Gå til innhold

Jakten på kjærligheten - bonderomantikk

Elbereth

Anbefalte innlegg

Det kysset må være tidendes flaueste tv-øyeblikk. Jeg klarte ikke å se på, gjemte meg bak laptopen ;)

Datteren min gjemte ansiktet i hendene. Så pinlig syns hun det var, og hun er 9 år...

Jeg håper Ole Jakob velger Bettina!

Det har jeg håpet også, men nå håper jeg det blir Ida Marie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper Torleif velger Hilde jeg da...

Ole Jacob tror jeg kanskje passer best sammen med Ida Marie. Synes ikke kjemien virker like bra med Bettina... Men ser jo bare små klipp da, så ikke godt å vite.

Anders håper jeg velger Christin. Synes hun andre virker litt vel intens...

Svein håper jeg velger Oddrun. Men litt redd den daten med Rigmor gjorde han usikker... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort oppsummert: En pinlig episode. :fnise:

Damene til Anders må jo bare ha blitt superduper gode venninner? De passer i hvert fall veldig godt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tirill_*

Syntes i grunnen litt synd på Ole Jacob, virka ikke som han fikk så mye respons fra Ida Marie.

Men tror Svein velger Rigmor, Anders velger Christin, Torleif er jeg litt usikker på, men tror det blir Anne Britt.

Tror kanskje Ole Jacob velger Ida Marie uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kysset må være tidendes flaueste tv-øyeblikk. Jeg klarte ikke å se på, gjemte meg bak laptopen ;)

Heeelt enig. Pinlig, pinlig, pinlig... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper at ole jacob velger bettina. ida marie er for intens syntes jeg. spør for mye. fikk også inntrykk av at hun ikke var så veldig interessert lenger. men det kan jo bare virke sånn. uten at det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt Sokndalspatriot, så jeg håper Ole Jacob velger Ida Marie. :jepp:

Så håper jeg på Svein og Rigmor (jada, synes de er så søte atte)

Anders og Christin

Torleif og Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt Sokndalspatriot, så jeg håper Ole Jacob velger Ida Marie. :jepp:

Så håper jeg på Svein og Rigmor (jada, synes de er så søte atte)

Anders og Christin

Torleif og Hilde

Enig :)

men ikke sikker svein velger Rigmor til tross for kysset. Han sa jo at han likte Ho andre bedre.

Endret av naley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hakke sett 1 eneste episode, synes ikke de er noe spennende. Kan ikke se fasinasjonen.

Nei, dette må være det flaueste de sender på TV. Kontaktannonseprogram, huffameg. Fascinasjonen? Det er så dårlig at det er bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Veronica Mars
Ingen store overraskelser akkurat...

Nei, det ble akkurat som jeg trodde, selv om jeg håpet at Ole Jacob skulle velge Bettina. Det så ut til å gå skikkelig dårlig med Ole Jacob og Ida Marie på teaseren da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh er det bare meg eller var det kjemperomantisk i går på TVn? Har aldri sett så mye romantikk i noen av de forrige sesongene. Parene klarte nesten ikke la være å ta på hverandre, holde hender etc.

Glad for at Ole J ikke valgte Bettina (hun var jo en bydame through and through, virket ikke som om hun hadde spesielt lyst til å bli bondekone). Alle valgene var så perfekte! Men lurer på hva som skjer i neste uke, særlig med de to som gikk på tur (Torleif? var det det han het? og hun blonde jenta) - og hun sa at han alltid gikk flere skritt foran henne når de gikk tur.... Hørtes ikke så bra ut.

Men ellers.... Sukk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...