jente 79 Skrevet 29. september 2008 #281 Del Skrevet 29. september 2008 Så effektiv du er. Imponert Kakao hørtes deilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. september 2008 #282 Del Skrevet 29. september 2008 torsdag: - prøve å få alle klær inni klesskapet(soverommet er en smule overfylt om dagen gitt... ) DET burde stå på min liste også, det med å få alle klærne inn i skapene er jaggu ikke så lett som det høres ut!! Jeg har et subsystem på badet, mens skjønnnemanne har et subsystem på gjesterommet. Så et enkelt lite mål som klær i skittendøysdunk eller skapet er på sin plass her og Litt høstkos med kjæresten sin hørtes kos ut. Jeg er turnusenke denne uka, da skjønnemannen jobber hver kveld. Er vant til det da, så det går helt fint. Kan jo ha litt høstkos alene med vofs jeg Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 29. september 2008 #283 Del Skrevet 29. september 2008 *holder øynene igjen for både husarbeid og kakao med krem* Men vi har bestilt ny seng, så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 30. september 2008 Forfatter #284 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) hei jenter! så koselig med masse besøk i boken min! Hmm..det ble hverken kakao eller trening i går men vi prioroterte å lage en god middag og bare slappe av sammen, også får vi ta treningen i dag I dag har jeg tatt en lang dusj og spist god forkost og slappet av, tok meg lov til det siden jeg hadde en stor innlevering i går, før det er påan igjen i morgen. Merker at det virkelig trengs litt pusterom fra studiene innimellom..Blir så fokusert at det sliter meg helt ut innimellom..heldigvis har jeg lagt meg til en god vane med å spise skikkelig lunsj og ta meg en ordentlig pause midt på dagen i de periodene jeg står på som verst (noe som er 7 dager i uken for tiden) og det hjelper godt på Endret 30. september 2008 av MissLille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. oktober 2008 #285 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det krever selvdisiplin ja, å sitte hjemme sånn som du gjør hver dag. Hjemme er jo avslapningsplass også, så det krever jo litt å klare å konsentrere seg om å jobbe. Gjelder å finne seg en rytme ja, og å ta gode pauser også! Jeg håper du kan smitte litt gode vaner over på meg, for jeg trenger å finne en rytme som passer - har ikke helt fått det til enda synes jeg. Ha en fortsatt fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #286 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Pusla Puh, fredag allerede jo..de siste dagene har gått så fort..Jeg har ikke fått gjort noe av det på listen, men tror rett og slett jeg skal ta alle klærne og klesskapet i helgen, hvis vi ikke skal bort da. Er mange baller i luften her om dagen, mye besøk til familie og slikt - er jo egentlig veldig koselig, men jeg blir jo litt stresset fordi jeg har så mye jeg skulle gjort med studiene..henger allerede litt etter planen som var fra onsdag av, men det tar jeg jo igjen. Men kanskje jeg skal gjøre det som stod på listen min for i dag - støvsuge og vaske gulvene her før sambo kommer hjem i ettermiddag, det er jo deilig å ha det rent til helgen, også kan jeg ta klærne i morgen og på søndag Veel, nå får jeg komme i gang da - mye å gøre i dag, og en ekkel hodepine, så er vel greit å bare komme i gang så jeg kan slappe skikkelig av i kveld..Så får jeg se om jeg får tatt en dagbokrunde i kveld eller i morgen Endret 3. oktober 2008 av MissLille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 6. oktober 2008 #287 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kom du gjennom alt i helga? Jeg blir totalt sliten av å høre alt du styrer med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. oktober 2008 #288 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tida flyr utrolig fort om dagen ja. Kan ikke rekke alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #289 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) hei jenter! Jeg rakk ikke alt i helgen jeg..men det gjør ikke så mye heller hatt en liten downperiode med studiene igjen, og myye annet å gjøre - så da var det deilig å bare gi litt f i at det var rotete og burde støvsuges her, og bare slappe av og kose meg sammen med sambo i helgen - og nå har jeg litt ny giv igjen kjenner jeg - vasket masse klær i helgen da, så holder på å brette og rydde og ordne nå - legger bort alt av sommerklær som ikke skal brukes og litt annet småtteri som kanskje kan gis bort eller kastes etter hvert. Så det er en del av listen denne uken, og i tillegg å støvsuge og vaske alle gulv - det trengs nå Også må jeg selvfølgelig få gjort en del studier da, henger litt etter rett og slett Ok, lager en ordentlig liste jeg: Tirsdag: rydde i klær Onsdag: Rydde i klær, kanskje tørke litt støv her og der Torsdag/fredag: Støvsuge og vaske gulv + vaske badet + at innen fredag må jeg ha tatt igjen masse studier.. så da er det på tide å luske seg ut herfra.. Endret 7. oktober 2008 av MissLille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 7. oktober 2008 #290 Del Skrevet 7. oktober 2008 Her går det i ryding og studering ja Glad jeg er ferdig med studiene, savner det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #291 Del Skrevet 8. oktober 2008 Strix Nei...jeg har likt å være student, men nå kjenner jeg at jeg snart er klar for nye utfordringer - så det blir veldig spennende og deilig å begynne å søke jobber om en liten stund - og litt skummelt men det er vel sånn det skal føles. Kjenner at nå som sambo jobber så kunne jeg godt tenkt meg å gjøre noe annet enn å sitte med nesa i bøkene eller skrive hver dag - han har en super jobb som han trives i og jeg håper å finne det samme. Har heldigvis begynt å tenke på det, så har samlet masse informasjon og linker til firmaer jeg kunne tenke meg å jobb i - så håper det dukker opp noe spennende om en måned eller to.. Hmm..fikk ikke gjort så mye i går da..så har enda litt mer å ta igjen i dag, men kjenner det skal gå greit. Har vært litt hanglete i det siste, men det ser ut til å gå over, så kanskje jeg til og med slipper unna høstforkjølelsen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #292 Del Skrevet 10. oktober 2008 Oi, for en start på helgen..for et par timer satt jeg her og var litt muggen, for det var så mye jeg skulle ha gjort i leiligheten og med studiene - så tenkte jeg søren heller, og satte i gang. Og nå er hele leiligheten vasket, badet skrubbet og shinet, vaskemaskinen i gang, og en del rot ryddet bort har fremdeles litt igjen på soverommet da men det er mest småting, og litt sambos ting som han kan rydde vekk i kveld - så da har jeg en ganske helgeklar leilighet, og kan bruke resten av dagen på studiene og kos med sambo i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. oktober 2008 #293 Del Skrevet 10. oktober 2008 Så flink du var i dag da!!! Nå har du virkelig fortjent en kosehelg Jeg har hatt fri fra jobb i dag og ikke gjort noe som helst, nesten Burde ha lest litt, men jeg har fri til tirsdag nå, så jeg får ta det igjen. Er godt å unne seg en hel dag med bare fri og kos også Goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #294 Del Skrevet 13. oktober 2008 Åååh, henger etter som vanlig - fikk gjort en del studier i helgen, men har fortsatt litt å ta igjen.. Har hatt en fin helg da, og det hjelper jo egentlig litt på motivasjonen - så har planer om å få gjort en del i løpet av dagen, er allerede i gang. Kan forresten noen av dere som skriver her fast sjekke ut om dere finner igjen bloggen min? Har opprettet en privat, og tror jeg har gitt dere tilgang - er litt rare oppsett der inne, så er ikke sikker på om jeg fikk det til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #295 Del Skrevet 14. oktober 2008 Puh, myye å gjøre i dag..har ikke så mye å gjøre i leiligheten, bare rydde litt på kjøkkenet tenkte jeg, og henge opp en kklesvask - men har desto mer å gjøre med studiene..så får prøve å ta meg en liten dagbokrunde i morgen tror jeg..skal ut og spise i kveld da, blir deilig - sambo har hatt mye å gjøre i det siste og det er deilig å være litt kjærester og gå ut og pynte seg litt på en helt vanlig hverdag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #296 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hadde en super kveld ute på tirsdag I dag er det bare tre husmorposter på programmet: henge opp en klesvask, rydde ut av oppvaskmaskinen og vaske ferdig en stekeplate som har ligget i zalobad en stund Og siden det blir bort på middag i dag så må jeg skrive og lese og skrive masse mer Har såå mye å gjøre om dagen at jeg føler jeg drukner..men av og til er det sånn, også løsner det etter hvert - så får bare vente tålmodig på det, og gjøre mitt beste så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 17. oktober 2008 #297 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Hvis du føler du drukner, ta på deg redningsvest! God helg, partyløva! Endret 17. oktober 2008 av Svimle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #298 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tusen takk for gode råd Svimle Håper du har hatt en fin helg selv Partyløve og partyløve..hehee har vært en veeeldig rolig helg i alle fall - og godt er det..må gjøre litt studieting i dag, og i morgen er det innlevering, så da får jeg i alle fall et lite pusterom, de er alltid herlige..et par dager hvor jeg kan gjøre det jeg vil uten å tenke på innlevering, det er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. oktober 2008 #299 Del Skrevet 19. oktober 2008 Godt med et pusterom av og til Og ikke er det så lenge til du er ferdig som student heller, det må være deilig å tenke på! Kos deg med pusterom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #300 Del Skrevet 20. oktober 2008 Pusla Hmm..jeg er så utrolig treig på mandagene altså, tar virkelig tid å komme seg i gang igjen etter helgen Men jeg skal bare gjøre litt småtteri nå, så har jeg en innlevering som jeg tenker jeg sender inn i ettermiddag når sambo kommer hjem, og da blir det kanskje litt trening, og så avslapning resten av kvelden sammen med han - skal bli bra :rødme: Vi har det så fint om dagen, har vært noen hektiske uker, så er greit når det roer seg litt, og jeg får skikkelig tid til studiene og han får slappet ordentlig av når han ikke jobber - det er da det er enklest å finne tid til å være skikkelig kjærester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå