Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000

Latee

Anbefalte innlegg

Det har de ikke rett til å gjøre! Det står dessuten fortsatt på siden deres at man får gavekort hvis man melder seg inn i en klubb, uten at det står noe om begrensninger om hvor mange.

Villedende markedsføring? JA!

Jo, det står at det er begrensing nå, men det står ikke på hovedsiden for innmelding.

Du ser det hvis du går videre ved å klikke innmelding med gavekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, det står at det er begrensing nå, men det står ikke på hovedsiden for innmelding.

Du ser det hvis du går videre ved å klikke innmelding med gavekort.

Men det er jo ikke nødvendig å gå dit for å melde seg inn. Så da er det jo ikke alle som ser begrensningen før de melder seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen burde tipse en nettavise om Bokklubbens praksis med å dingle en gulrot foran nesa på folk for så å snappe den til seg igjen. Jeg var en av de første som fikk beskjed om at det var satt en begrensning (på to klubber), og det var nesten en måned siden. Etter det har jo mange av dere fått, og jeg synes de burde få litt pes for denne inkonsekvensen sin.

Jeg hadde ikke krav på noe fra dem i utgangspunktet, det er jeg fullt klar over, men det var deres glupe idé å begynne å pøse ut tusenlapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen burde tipse en nettavise om Bokklubbens praksis med å dingle en gulrot foran nesa på folk for så å snappe den til seg igjen. Jeg var en av de første som fikk beskjed om at det var satt en begrensning (på to klubber), og det var nesten en måned siden. Etter det har jo mange av dere fått, og jeg synes de burde få litt pes for denne inkonsekvensen sin.

Jeg hadde ikke krav på noe fra dem i utgangspunktet, det er jeg fullt klar over, men det var deres glupe idé å begynne å pøse ut tusenlapper.

Høres ut som om du er en god kandidat til dette selv. (Blir hvertfall feil hvis sånne som meg, som har fått massevis av gavekort, lager noen sak ut av dette.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn i 3 klubber ETTER at regelen om kun ett gavekort kom, mottok alikevel 3 gavekort i går.

Tror de har liten overssikt over ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn i 3 klubber ETTER at regelen om kun ett gavekort kom, mottok alikevel 3 gavekort i går.

Jeppers, jeg har snart sikret meg ti gavekort - og det i perioden etter begrensningen på 1 klubb ble "iverksatt". Bare meld deg inn i 1 til 2 klubber av gangen, vent til du mottar gavekort - rinse and repeat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her dumper det også inn hauger med gavekort om dagen. Vi meldte oss begge inn etter at begrensningen om ett medlemskap kom.

De har ikke kontroll over en ting, stakkars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samme gjest
Men det er jo ikke nødvendig å gå dit for å melde seg inn. Så da er det jo ikke alle som ser begrensningen før de melder seg inn.

Akkurat, men juridisk kan de nok dekke seg bak det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå tjente de penger på meg ihvertfall. Det skjedde noe galt når jeg la inn bestillingen, slik at gavekortet ikke ble registrert. Sende de mail med én gang. To dager etter får jeg svar, at de har kansellert hele bestillingen bortsett fra en ting som var sendt ut allerede. Denne tingen må jeg da altså betale for.

Må bare legge til at bestillingen min fortsatt ligger inne under mine sider, og i dag fikk en mail om at noe annet var sendt!! Selvom de sier at det var kansellert! Da får jeg vel enda en ting i posten jeg må betale for, eller sende tilbake.

Nei, jeg lener meg tilbake og skal ikke bestille noe mer før jeg ser hva som egentlig skjer med dette rotet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gjort det der med en pakke, har bedt de kanselere den, men det har de ikke gjort. Jeg sender den bare tilbake jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være slem, men det ser ut som om mange frivillig har meldt seg på det komplette kaos (x10).

Fordelen er vel at dere kanskje blir godt kjent med de som jobber på posten det neste året.

:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postkassen vår var stappfull idag - bl.a. 2 pakker fra Bokklubben :)

Synes litt synd på den koselige postmannen vår, men han har jo i alle fall jobb en stund?

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo nesten litt flaut. Er på posten hver dag for tiden, og henter ofte 2-6 pakker av gangen.

Bokklubben er ikke akkurat flinke til å pakke ting sammen, selv om de sendes samme dag.

(Men noen ganger gjør de det. Jeg har fått tre bøker i samme pakke et par ganger.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror plutselig jeg ble nødt til å melde meg inn i flere bokklubber jeg :sjenert:

Hvorfor det?

Du meldte deg jo først inn i bokklubben for å kjøpe bøker, og det kan du godt gjøre med kun et medlemsskap.

Så ombestemte du deg og fant ut at det var så mye tull i bokklubben fordi du ikke fikk ha drøssevis med medlemsskap, og derfor sa du at du heller ville kjøpe bøker i bokhandel.

Hva skal du med flere medlemsskap da Vampyra?

:ler:

Greit nok å utnytte et dårlig gjennomtenkt tilbud, men veldig latterlig å forsøke å bortforklare det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra
Greit nok å utnytte et dårlig gjennomtenkt tilbud, men veldig latterlig å forsøke å bortforklare det. ;)

Jeg har ikke forsøkt å bortforklare at jeg bare skule meldt meg inn for å utnytte sosinga deres hvis jeg valgte å melde meg inn i flere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har ikke forsøkt å bortforklare at jeg bare skule meldt meg inn for å utnytte sosinga deres hvis jeg valgte å melde meg inn i flere ;)

Nei da så, sånn går det når meningene skifter med vinden. :ler:

Du har klare meninger når det gjelder andres moral, men din skal tydeligvis måles etter andre parametre.

Men la oss ikke spore av denne tråden.

Husk nå at det antageligvis står bokklubben på absolutt alt du bestiller da, så den store gavehøydaren er vel ikke disse innmeldingsgavene uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Hva er det som er så ille med å gi bort gaver det står bokklubben på?

om du kjøper boka der eller i bokhandle så koster den jo det samme. og de har bytte ordning på bøker i bokklubben også.

jeg bare lurer jeg. de du gir gaven til aner jo ikke om du har betal full pris eller fått den. dessuten så må vi jo faktisk jobbe litt for disse gavekorten også da. så helt gratis er det jo ikke.

skjønner bare ikke hvorfor det skulle være værre å får en bok fra bokklubben enn fra bokkilden eller notabene eller smart clud for den del....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da så, sånn går det når meningene skifter med vinden. :ler:

Du har klare meninger når det gjelder andres moral, men din skal tydeligvis måles etter andre parametre.

Men la oss ikke spore av denne tråden.

Husk nå at det antageligvis står bokklubben på absolutt alt du bestiller da, så den store gavehøydaren er vel ikke disse innmeldingsgavene uansett.

Det står ikke bokklubben på alt, men skulle det nå gjøre det så spiller det liten rolle. En bok fra bokklubben er da like mye verdt som samme bok fra et annet sted, eller?

Har fått flere ting, og til nå står det ikke bokklubben på noe, selv ikke bøkene.

Dette kommer til bli den perfekte gaven hos mange i vår familie, fordi de får noe de virkelig ønsker seg og som koster mye mer enn vanlig.

Jeg har vært medlem i to av klubbene i mange år, men meldte meg inn i noen flere nå på grunn av gavekortene. Tar meg litt tid til å avbestille, men den jobben gjør jeg for vi har rett og slett spart mye penger på dette. Og siden vi ikke har så kjempe god økonomi, var dette helt ypperlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem med å gi bort bokklubbøker, med unntak av at de ikke kan byttes.

Ser vel kanskje mer rart ut med de andre tingene hvis det står bokklubben på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...