Gå til innhold

Maddies mor formelt mistenkt


Gjest blæh!

Anbefalte innlegg

Jeg bryr meg om at ett barn er borte, hvem som har gjort det, er ikke viktig for meg rett og slett fordi det ikke endrer noe så lenge ikke hun er i live og kan reddes, og da er det å redde henne som er viktigst, det er viktig for meg at de som kan dette finner løsningen slik at Maddie enten blir reddet eller får muligheten til å bli stedt til hvile for hennes del og for hennes kjæres del.

Hadde jeg følt at det var noen interesse eller poeng for meg å spekulere i hva som har skjedd, så hadde jeg gjort det, men for min del finner jeg altså ikke det. Jeg følger med på saken og håper de som faktisk kan gjøre noe, finner løsningen.

Du har helt sikkert en edlere holdning til dette enn mange av oss andre, men ikke desto mindre - det er veldig mange som engasjerer seg i HVEM som står bak. Det kan gjøre en slik sak enklere å håndtere å vite hvem som står bak. Og jeg må jo si at det ville være temmelig sjokkerende om det viser seg at foreldrene, som har vært så tydelige i mediene, som har oppfordret folk tl å hjelpe, som har bedt om og fått sympati, er de som står bak drapet på sin egen datter. Jeg synes det har en egenverdi å få svar på dette selv om jenta sannsynligvis ikke lever lenger, og ingenting kan få henne tilbake igjen.

Men selv om jeg gjerne vil ha svar, så skal jeg ikke dømme dem på forhånd. Likevel er jeg i stor grad enig med TS og Kosemose, i den forstand at det må være lov å hevde meninger som er i mindretall også. Det betyr ikke at jeg (vi?) beskylder foreldrene for å stå bak, men at vi holder muligheten åpen for at det kan være slik. Det er nå en gang mye mer sannsynlig, selv om jeg håper det ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har helt sikkert en edlere holdning til dette enn mange av oss andre, men ikke desto mindre - det er veldig mange som engasjerer seg i HVEM som står bak. Det kan gjøre en slik sak enklere å håndtere å vite hvem som står bak. Og jeg må jo si at det ville være temmelig sjokkerende om det viser seg at foreldrene, som har vært så tydelige i mediene, som har oppfordret folk tl å hjelpe, som har bedt om og fått sympati, er de som står bak drapet på sin egen datter. Jeg synes det har en egenverdi å få svar på dette selv om jenta sannsynligvis ikke lever lenger, og ingenting kan få henne tilbake igjen.

Men selv om jeg gjerne vil ha svar, så skal jeg ikke dømme dem på forhånd. Likevel er jeg i stor grad enig med TS og Kosemose, i den forstand at det må være lov å hevde meninger som er i mindretall også. Det betyr ikke at jeg (vi?) beskylder foreldrene for å stå bak, men at vi holder muligheten åpen for at det kan være slik. Det er nå en gang mye mer sannsynlig, selv om jeg håper det ikke stemmer.

hehe.. bare for å forklare, i og med at innlegget så litt sånn "jeg har edlere holdninger en dere"-inntrykk når det står slik det gjør, så er dette innlegget skrevet på grunnlag av en gjest som fortalte meg at det ikke gikk an å engasjere seg uten å spekulere, så gjestens innlegg og første del av mitt innlegg er slettet, og dette står igjen alene.

Jeg ville ikke hatt noen grunn til å skrive innlegget slik jeg gjorde, hadde det ikke vært for innlegget som er skrevet da det var det som var hensikten.

At andre på en skikkelig måte tenker sitt, gjør meg faktisk ikke noe, det er holdninger som at man selv sitter på sannheten og dissing av andre som ikke ser det på samme måte som har gjort at jeg har uttalt meg i Maddiesaken i det hele tatt her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. bare for å forklare, i og med at innlegget så litt sånn "jeg har edlere holdninger en dere"-inntrykk når det står slik det gjør, så er dette innlegget skrevet på grunnlag av en gjest som fortalte meg at det ikke gikk an å engasjere seg uten å spekulere, så gjestens innlegg og første del av mitt innlegg er slettet, og dette står igjen alene.

Jeg ville ikke hatt noen grunn til å skrive innlegget slik jeg gjorde, hadde det ikke vært for innlegget som er skrevet da det var det som var hensikten.

At andre på en skikkelig måte tenker sitt, gjør meg faktisk ikke noe, det er holdninger som at man selv sitter på sannheten og dissing av andre som ikke ser det på samme måte som har gjort at jeg har uttalt meg i Maddiesaken i det hele tatt her inne.

Jeg mente ikke å være ironisk, altså, det ER vel egentlig edlere å ikke spekulere. Men jeg er altså ikke så edel som jeg skulle ønske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

her er det siste jeg har funnet og politiets indisier sies det

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article1325359.ece

til mysan jeg mener og ha forstat det slik at haret og blodet i bilen var identifisert som madeleines men jeg kan ha lest feil? og at det var derfgor at mistanken har kom jeg syns og det er rart at di kan identifisere blod som en persons utover blodtype jeg men

men jeg syns det er lit merkelig med di nermeste og jeg det er ikke snakk om en overlakt og kaldblodig handling dete her det er snakk om et uhel om di er skyldige er det snakk om et uhel og at di kan maks bli dømt for uaktsomt drap og det som er kriminelt er at di har prøvd og skjult det er det sa utenkelig

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke å være ironisk, altså, det ER vel egentlig edlere å ikke spekulere. Men jeg er altså ikke så edel som jeg skulle ønske ;)

joa, og i akkurat slike saker som dette, har jeg ikke behov for å spekulere, fordi de er for voldsomme for meg. Andre saker spekulerer jeg i, så alle har jo sitt.

Ville som sagt ikke skrevet det jg skrev om det ikke var for gjest som provoserte det frem, har ikke noe behov for å fremstå som edel. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til mysan jeg mener og ha forstat det slik at haret og blodet i bilen var identifisert som madeleines men jeg kan ha lest feil?

Neida, du har ikke lest feil. Det står i en av Dagbladets artikler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Hilde_*

De gjorde det.Ikke med vilje forhåpentlivis. Men jeg har sagt det hele tida og innlegget ble t.o.m slettet.Det er ingen tvil, nå er de vel livredde for å miste de andre barna.Hva vil skje med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...