Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)

MrsG

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus

Å, det hørtes ut som en helt utrolig perfekt dag! :love: Har sittet her med tårer og latter! Håper vi også får en så perfekt dag! :hoppe: Og bildene var kjempefine - du var skikkelig fin og kjolen var nydelig og buketten passet PERFEKT til kjolen og til deg :) Dere ser så lykkelige ut!!!

Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her kommer et par bilder!

her er vi!

og et av meg da.. hihi

Wow så utrolig nydelige dere var og bildene var jo fantastisk fine :jepp:

Jeg leste referatet fra dagen din og må innrømme at jeg ble sittende her med en tåre i øyekrokene jeg også ;)

Gratulerer så mye som FruG nå :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig å høre om dagen deres! Satt her med tårer i øynene! :-D Gratulerer så masse i hvertfall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* det hørtes ut som en helt perfekt dag :rødme: Og dere var jo så nydelige :rødme: Og det kom noen tårer her skal jeg love deg..Blir så rørt! Nå gleder jeg meg bare enda mer (trodde ikke det gikk an å glede meg mer, men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig perfekt dag dere må ha hatt!! :rødme: Håper min blir like bra som deres! Gleder meg bare enda mer nå! Har også et par tårer i øyekroken her. Dere er et nydelig par! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for masse skryt! :)

føles helt fint å være gift :fnise:

var på sykehuset igår og da brukte de det nye navnet mitt! det var litt stas da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ligger det en liten video med bilder fra den store dagen ute på vår bryllups-side!

for de som ikke vet adr.send meg en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha adr :) Gratulerer med overstått bryllup :) Må lese referat og se bilder nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en kjempefin dag :) Og nydelige bilder!! :-D Igjen, gratulerer så mye som nygifte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Høres ut som et fantastisk bryllup! Gratulerer så mye med vel overstått!

Jeg sitter her med tårer og latter om hverandre nå...

Skulle ønske det var 2009 og snart min tur :rødme:

Og så fine dere var!!!

Er det noen mulighet for å få tittet på den videosnutten? :sjenert:

Ha en fantastisk dag! Her skinner sola igjen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

jadda.. da har vi vært hos fotografen og sett igjennom alle bildene!

var 200 stk.. og vi skulle liksom ha album med 24 bilder i.. lettvint ja. ikke greit når en er så fotogen, nei.. :fnise:

etter utallige runder med nedskjæringer, endte vi på 32 bilder, da må vi jo betale 100 kr pr ekstra bilde da men.. skitt au.

fant også ut at dette bryllupet er i ferd med å bli en litt kostbar affære.. :fnise: jaja..

får se an takkekortene litt, men... syns dere det er teit å bestille "ordnetlige" kort fra fotografen.. (de koster jo ca 30 kr stykket..) og så heller lage egne kort (med flotte bilder og sånn altså!) de andre vi fikk gaver av? eller?

tenkte å skrive selv på de fra fotografen og heller lage noen ferdigtrykte ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst til å røpe hvor mye dere har brukt på bryllupet? Vi kommer også til å ordne med takkekort selv. Bare kjøpe sånne som vi setter bildet i om du skjønner.. Det har de vel på hobbybutikker også (tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...