Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)

MrsG

Anbefalte innlegg

ballerina: jaa.. på msn'n din ;)

- ååååå, fikk serviettene jeg bestilte idag! SUPERFORNØYD! de er bare nydelige! kommer bilde etterhvert, måtte bare si det :fnise:

- kjøpt gjestebok idag også.

-fikk bordkort i posten også.. skal bare ordne dem litt.. hehe

-vært hos tilbords og fått ønskeliste som skal fylles ut og leveres tilbake.

jepp da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe::danse::danser: 4 måneder (minus en dag...) :hoppe::danse::danser:

Synes gjesteboka di vak utrolig flott! Noe av det samme som jeg kan tenke meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *marie*

Så fine servietter og flott gjestebok du har laget :-D

Serviettene minner forresten veldig om designet på våre servietter, så vi har tydeligvis litt lik smak :-D

:hoppe: Og hipp,hipp for at det er under fire måneder igjen til den store dagen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: for under 4mnd igjen! Og for flotte servietter og gjestebok!

Og du.. Har helt glemt å takke for at jeg fikk se siden din og bilder! Kjolen din er så utrolig nydelig!!! :hjerter:

Bryllup i Hamardomen må være helt fantastisk! Har ikke vært der selv enda - det og tur med Skibladner er alltid på planen når jeg er der borte, men det blir alltid utsatt til "neste gang" av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, takk og takk! :)

gjesteboka har jeg kjøpt hos libris, var det vel.. kosta 139. helt enkel.. dem hadde de i rødt, grått, svart.. og muuuligens hvitt..

eneste jeg gjorde var å lime et sånn mønskerark utenpå.. som jeg har kjøpt hos panduro. dette arket har jeg brukt på invitasjoner, bordkort o.l. også da.

serviettene har jeg bestilt fra kortbutikken.no

tror de kosta 1.75 pr stk. med trykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

tror de kosta 1.75 pr stk. med trykk.

Inn og sjekke med en gang ja! Kjempebillig! TAKK! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, takk og takk! :)

gjesteboka har jeg kjøpt hos libris, var det vel.. kosta 139. helt enkel.. dem hadde de i rødt, grått, svart.. og muuuligens hvitt..

eneste jeg gjorde var å lime et sånn mønskerark utenpå.

Men det var jo kjempesmart! :jepp: Tror jeg stjeler den ideen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *marie*

:fnise: ikke rart de minnet meg om våre invitasjoner da.... har jo bestilt de fra samme sted. trodde det var noe du hadde laget jeg... lurte på hvordan du egentlig hadde fått til det, men tenkte du var en slags super-woman :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marie: fader.. dumt at jeg avslørte meg da.. :fnise:

Ballerina: tror jeg bestilte 75 stk. skal ha ca 50 gjester. men tenkte igrunn bare å ha dem liggende fremme til kaffen, evt. til velkomst-drink..?

nå skal jeg i bryllup! hehe. bare for å glane i kirka da, men... artig lell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært i bryllup, som "kikker" :fnise:

ble ikke sånn veldig imponert.. helt greit liksom. MEN:

presten sa feil navn! brudgommen heter holmstad til etternavn, mens presten sa HOLMLUND. TO ganger! er det mulig.. skjer det i mitt bryllup, blir jeg sinna altså! var ingen som sa noe i kirka, men det ble endel tisking og hvisking på benkeradene..

var veldig søtt etterpå da... bruden har en hest, og den hadde de pynta med flott seletøy, med og slede og greier, som de kjørte en liten runde med utenfor kirka. snødde ganske bra, så det ble ikke lange turen men.. var kjempekoselig det hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
presten sa feil navn! brudgommen heter holmstad til etternavn, mens presten sa HOLMLUND. TO ganger!

:hakeslepp: ojsann, va nå ennå godt de va ittenavne han sa feil :fnise: Eg hadde blitt utrolig frustrert hvis de sjedde i vårt!! :kjefte:

Kan jo vær greit at presten kan navnå te brudepare kansje..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde av invitasjon!! wee! :D

invitasjon

og konvolutt forresten.

inviasjonen er et enkelt kort, med sånn mønsterark med sølv-blomster-mønster.. som jeg har nevnt tidligere (gjestebok bl.a.) fra panduro. og.. ja, konvolutten er også ganske enkel.. har stempla den med sølv-maling. printa ut alle adressene fra pc'n. (masse jobb a.. puh.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *marie*
presten sa feil navn! brudgommen heter holmstad til etternavn, mens presten sa HOLMLUND. TO ganger!

I alle dager, at det går an...hadde blitt rimelig sur jeg også :kjefte: det går jo an å lese såpass over papirene i forkant at man vet hva brudefolkene heter.

invitasjon

og konvolutt forresten.

Nyyydelige invitasjoner, kjempeflotte er de :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

invitasjon

og konvolutt forresten.

inviasjonen er et enkelt kort, med sånn mønsterark med sølv-blomster-mønster.. som jeg har nevnt tidligere (gjestebok bl.a.) fra panduro. og.. ja, konvolutten er også ganske enkel.. har stempla den med sølv-maling. printa ut alle adressene fra pc'n. (masse jobb a.. puh.)

Kjempefine invitasjonar!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...