, og en eller annen annen kokebok jeg ikke husker navnet på akkurat nå :)

Lurer på hva som kommer i morgen....

så forresten at det lå mange andre Bokklubbenpakker på posten også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skudesnes-pleddet? Var det like fint som på bildet? Jeg har nemlig to på vei nå...

Nei, det var nok det andre pleddet jeg har bestilt:) Men det pleddet var i alle fall finere enn på bildet, så vil vel tro at Skudesnes pleddet også er veldig fint!

Nå fikk jeg foresten den røde termosen med to kopper. Den var jo sinnsykt stilig! Mye finere enn på bildet det også. Fikk også en Marian Keyes bokpakke med 3 bøker. Spent på hva jeg får i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebøll

Her har det kommet fire bøker, da en kokebok, to krimbøker og en julegave bok. Og et superundertøysett til minipoteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

I dag lå det 3 hentlapper og en pakke i postkassen :hoppe:. Det var 2 berger-pledd, en norsk-engelsk/ engelsk-norsk ordbok (skikkelig koloss på 970 sider) og Twin Peaks dvd. Jeg er spent på hva som kommer i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er min første bestilling sendt.. har vært litt sein:

1 stk. Kjøkkenvekt digital silver

1 stk. Bollesett 4 stk rustfritt stål

1 stk. Bakeform m/fat og lokk

1 stk. 2 pk sokker blå str 39-42

gleder meg til å få pakker i posten :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Jeg fikk forresten følgende kommentar da jeg kom til Posten for å hente pakkene mine i dag (var innom der for å hente noe i går også):" Du må jammen ha vært snill som får så mye pakker." :fnise: Vet ikke om Bokklubben vil si det samme ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig:

Ur med chronograf

Stelton brødpose svart

Stelton kanne stål

Ruffen

Lillesøster og kaninen

Lillesøster hos tannlegen

Lillesøster går til barnehagen

Lillesøster i butikken

Lillesøster spiser frokost

Ludde og Hasse kjører tog

Ludde og den gule vognen

Ludde og vennene hans

Doktor Ludde

Ludde og kassebilen

Ludde og turen

Ludde bygger hytte

Ludde koker suppe

Ludde leker sirkus

Ludde og fluen

Ludde får besøk

DVD Biler

DVD Pelle Politibil

DVD Lars Monsen: Canada på kryss og tvers

DVD På tur med Lars Monsen

DVD Team Antonsen

DVD The Julekalender

DVD Bridget Jones 2: På randen

Hvor er Willy?

Heldige barna mine får mange nye bøker :) Og heldige mor :-D

Endret av Pimbila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi - nå har jeg også meldt meg inn i en ekstra bokklubb! Er medlem i Nye bøker fra før, og har nå meldt meg inn i Krim og Spenning. Meldte meg inn litt p.g.a. gavekortene, men faktisk også fordi jeg har lyst på noen av bøkene.

Er strålende fornøyd med det jeg fikk for gavekortet; syv bøker og to DVD'er (Il Postino og Askepott).

:gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Nå har pakkene begynt å komme her også... Fikk bollesettet med 4 rustfrieboller idag og vinopptrekkeren. Ble kjempefornøyd, tror kanskje det blir bestilt flere vinopptrekkere, virket som en potensiell julegave.

Har ellers bestilt noe treningstøy som jeg er spent på og diverse andre småting, og jeg har fremdeles fem gavekort igjen å handle for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen foresten bestilt den salatbollen med bestikk? Har et gavekort til og lurer litt på å bestille den.

Jeg har bestilt den, men har ikke fått den ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente23

Jeg har fått salatbollen med bestikk. Veldig fin!! Hadde jeg hatt flere gavekort skulle jeg kjøpt flere.

Har nå fått følgende:

-rød stelton brødpose - likte ikke rødfargen helt... Skal prøve å bytte den i en butikk;)

-Turkise håndklær. helt greie, men så finere ut på bilde. og ville ikke kostet 250 kr i butikk....

-2 puter rosa/røde

-stekeformer med rist

-skjærefjøl med smulesamler

-salatslynge - forstod den ikke helt. Det blir julegave.

-Kasserollesett 5 deler - veldig fint

-4 kjøkkenhåndklær - litt merkelige farger

-Kakeform med lokk - veldig fin

-Turkise perler - veldig mange i pakken, ser veldig fine ut

Jeg venter også på en hel masse, og alt har blitt sendt hver for seg, så det har blitt masse hentelapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har pakkene begynt å komme her også... Fikk bollesettet med 4 rustfrieboller idag og vinopptrekkeren. Ble kjempefornøyd, tror kanskje det blir bestilt flere vinopptrekkere, virket som en potensiell julegave.

.

Hvordan var de rustfrie bollene? Så de gode ut eller hva de litt halve i utførelsen?

-Kasserollesett 5 deler - veldig fint

Har tenkt på å bestille dette jeg også eller geysir grytene. Hvordan var dem? Er det god kvalitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

Er kjøkken vekten i plast eller stål?

sølvfarget plast? børstet stål? glatt stål

veldig vanskelig å se på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjøkken vekten i plast eller stål?

sølvfarget plast? børstet stål? glatt stål

veldig vanskelig å se på bildet.

Har hørt om flere som har blitt skuffet over denne fordi den er i stålfarget plast. (Mens den kalles for stålvekt. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_gjest_*

salatslyngen kom endelig i dag

den var litt større enn jeg trodde, bare bra det altså.

gummiert bunn så den ikke sklir på benken. virket veldig stødig og en får virkelig fart på den når du drar i snora. dette blir topp. spiser mye salat og har ønsket en slik lenge, men ikke sett meg råd til det.

gjenstår å se om den blir brukt. kommer an på hvor vanskelig den er å vaske. men om en kun bruker den til salt sentrifuge er det kanskje nokk å skylle den i litt zalo vann etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Det var en skikkelig velfylt postkasse i dag også. 5 pakker + hentelapp på posten :hoppe:, og fremdeles er det mange ting jeg ikke har fått. Dvd-samlingen har vokst kraftig den siste uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...