Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #141 Del Skrevet 5. mai 2008 Fikk 6 hvitvinsglass i morsdagsgave av barnet mitt da han var 3-4 år - han hadde fått hjelp av hans far (allerede da min x) å kjøpe gave til meg. De var orange og av frostet glass!!!!! Trenger jeg å si at jeg sluttet å hjelpe barnet å kjøpe fine gaver til far etter dette? Det ble med oppfordringa om å tegne noe til faren, evt ringe han om han var hos meg mens det var farsdag/bursdag/jul.. Var ikke det grei gave da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2008 #142 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg fikk en grønn "morsom" opptrekker av min tidligere samboer til 30 årsdagen min. Jippi lissom.... Den var neongrønn, sånn som ser ut som en figur og kan stå (nei det var ikke noe så fancy som Alessi - det var noe billigdritt fra Nille). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 13. november 2008 #143 Del Skrevet 13. november 2008 Dra oppover igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 13. november 2008 #144 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) En liten tørr "rose" i en gul liten "potte" med prislappen "15,-" under. Dette var til en bursdag..... Endret 13. november 2008 av Heloise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #145 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg var sammen med en fyr en gang, og hadde bursdag. Han kom svettende inn i stua mi den dagen, kyssa meg pesende på kinnet, gratulerte meg med dagen og rakte meg en pose med en liten pakke i. Pakket inn med H&M's fineste pappkartong hehe. Da jeg tok ut pakken, falt også kviteringen ut på fanget mitt, registrerte at den var kjøpt bare to timer tidliger. "javel ja" tenkte jeg, men regnet med at gaven ville veie opp for hukommelsestapet Den gang ei, jeg fant ett STOOORT rødt plagg, og før jeg fikk brettet det skikkelig ut sa den gang min kjære "jeg har kjøpt ny badedrakt til deg, nå kan vi dra i svømmehallen!". Som om ikke det var ille nok, så var det bare en XXXXXL boxershorts. Han hadde røska med seg mildt sagt feil plagg i all stresset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #146 Del Skrevet 14. november 2008 Fikk en bok av min nå x til 17års dagen. var morsomme ting barn hadde sagt inni den.. ikke akkurat rett for en 17åring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bekkis Skrevet 14. november 2008 #147 Del Skrevet 14. november 2008 jeg fikk en gang en svart Metallica t-skjorte av en X, og jeg som ikke engang likte gruppa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #148 Del Skrevet 14. november 2008 En liten tørr "rose" i en gul liten "potte" med prislappen "15,-" under. Dette var til en bursdag..... Husk at det er tanken som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #149 Del Skrevet 14. november 2008 Min tante fikk hårfarge og rynkekrem av mannen sin i julegave (det er ikke tull, nei) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 14. november 2008 #150 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg fikk badevekt og Wii Fit (treningsspill) av min samboer. Men dette var ting jeg virkelig ønsket meg da til tross for at det kanskje var den minst romantiske gaven jeg kunne få.. Men han får mange rare og sjokkerte blikk når han forteller andre hva han ga meg i gave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 14. november 2008 #151 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg var sammen med en fyr en gang, og hadde bursdag. Han kom svettende inn i stua mi den dagen, kyssa meg pesende på kinnet, gratulerte meg med dagen og rakte meg en pose med en liten pakke i. Pakket inn med H&M's fineste pappkartong hehe. Da jeg tok ut pakken, falt også kviteringen ut på fanget mitt, registrerte at den var kjøpt bare to timer tidliger. "javel ja" tenkte jeg, men regnet med at gaven ville veie opp for hukommelsestapet Den gang ei, jeg fant ett STOOORT rødt plagg, og før jeg fikk brettet det skikkelig ut sa den gang min kjære "jeg har kjøpt ny badedrakt til deg, nå kan vi dra i svømmehallen!". Som om ikke det var ille nok, så var det bare en XXXXXL boxershorts. Han hadde røska med seg mildt sagt feil plagg i all stresset Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #152 Del Skrevet 14. november 2008 16 1/2 år gammel fikk jeg av min 8 år eldre X Romeo og Julie-dvd til 99 kr og et stort, blått, rundt kulelys!(?!?!?). Jeg ble så mobbet den julen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #153 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg fikk badevekt og Wii Fit (treningsspill) av min samboer. Men dette var ting jeg virkelig ønsket meg da til tross for at det kanskje var den minst romantiske gaven jeg kunne få.. Men han får mange rare og sjokkerte blikk når han forteller andre hva han ga meg i gave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tirill_* Skrevet 14. november 2008 #154 Del Skrevet 14. november 2008 Dette er jo egentlig ikke en "verste gave", men allikvel litt morsom. Kjærsten jeg var sammen med på den tida ville overraske meg med en blomst og gav meg en innpakket bukett. Jeg åpnet den, mens han fortalte hvor utrolig fin han syntes den rosen var og at han bare måtte kjøpe den til meg. Og siden jeg hadde jobbet i bomsterbutikk i mange år, syntes han det var litt ekstra viktig at det var en fin blomst og ikke bare hva som helst. Greia var at dette ikke var en rose, men en kål (pyntekål) som var sprayet rød og med glitter på. Han ble dritflau. Selv tok jeg det ikke noe ille opp, mens syntes egentlig at det var ganske morsomt. Det var jo bare godt ment fra hans side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 14. november 2008 #155 Del Skrevet 14. november 2008 *mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanya Skrevet 14. november 2008 #156 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg fikk badevekt og Wii Fit (treningsspill) av min samboer. Men dette var ting jeg virkelig ønsket meg da til tross for at det kanskje var den minst romantiske gaven jeg kunne få.. Men han får mange rare og sjokkerte blikk når han forteller andre hva han ga meg i gave Kjæresten min ga meg en treningstopp til bursdagen. 1) Jeg har spiseforstyrrelser. Riktignok gjør jeg ikke noe med det lenger, men tankene er der, og det vet han. Han vet veldig godt at jeg ikke er god på å takle kommentarer om kroppen min, at jeg burde trene eller hva jeg spiser. 2) Jeg hater å trene. Selv når jeg var anorektisk og omtrent knakk på midten hatet jeg å trene. 3) Den var for liten. Sånn i realiteten sa han: "Hei kjære, jeg syns du har lagt på deg litt etter at du slutta å kaste opp, så nå får du ta deg litt sammen". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #157 Del Skrevet 14. november 2008 Samboern kom hjem med en oljeovn til meg her om dagen Det er forsåvidt en fin ting, da, vi bor i nokså kaldt hus og han vet at jeg synes vintrene her er kjipe. Samtidig har jeg hatt litt lite penger og ikke unnet meg så mye i det siste, og han har flere ganger lovet meg å kjøpe noe fint, så jeg hadde kanskje ønsket meg noe litt mer unødvendig Men uansett - det når absolutt ikke opp på verstingtoppen av gaver her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koukla Skrevet 14. november 2008 #158 Del Skrevet 14. november 2008 Min første ordentlig kjæreste var en skikkelig kjiping, har jeg skjønt i ettertid. Vi var sammen i seks bursdager på begynnelsen av 20-tallet (alderen min, altså, ikke 1920-årene *knis*). Ett år klarte han å glemme bursdagen min, mens de andre årene stort sett besto i å begynne å syte en uke før bursdagen min om at han ikke aaaante hva han skulle kjøpe til meg. Hint var han ikke mottakelig for, skjønte ingenting. Det siste året vi var sammen ba jeg om å få penger til å gå å kjøpe meg noe... Ha'kke sjans til å huske hva han ga meg de andre årene Men den verste var nok min siste eks, faren til datteren min. Det skrantet mellom oss allerede da vi fikk barn, og det hjalp ikke akkurat at han var midt i avsluttende studier rett etter at jeg fødte. Da babyen var et par måneder gammel hadde jeg bursdag, og noen få dager etter det skulle eksen og jeg ut og spise bursdagsmiddag. I bilen på vei hjem spurte jeg ham om han ville ha mer tid til meg og barnet nå som studiene var over, så vi kunne prøve å få forholdet på rett kjøl igjen - hvorpå han svarte med å gjøre det slutt med meg... Jeg fikk selvfølgelig ikke noen gave, heller. Råtne ekser jeg har, egentlig Godt at mannen min glatt veier opp for disse to idiotene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 14. november 2008 #159 Del Skrevet 14. november 2008 den verste gaven jeg fikk er fra min nåværende kjæreste.. I en måneds-gave (gav ham ingenting, visste ikke at det var vanlig) fikk jeg et sånn sett hvor man skal lage sin egen dildo ved å avstøpe hans penis.. Han har sagt i ettertid at han kunne ikke kjøpe en annen dildo/vibrator som var større enn ham derfor tenkte han at det var en fin løsning Han har heldigvis ikke kommet med flere slike gaver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbæret Skrevet 14. november 2008 #160 Del Skrevet 14. november 2008 En eks hadde kjøpt valentines gave til meg. Det var et smykke med lær reim og "ekse sølv". Det sa i vertfall han. Jeg tåler ikke juggel(noe han visste ganske godt) så jeg ble grønn der smykket hang, dagen etterpå var jeg innom Nille. Det hang smykket til 30 kr Jeg tok av meg smykket dagen etter. han spurte selvfølgelig hvorfor, jeg viste han at jeg var blitt grønn. Da ble han rimelig flau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå