Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)

MrsG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

god påske alle sammen!

da har alle svart på innbydelsene sine! ikke verst det, med frist 15.mars..

vi blir altså 51 stk, inkl oss selv da.. :fnise:

og idag har jeg sendt inn alle skjemaene! woohoo! vet jeg har spurt ørten ganger om hvor de egentlig skulle sendes, men jeg ble litt usikker idag, så jeg ringte til "skatt øst", og spurte. hadde jo tenkt å sende dem til folkeregisteret på lillehammer. men fikk beskjed om at det gikk fortere om jeg sendte det til skatt øst, i sarpsborg! så da gjorde jeg det, jeg :D

sendte inn navneendringsskjemaet også :fnise: tok den all the way.. med bare hans etternavn :) skummmelt! hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Så herlig da at alle gjestene er i boks! :-D Ikke galt det at alt er klart nå bare noen dager etter at fristen gikk ut. Flinke gjester du har! :klappe:

Du er tøff som går "all the way" med å bare ta hans etternavn! Det er jo veldig fint det også da :) Blir nok bare til å bruke kjæres jeg også, men skal nå ha mitt og våre barn skal ha det! (selv om det ikke er noe spesielt ved det)

Men de papirene? Skjønte ikke så mye av det du skreiv... hvilket kontor sender man det egentlig til? :klø: Skal sende våre inn om noen uker jeg :) Blir liksom litt mer virkelig da! :jepp:

God påske! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ble kanskje litt surrete det kontor-greiene... :fnise:

jeg har alltid vært innstilt på (og hørt fra andre) at man skal sende det til nærmeste folkeregister, eller brudens hjemkommune. i mitt tilfelle lillehammer. men så ringte jeg til Skatt Øst ( tlf. 800 80 000) for å være helt sikker på at dettte var riktig. og de sa at det gikk an å sende det til brudens hjemkommune, MEN at det gikk fortere unna, for meg, å sende det til Skatt Øst i Sarpsborg, siden alle dokumenter ble sendt dit til slutt uansett.

derfor ville jeg ringt til 800 80 000 og hørt hvor du egentlig bør sende disse skjemaene..

bare det :) ekke enkelt, nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt. Sløv i det siste.

Gurimalla! Det var dyrt for vielsen. Men det kommer sikkert til å bli kjempefint! Jeg også er ganske sta på at vielsen får koste det det koster så lenge vi får det som vi vil. Dette er bare en gang, og for meg er det veldig viktig at stemningen er rett under vielsen!

Det nærmer seg for oss nå. Begynner å kjenne bryllupsnervene kommer snikende. Friker for den minste ting. :fnise:

God påske!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skal mamma spørre en haug med damer om de kan bake noen kaker til oss! woohoo!

OG.. pappa'n min... skal sveise et slags espalier, som skal pyntes med blomster og stå bak oss under middagen, som en slags bakgrunn. det blir vel fiiiint!

og søstern min har vært på besøk her i påsken, så nå har hun fått utdelt liste over alle blomstene vi skal ha... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååhhhh nå nærmer dagen seg med stormskritt!!! Dette kommer til å gå fort altså! Kjenner at det kribler litt i magen på dine vegne! :hoppe:

Flott å ha sendt inn papirer! Det har jeg også gjort, men jeg sendte dem til Hamar jeg da.. Sendte dem jo i begynnelsen av mars, så de må vel ha klart å ordne saker og ting innen juni skulle jeg tro :fnise:

Herlig å ha fått svar fra alle da!! Ble det mye frafall? Fristen vår går ut om nøyaktig en uke, og det er enda MANGE som ikke har svart.. Litt under halvparten kanskje.. så er litt spent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er det bare 6 uker igjen?!?! (tror jeg.. :fnise: ) det er så nervepirrende fordi hver gang noen her inne gifter seg, nærmer det seg min tur!!

det er jo kjempefint at familien bidrar da!! Fant du ut av det med kirkeprogram?

vi sendte inn papirene våre i oktober eller no vi... fordi vi hadde ikke fått med oss at de kunn var gyldige i 4 mnd.. :fnise: synes jo det hele er litt rart, vi måtte jo skrive datoen på bryllupet og sånt, syntes godt de kunne sagt ifra!!

Så nå må vi gjøre det på nytt! På skattekontoret her i elverum fikk jeg beskjed om å sende det rett til hamar for det var dit de skulle!!

Vi har fortsatt ikke fått svar av en 15 stykk.. er ett par der som faktisk ikke vet helt ennå, men de andre synes jeg godt kan svare... må sikkert purre på noen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå skjer det jammen mye!! Lenge siden jeg har fått vært inne og oppdatert meg på KG.. Alle de papirene som skal sendes hit og dit..er ikke så enkelt nei. Godt å endelig få et ordentlig svar på hvor de skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 stk som ikke kommer. 3 hadde jeg regna med, men... jaja. alt i alt ganske fornøyd ;)

imorra må jeg ringe til menighetskontoret igjen. rart at dere vet hvem dere får, men ikke vi? er da samme.. område..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrodeLinda100709
hmm.. sendte mail til domkirkeodden-folka for et par dager siden.. lurte på om det var andre vielser enn vår den datoen...

svar: ja, det er to vielser (sikkert inkl. vår da.. HÅPER jeg) OG gudstjeneste."

trodde ikke de hadde vanlige gudstjenester der jeg... mulig i forb. med pinsa?? den må i såfall være før vielsen da? eller? når jeg booka kirka, sa de at jeg kunne velge mellom kl 12, 14, og 16.

haff.. har sendt mail igjen...

kult å skulle gifte seg på domkirkeodden:) der er det kjempe fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojj ojj ojj!!! ikke lenge igjen nå :juhu: :juhu:

jeg synes tickeren teller ned så fort jeg... andre som har det problemet? :klø: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dinedama: ja det er faktisk litt skummelt med den tickeren altså.. :fnise:

1 måned og 14 dager...

men idag fikk jeg hvertfall lurt ut av prestekontor-dama hvem som skal vie oss, da! så da kan jeg ringe han imorra! tjoho! veldig spent på om han godkjenner "programmet" vårt da... har jo forsåvidt 4 solo-innslag.. men det ene er jo inngangs-sangen da.. den er jo ikke så lang... og overraskelses-sangen til min kjære er jo heller ikke så lang. og hvor mange salmer og tekster vi må ha... og sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dinedama: ja det er faktisk litt skummelt med den tickeren altså.. :fnise:

1 måned og 14 dager...

men idag fikk jeg hvertfall lurt ut av prestekontor-dama hvem som skal vie oss, da! så da kan jeg ringe han imorra! tjoho! veldig spent på om han godkjenner "programmet" vårt da... har jo forsåvidt 4 solo-innslag.. men det ene er jo inngangs-sangen da.. den er jo ikke så lang... og overraskelses-sangen til min kjære er jo heller ikke så lang. og hvor mange salmer og tekster vi må ha... og sånt..

Ja den tickeren, den ticker og går.. :fnise:

Tida går jammen fort! Så kjekt at kirkeprogrammene er klare da!! Håper de blir godkjent!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. G: skal du ha bukettholder til bordet? I så fall, kunne jeg fått kjøpt den av deg etter bryllupet? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk du godkjent programmet?!?! må vel kanskje investere i en sånn brudebukett holder jeg og... og jeg gifter meg jo en uke etter deg mia.... :fnise: kanskje vi alle tre bare skal spleise på en.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt tiltaksløs om dagen jeg.. sendte mail til presten i går, ikke fått no svar enda.

har ikke tenkt å ha bukettholder til bordet.. mest fordi buketten min blir så lang at den sannsynligvis hadde nådd gulvet og vel så det... men har tenkt å kikke på jobb om vi har ett sånn.. stativ som vi bruker nå vi lager brudebuketter (en slags stang med fot, og et feste øverst) som jeg kan låne. og sette det bak oss under middagen ellerno sånt :)

ellers så kunne vi ha spleiset, veit dere ;)

hva slags buketter skal dere ha?

Endret av MrsG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det hadde kanskje vært noe! Men jeg skal jo også ha en bukett som henger litt.. så vet ikke om den passer til en slik bukett..? Vi kan jo i så fall spleise Sandra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom på en ting til.. vi skal jo ha sånn E-bord.. så da hadde det jo ikke blitt noe plass til å henge buketten på bordet uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...