Gjest Pysepus Skrevet 13. mai 2008 #601 Del Skrevet 13. mai 2008 Å, det hørtes ut som en helt utrolig perfekt dag! :love: Har sittet her med tårer og latter! Håper vi også får en så perfekt dag! Og bildene var kjempefine - du var skikkelig fin og kjolen var nydelig og buketten passet PERFEKT til kjolen og til deg Dere ser så lykkelige ut!!! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2008 #602 Del Skrevet 13. mai 2008 her kommer et par bilder! her er vi! og et av meg da.. hihi Wow så utrolig nydelige dere var og bildene var jo fantastisk fine Jeg leste referatet fra dagen din og må innrømme at jeg ble sittende her med en tåre i øyekrokene jeg også Gratulerer så mye som FruG nå :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 13. mai 2008 #603 Del Skrevet 13. mai 2008 Så utrolig koselig å høre om dagen deres! Satt her med tårer i øynene! :-D Gratulerer så masse i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. mai 2008 #604 Del Skrevet 13. mai 2008 *sukk* det hørtes ut som en helt perfekt dag :rødme: Og dere var jo så nydelige :rødme: Og det kom noen tårer her skal jeg love deg..Blir så rørt! Nå gleder jeg meg bare enda mer (trodde ikke det gikk an å glede meg mer, men..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. mai 2008 #605 Del Skrevet 13. mai 2008 For en utrolig perfekt dag dere må ha hatt!! :rødme: Håper min blir like bra som deres! Gleder meg bare enda mer nå! Har også et par tårer i øyekroken her. Dere er et nydelig par! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 14. mai 2008 #606 Del Skrevet 14. mai 2008 Så vakre dere var!!!! nå gleder jeg meg bare mer!! hvordan føles det å være gift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #607 Del Skrevet 15. mai 2008 tusen takk for masse skryt! føles helt fint å være gift var på sykehuset igår og da brukte de det nye navnet mitt! det var litt stas da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 15. mai 2008 #608 Del Skrevet 15. mai 2008 det er sikkert skikkelig rart..folk roper etter deg og man bare.. åja det var meg det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #609 Del Skrevet 15. mai 2008 nå ligger det en liten video med bilder fra den store dagen ute på vår bryllups-side! for de som ikke vet adr.send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. mai 2008 #610 Del Skrevet 15. mai 2008 *husker ikke.... :gråte: * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 15. mai 2008 #611 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg vil gjerne ha adr Gratulerer med overstått bryllup Må lese referat og se bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. mai 2008 #612 Del Skrevet 15. mai 2008 NYYYYDELIG! :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 15. mai 2008 #613 Del Skrevet 15. mai 2008 Høres ut som en kjempefin dag Og nydelige bilder!! :-D Igjen, gratulerer så mye som nygifte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. mai 2008 #614 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg vil gjerne se filmsnutten.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. mai 2008 #615 Del Skrevet 17. mai 2008 Takk for linken Dere var kjempesøte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. mai 2008 #616 Del Skrevet 17. mai 2008 Takk for at jeg fikk se slide-showet deres!! Kjempefine bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 18. mai 2008 #617 Del Skrevet 18. mai 2008 Kan jeg også få se slide-show? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lirypa Skrevet 19. mai 2008 #618 Del Skrevet 19. mai 2008 Høres ut som et fantastisk bryllup! Gratulerer så mye med vel overstått! Jeg sitter her med tårer og latter om hverandre nå... Skulle ønske det var 2009 og snart min tur :rødme: Og så fine dere var!!! Er det noen mulighet for å få tittet på den videosnutten? Ha en fantastisk dag! Her skinner sola igjen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #619 Del Skrevet 30. mai 2008 jadda.. da har vi vært hos fotografen og sett igjennom alle bildene! var 200 stk.. og vi skulle liksom ha album med 24 bilder i.. lettvint ja. ikke greit når en er så fotogen, nei.. etter utallige runder med nedskjæringer, endte vi på 32 bilder, da må vi jo betale 100 kr pr ekstra bilde da men.. skitt au. fant også ut at dette bryllupet er i ferd med å bli en litt kostbar affære.. jaja.. får se an takkekortene litt, men... syns dere det er teit å bestille "ordnetlige" kort fra fotografen.. (de koster jo ca 30 kr stykket..) og så heller lage egne kort (med flotte bilder og sånn altså!) de andre vi fikk gaver av? eller? tenkte å skrive selv på de fra fotografen og heller lage noen ferdigtrykte ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. juni 2008 #620 Del Skrevet 1. juni 2008 Har du lyst til å røpe hvor mye dere har brukt på bryllupet? Vi kommer også til å ordne med takkekort selv. Bare kjøpe sånne som vi setter bildet i om du skjønner.. Det har de vel på hobbybutikker også (tror jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå