Gå til innhold

Maddies mor formelt mistenkt


Gjest blæh!

Anbefalte innlegg

og selv om du tror at du er så mye bedre enn alle andre, så tar du helt feil.

Jeg gjør ikke det. Jeg VET jeg er bedre enn de KG-kjerringene jeg henviser til, nettop fordi jeg har godtatt at alle skal få mene noe om saken uten å bli sablet ned. Jeg mener det er en menneskerett å få ha en mening og ytre seg, det er du tydeligvis uenig i,....

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør ikke det. Jeg VET jeg er bedre enn de KG-kjerringene jeg henviser til, nettop fordi jeg har godtatt at alle skal få mene noe om saken uten å bli sablet ned. Jeg mener det er en menneskerett å få ha en mening og ytre seg, det er du tydeligvis uenig i,....

Men du vet jo ikke noe mer enn oss i denne saken, for det er ikke bevist at moren har gjort det. Så du fryder deg litt for tidlig i mine øyne.

Ville du ha en diskusjon om at man skal få lov til å mene noe annet, burde du kanskje holdt deg unna denne saken.

Folk må få ha sin mening for min del, men å synse til de grader som det du og andre gjør blir for dumt for meg. Du er like påståelig som det de andre er, og derfor er du ikke noe bedre enn de.

Du fryder deg liksom over at de har tatt feil, og det på bakgrunn av noe du ikke til dags dato vet noe om.

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ikke det. Jeg VET jeg er bedre enn de KG-kjerringene jeg henviser til, nettop fordi jeg har godtatt at alle skal få mene noe om saken uten å bli sablet ned. Jeg mener det er en menneskerett å få ha en mening og ytre seg, det er du tydeligvis uenig i,....

Interessant innlegg dette, som egentlig ikke trenger noen uthevinger.

Jeg kan bare foreslå at du prøver å vise din godhet ved oppføre deg som et godt menneske. Det gjør du ikke i denne tråden. Det er faktisk litt morsomt at du fremhever din egen godhet samtidig som du rakker ned på andre.

Den som kaster den første steinen, er den uten synd? :)

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanlig at kg sletter saker der folk spekulerer og forhåndsdømmer.

Spekulasjoner er det jo uansett hva man tror har skjedd med jenta, men det er forskjell fra å spekulere i at "noen" har gjort, og at xxx har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forøvrig er det nok alltid litt ekstra dumt å referere til alle som var uenige med deg i forrige tråd som "kg-kjerringer"...

men fryd deg glugg ihjel, du. det er fortsatt overhodet ingen bevis på at du har hatt mer rett enn noen av oss andre, men stå på! jeg, derimot, forbeholder meg retten til å ikke fryde meg uansett hvem som er den skyldige... denne saken er tragisk fra ende til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

din egen godhet samtidig som du rakker ned på andre.

Den som kaster den første steinen, er den uten synd? :)

Ja, det er jeg. For jeg har nemlig godtatt at begge sider har fått si sin mening, mens skylappkjerringene her inne ikke har godtatt at noen har stilt spørsmål ved foreldrenes såkalte uskyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forøvrig er det nok alltid litt ekstra dumt å referere til alle som var uenige med deg i forrige tråd som "kg-kjerringer"...

Hva mener du "uenige" med meg? De kjerringene med skylapper, som ikek godtok at andre lanserte ideen om at foreldrene kanskje ikke hadde rent mel i posen, det er DE jeg snakker om. Ikke de som var enige eller uenige, bare de som ikke behandlet motparten pent :-) I en diskusjon er det nemlig lov å ha meninger, selv om du gjerne vil tvinge folk til å holde munn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg. For jeg har nemlig godtatt at begge sider har fått si sin mening, mens skylappkjerringene her inne ikke har godtatt at noen har stilt spørsmål ved foreldrenes såkalte uskyld...

Men du godtar jo ikke de som har forsvart foreldrene, for hadde du gjort det ville du ikke frydet deg over at de i dine øyne har tatt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du "uenige" med meg? De kjerringene med skylapper, som ikek godtok at andre lanserte ideen om at foreldrene kanskje ikke hadde rent mel i posen, det er DE jeg snakker om. Ikke de som var enige eller uenige, bare de som ikke behandlet motparten pent :-) I en diskusjon er det nemlig lov å ha meninger, selv om du gjerne vil tvinge folk til å holde munn :-)

jeg vil gjerne tvinge folk til å holde munn?? :ler:

jaså, ja... var det sånn det var. jeg trodde jeg bare fortsatte min pilgrimsferd mot mitt umulige mål: å få folk til å snakke respektfullt til hverandre uavhengig av ulike synspunkter.

men fint at du vet hva jeg egentlig ønsker! da sier jeg bare "kjeften, alle sammen!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg. For jeg har nemlig godtatt at begge sider har fått si sin mening, mens skylappkjerringene her inne ikke har godtatt at noen har stilt spørsmål ved foreldrenes såkalte uskyld...

Du er personifiseringen av en av mine favoritter på internettfora, du er "hva var det jeg sa"-personen. Alltid elsket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg om at ett barn er borte, hvem som har gjort det, er ikke viktig for meg rett og slett fordi det ikke endrer noe så lenge ikke hun er i live og kan reddes, og da er det å redde henne som er viktigst, det er viktig for meg at de som kan dette finner løsningen slik at Maddie enten blir reddet eller får muligheten til å bli stedt til hvile for hennes del og for hennes kjæres del.

Hadde jeg følt at det var noen interesse eller poeng for meg å spekulere i hva som har skjedd, så hadde jeg gjort det, men for min del finner jeg altså ikke det. Jeg følger med på saken og håper de som faktisk kan gjøre noe, finner løsningen.

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper foreldrene har gjort det. For å sovne inn og dø av en feildosering av beroligende er en MYE bedre sjebne enn å bli kidnappet av en pedofil sadist, som det har vært mistanke om...

Trist sak, på alle måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og dø av en feildosering av beroligende er en MYE bedre sjebne enn å bli kidnappet av en pedofil sadist

Det skal svært mye til for å dø av beroligende medisiner, det ville heller ikke føre til at etterforskerene har funnet blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

her er det siste jeg fant

moren skal vere tilbut maks to ar for og tilstå sa noe må de ha, det er uanset trist

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/07/511339.html

jeg kan vere enig i det og at om det hade vert nedoping så hadde det ikke vert blod

men vi vet ikke hva som kan ha forårsaket det eller hva som har hent så vi får bare vente

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når politiet kommer med slike utalelser har de en VELDIG god grunn.Det finnes faktiske bevis på blodet til Maddie i leiebillen deres.De skulte liket i FEM uker før de kvittet seg med det.Jeg sa dette hele tida og dette er da ikke overraskende i det hele tatt!Det lyser lang vei at de vet noe!!Lurer på hva som har skjedd,hva slags ulykke fororsaker såpass mye blodtap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest i natten

Men om barnet er bortført så tenker jeg at foreldrene har det helt for jævlig, og det må være et psykisk helvete. Og hvem husker detaljer som gjentaes og gjentaes og gjentaes hele tiden uten å bli gal.

Har selv blitt utsatt for psykisk mishandling og forhør, så jeg vet litt hva jeg snakker om. Men det er selvfølgelig ikke i nærheten av hva disse foreldrene opplever. Likevel, hjernen gikk i surr til slutt og jeg begynte å rote både med tidspunkt og hendelser.

Så jeg bare spør, hvem blir ikke gal av å miste sitt barn, hvis noen nå har tatt det...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om barnet er bortført så tenker jeg at foreldrene har det helt for jævlig, og det må være et psykisk helvete. Og hvem husker detaljer som gjentaes og gjentaes og gjentaes hele tiden uten å bli gal.

Har selv blitt utsatt for psykisk mishandling og forhør, så jeg vet litt hva jeg snakker om. Men det er selvfølgelig ikke i nærheten av hva disse foreldrene opplever. Likevel, hjernen gikk i surr til slutt og jeg begynte å rote både med tidspunkt og hendelser.

Så jeg bare spør, hvem blir ikke gal av å miste sitt barn, hvis noen nå har tatt det...???

Helt klart! Hadde jeg mistet et barn (og attpåtil mistet det mens det var alene hjemme mens jeg var på resturant sammen med venner), hadde jeg nok ligget i fosterstilling i en krok, uten å kunne gjøre rede for meg, tynget av sorg og skyldfølelse. Alternativt ser jeg for meg at jeg hadde vandret hvileløst rundt i gatene og gransket hvert eneste barn som gikk forbi. Tror man kan bli gal av mindre. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når politiet kommer med slike utalelser har de en VELDIG god grunn.Det finnes faktiske bevis på blodet til Maddie i leiebillen deres.De skulte liket i FEM uker før de kvittet seg med det.Jeg sa dette hele tida og dette er da ikke overraskende i det hele tatt!Det lyser lang vei at de vet noe!!Lurer på hva som har skjedd,hva slags ulykke fororsaker såpass mye blodtap?

Hadde de hatt en VELDIG god grunn, ville de tatt ut en siktelse. Dette har de ikke gjort, og kan derfor ikke ha gode nok beviser å legge frem. Det nytter ikke å tro i en sak som dette, og godt er nå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...