Annie Skrevet 20. november 2007 #201 Del Skrevet 20. november 2007 Det kysset må være tidendes flaueste tv-øyeblikk. Jeg klarte ikke å se på, gjemte meg bak laptopen Datteren min gjemte ansiktet i hendene. Så pinlig syns hun det var, og hun er 9 år... Jeg håper Ole Jakob velger Bettina! Det har jeg håpet også, men nå håper jeg det blir Ida Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. november 2007 #202 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg også håper Ole Jakob velger Ida Marie. Synes hun har noe varmt og ekte over seg. Nydelig jente, virker hun å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #203 Del Skrevet 20. november 2007 Håper ikke Torleif velger Anne-Brit, hun var jo suredama i forrige episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. november 2007 #204 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg håper Torleif velger Hilde jeg da... Ole Jacob tror jeg kanskje passer best sammen med Ida Marie. Synes ikke kjemien virker like bra med Bettina... Men ser jo bare små klipp da, så ikke godt å vite. Anders håper jeg velger Christin. Synes hun andre virker litt vel intens... Svein håper jeg velger Oddrun. Men litt redd den daten med Rigmor gjorde han usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #205 Del Skrevet 20. november 2007 Tenker nok Ole Jacob holder seg langt unna Ida Marie siden hun har barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. november 2007 #206 Del Skrevet 20. november 2007 Ikke alle menn som styrer unna alenemødre da. Hadde det vært en realitet, tror jeg aborttallene hadde vært mye høyere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 20. november 2007 #207 Del Skrevet 20. november 2007 Kort oppsummert: En pinlig episode. Damene til Anders må jo bare ha blitt superduper gode venninner? De passer i hvert fall veldig godt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tirill_* Skrevet 20. november 2007 #208 Del Skrevet 20. november 2007 Syntes i grunnen litt synd på Ole Jacob, virka ikke som han fikk så mye respons fra Ida Marie. Men tror Svein velger Rigmor, Anders velger Christin, Torleif er jeg litt usikker på, men tror det blir Anne Britt. Tror kanskje Ole Jacob velger Ida Marie uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petroline Skrevet 21. november 2007 #209 Del Skrevet 21. november 2007 Det kysset må være tidendes flaueste tv-øyeblikk. Jeg klarte ikke å se på, gjemte meg bak laptopen Heeelt enig. Pinlig, pinlig, pinlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 21. november 2007 #210 Del Skrevet 21. november 2007 håper at ole jacob velger bettina. ida marie er for intens syntes jeg. spør for mye. fikk også inntrykk av at hun ikke var så veldig interessert lenger. men det kan jo bare virke sånn. uten at det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. november 2007 #211 Del Skrevet 21. november 2007 Hakke sett 1 eneste episode, synes ikke de er noe spennende. Kan ikke se fasinasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 21. november 2007 #212 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg er litt Sokndalspatriot, så jeg håper Ole Jacob velger Ida Marie. Så håper jeg på Svein og Rigmor (jada, synes de er så søte atte) Anders og Christin Torleif og Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 21. november 2007 #213 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg er litt Sokndalspatriot, så jeg håper Ole Jacob velger Ida Marie. Så håper jeg på Svein og Rigmor (jada, synes de er så søte atte) Anders og Christin Torleif og Hilde Enig men ikke sikker svein velger Rigmor til tross for kysset. Han sa jo at han likte Ho andre bedre. Endret 21. november 2007 av naley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. november 2007 #214 Del Skrevet 22. november 2007 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 23. november 2007 #215 Del Skrevet 23. november 2007 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 23. november 2007 #216 Del Skrevet 23. november 2007 Hakke sett 1 eneste episode, synes ikke de er noe spennende. Kan ikke se fasinasjonen. Nei, dette må være det flaueste de sender på TV. Kontaktannonseprogram, huffameg. Fascinasjonen? Det er så dårlig at det er bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 27. november 2007 #217 Del Skrevet 27. november 2007 Ingen store overraskelser akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 27. november 2007 #218 Del Skrevet 27. november 2007 Ingen store overraskelser akkurat... Nei, det ble akkurat som jeg trodde, selv om jeg håpet at Ole Jacob skulle velge Bettina. Det så ut til å gå skikkelig dårlig med Ole Jacob og Ida Marie på teaseren da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 28. november 2007 #219 Del Skrevet 28. november 2007 Hva skjedde på teaseren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #220 Del Skrevet 28. november 2007 Åhhhh er det bare meg eller var det kjemperomantisk i går på TVn? Har aldri sett så mye romantikk i noen av de forrige sesongene. Parene klarte nesten ikke la være å ta på hverandre, holde hender etc. Glad for at Ole J ikke valgte Bettina (hun var jo en bydame through and through, virket ikke som om hun hadde spesielt lyst til å bli bondekone). Alle valgene var så perfekte! Men lurer på hva som skjer i neste uke, særlig med de to som gikk på tur (Torleif? var det det han het? og hun blonde jenta) - og hun sa at han alltid gikk flere skritt foran henne når de gikk tur.... Hørtes ikke så bra ut. Men ellers.... Sukk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå