Gå til innhold

WoW - World of Warcraft

Anbefalte innlegg

Gjest Heloise
Skrevet

I går kveld fikk jeg endelig den fine lilla dragen min! :D hurra! Tuuuusen takk til den tålmodige kjæresten min som klarte å gjøre alle pvp-tingene til Childrens Week på en kveld :) Stakkaren var veldig frustrert! Wee, endelig ferdig med det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satser ikke på å gjøre de pvp-greiene, men har det meste unnagjort når det gjelder det andre. Mangler bare å spise to kaker, og så slepe den lille foreldreløse oracle-ungen min med meg til Utgarde, så er det vel bare pvp-greier igjen.

Ja, og så levere den lille tingen fra meg igjen... Har ikke lyst, den er så søt. =(

Skrevet

Fant plutselig ut at det var Children's Week i går!

Fikk tatt hs sammen med den lille før jeg logga. Så så langt har jeg kommet med de achievementsa. >_>

Har ikke hatt mye glød for spillet i det siste, enda patchen har kommet med noe nytt og spennende.

Vært bortreist, uten tilgang til nett, så det er kanskje derfor.

Tenkte jeg skulle game litt i dag, siden jeg jobber hjemmefra ^^

Gjest Naenia
Skrevet

Jeg tror ikke jeg får gjort de pvp-achievementene :tristbla:

Skrevet (endret)

Jeg tror ikke jeg får gjort de pvp-achievementene :tristbla:

Tror det er nok at du bare står i nærheten av noen som gjør det. Bare husk å ha din lille Oprhan ute! Prøv. :)

Edit: Det funka ikke. Må nok gjøre det selv >_>

Endret av zubimaru
Skrevet

Kjenner jeg er glad for at jeg fikk tak i den lilla dragen for nesten et år siden :) Men mounten i Sethekk Halls, den vil ikke droppe... =/

Gjest Heloise
Skrevet

Åååh! Irriterende, jeg har fremdeles såå mange chars å farme pets på og den hersens loginserveren er nede >.< Grr!

Her er oppdateringer.

Skrevet

Fikk til slutt de tre petsa på main'en min ^^ Puh!

Også var jeg i ZA i går, fikk Mojo (: Så 4 nye pets!

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg greide å få alle 3 petsene på alle mine 85'ere + mine to 80+, så det er vel 7 stk. tror jeg. Og et par pets på noen mindre alts... Men ble ikke helt ferdig :(

Dumme blizz som måtte kaste bort så mye dyrebar "farmetid" på servercrash *snufs* Men jeg er litt gal, kanskje.. :)

Er i hvertfall VELDIG glad for at det nå er over! :D

Nå koser vi oss med ally-alts, koselig å se litt av andre siden også.

Skrevet (endret)

jeg spilte MYE WoW for rett over 1 år siden så sluttet jeg pga at jeg var rett og slett blitt avhengig..jeg var i raidingguild og hele sullamitten og spilte mange timer daglig etter jobb, alt annet i livet mitt ble nedprioritert, inkl. husarbeid og venner..

min mann var også hekta så vi spilte hver kveld med ryggen mot hverandre..begge med fullt wow utstyr som wow-tastatur, mus og musematte :roll:

ikke hadde jeg så mange venner, jeg hadde ingen andre hobbyer, huset vårt ble det aldri gjort noe med, det gikk i halvfabrikatamat og livet var egentlig ikke så bra uten wow.

så jeg fant ut at dette var ikke det jeg ville med livet mitt og sluttet tvert da jeg så hvor lite innholdrikt livet mitt var..

da jeg sluttet ble alt forandret og jeg ble en helt annen person med mange andre viktigere ting å tenke på enn WoW :) da så jeg virkelig hvor mye jeg hadde gått glipp av den tiden jeg spilte wow.

nå titter jeg innom i ny og ne når jeg kjeder meg og bare quester litt for meg selv..nothing more..

utrolig hvor vanedannende et spill kan gjøre deg..

BTW jeg spiller på hordesiden på Lightbringerserveren på mage (Talin, nå i nyere tid skiftet navn til Rayge, lvl 80) og priest (Ârven lvl 43)

Endret av ^me^
Skrevet

Ja det kan være farlig, men jeg tror at man må stille noen krav til seg selv og ha andre interesser på siden. Så lenge jeg har spilt wow har jeg alltid raidet. I starten var det 3-4 ganger i uka hvilket for meg var altfor mye. Problemet er at man ikke ser det når man sitter midt i det =) Nå i cataclysm raider jeg som regel 1 gang i uka, av og til 2. Det er helt greit. Passe på å få gjort unna treningen og passe på å prioritere sunn mat og avkoblinger, og nekter meg selv å spille lenger enn til klokka 12 på kvelden. På den måten har jeg laget "regler" som gjør at jeg koser meg når jeg logger på, men at avhengigheten ikke sniker seg innpå =)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et jævla drittspill som ødelegger forhold, blant annet. Idioter som ikke skjønner bedre lar seg fenge og "spiller vekk" hus og kjerring.

Skrevet

Det er da ikke bare mannfolk som spiller. Men du kan ikke skylde på spillet, sånn sett. Noen personer klarer seg fint, fordi de har andre interesser på siden de ikke vil gi opp. Om man ikke har noe i livet som holder en borte fra pcn, så ligger man jo mer redelig an til å bli avhengig.

Om jeg tar valget om å begynne å røyke hvis jeg hadde vært en person med svak viljestyrke så hadde jeg vært dum, og det er bare ansvarsfraskrivelse å skylde på noe annet enn meg selv. Andre klarer seg fint, hvorfor skal ikke jeg ?

En voksen person burde klare å putte restriksjoner.

Denne diskusjonen blir off topic, og den er diskutert før. Foreslår at hvis du ønsker mer kan du google i forumet.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du gi meg noen linker, om det er noe lignende i forumet? Er ny, og finner ikke helt frem. Jeg er full av grudge og raseri, fordi jeg ble sparka vekk til fordel for WOW, lett å la det gå utover selve spillet, dog svinet var den dumme.

Beklager, trodde dette var en wow disk-tråd, ikke prospillet.

Skrevet

Er da ikke noe å beklage over, men jeg tenker på siden du snakker om et mannfolk så høres det ut som det er kommet problemet i forholdet pga spillingen hans, og da kan du kanskje få bedre hjelp inne på samliv & relasjoner forumet. Det var bare godt ment :)

Jeg skjønner at det føles ganske forferdelig, jeg hadde en ex kjæreste som de få gangene jeg var på besøk hos ham i byen han bodde i (4 timer unna) etter at jeg hadde sovnet om kvelden dro for å spille dataspill hele natten sammen med kompiser. Jeg fant raskt ut at han ikke var verdt meg, siden han heller ville spille. Kanskje du kan prøve å tenke i de baner? Er han verdt å bruke energi på , når han tydligvis har så lite viljestyrke? Du fortjener bedre, glem han!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg fortjener bedre, jeg må tenke det hver dag!

Tusen takk for støtten, skal lete på forumet her. Ironisk, mitt første besøk hit og den første tittelen på siden var "wow" tråd, jeg så litt rødt. Beklager, er noe som heter alt med måte. Det kunne ikke min eks, og det kunne ikke neket som spillte bort deg heller. Vi fortjener bedre

:klem:

Skrevet

Kanskje det var skjebnen som gjorde at det var den første tråden du så hehe :)

Dette klarer du fint, og før eller senere kommer det en mann som setter deg som #1!

Lykke til!

Skrevet

Hurra Hurra! Jeg har endelig fått min grønne protodrage! Jeg har farmet den siden november, og den er så fiiiiin! :strix:

Da er det bare 4 mounts igjen til jeg får Mountain of Mounts achivementen! Hihi :happy:

Gjest Naenia
Skrevet

Noen jenter velger bort typen fordi han spiller, noen blir valgt bort til fordel for spillet, noen får typen til å velge dem heller enn spillet og andre igjen begynner å spille for å ha enda en ting til felles. Det var sånn jeg begynte å spille, jeg ble så nysgjerrig!

Nå spiller jeg noen timer hver dag (når jeg har tid), er guild master for en guild (med våre alter og noen venner) og har det gøy med spillet uten forpliktelser!

(Om jeg bare hadde klart PVP-greiene for Childrens week! :kjefte: )

Skrevet (endret)

(Om jeg bare hadde klart PVP-greiene for Childrens week! :kjefte: )

I know!

Men jeg fikset det da! Så til jul, får jeg vel kanskje den rosa protodragen! Men fyttirakker'n! PVP-greiene med Childrens Week var STRESS! Har lovet meg selv at jeg aldri mer skal spille en runde med WG! Heldigvis fikk jeg min achivement i mål da en hordie utrolig nok skjønte hva jeg ønsket meg :tongue:

Endret av Anjah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...