jente 79 Skrevet 14. september 2008 #261 Del Skrevet 14. september 2008 Skjønner godt hva du mener om å bli etablert. følte det sånn jeg også når kjære og jeg flyttet sammen. Først flyttet vi sammen, så fikk vi hund. Da følte vi oss enda mer som en familie, så nå er vi både gift og har en liten sønn. Det som hørtes så kjedelig og A4 ut når man var ung er ganske fantastisk det også. Blir nok godt å begynne å jobbe etter et langt studentliv. Husker jeg syntes det var litt sprøtt å være ferdig, men utrolig deilig også :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 15. september 2008 Forfatter #262 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Jente79 Ja, jeg hadde liksom aldri tenkt noe særlig på barn og giftemål og sånt før jeg datt innom dette forumet for noen år siden jeg Men sånn livet går nå ser det jo ut til at vi er på den veien. Synes det er deilig jeg da, jeg føler jeg har hatt mitt liv som student, jeg er ferdig med festing hver helg og gjerne flere ganger i uken, så litt A4 liv høres helt greit ut for min del Dessuten er jo det å finne seg en bolig, slå seg ned, få seg en god jobb og slikt ganske spennende det da - sambo sa det i går - tenk så deilig å snart få et sted som er bare sitt :rødme: eller vårt da..hihi. Har jo nesten ikke vært innom på en uke - har hatt så masse å gjøre, skikkelig i gang med studiene igjen nå ja, men det er jo veldig bra det da. Er fremdeles kjempemotivert og ting går veldig bra, så det er bare supert. I ukene fremover blir også mitt asosiale student som bare sitter inne og leser og skriver-liv byttet ut med en del sosialt også. Jeg liker forsåvidt begge deler, og har ingenting imot å være litt alene, men det er deilig å ta frem den sosiale MissLille i blant også Sånn, nå får jeg gjøre litt studier, så skal jeg prøve å få tatt en liten dagbokrunde senere i dag, trenger litt hyppige pauser nå, tar litt tid å komme ut av helgemodus Endret 15. september 2008 av MissLille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 16. september 2008 Forfatter #263 Del Skrevet 16. september 2008 Puh, en litt slitsom dag går mot slutten(arbeidsdag altså - kvelden skal tilbringes med sambo, og jeg lurer på om det ikke er noe fotball å se på tv også), har hatt så mye å gjøre i det siste, men i kveld skal jeg virkelig unne meg selv å puste ut litt. Skal bare kjøre på en siste times innsats nå før sambo kommer hjem, så kan jeg ta meg en kveld helt fri med god samvittighet Sånn - ut herfra, finne bøkene og gjøre seg ferdig nå *være litt streng med seg selv ja* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 16. september 2008 #264 Del Skrevet 16. september 2008 Så bra at du får gjort masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 19. september 2008 Forfatter #265 Del Skrevet 19. september 2008 Usj..merker motivasjonen er litt laber i dag..fikk ikke gjort så mye i går heller..startet på en ny del med arbeid, og er skikkelig i villrede om hvor jeg skal begynne og hva jeg skal gjøre Er litt typisk det da, men problemet er at det er så mye som skjer i helgen og delvis den neste uken som gjør at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal få hentet meg inn igjen heller Jaja, får vel prøve å få gjort mest mulig i dag da..bare starte et eller annet sted og skrive noe, og satse på at det løsner etter hvert..Skulle gjerne ha vasket og ryddet litt i leiligheten til helgen også, men det får bare vente forløpig..kanskje heller gjøre litt sammen med sambo i morgen, han har ikke noe imot litt husarbeid innimellom, så jeg får vel kanskje benytte meg av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 20. september 2008 Forfatter #266 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Bedre humør i dag heldigvis Fikk egentlig gjort en del utover dagen i går, og våknet av meg selv for en god stund siden, så da får jeg kanskje gjort litt i dag også I ettermiddag er det bursdagsfeiring på gang(ikke min bursdag altså), så det blir koselig, deilig å pynte seg litt og dra bort og ikke tenke studier absolutt hele helgen også..Jeg burde jo egentlig gjort masse i dag, så jeg slipper å gjøre noe i morgen, men det spørs om jeg får tid Får se litt hvordan det går - nå skal jeg i alle fall skrive litt Har en litt rar plan for neste uke - vet ikke enda om den er gjennomførbar, men kan jo sette den opp så får vi se(dette er jo i tillegg til masse jobbing med studier): Mandag: tørke støv i stue og soverom Tirsdag: vaske på badet Onsdag: støvsuge hele leiligheten (vi skal bort på kvelden, men det tar jo ikke så lang tid å gå over med støvsugeren) Torsdag: Vaske alle gulv Fredag: Rydde i klær og klesskap Sånn, nå er den der, så får jeg se hvordan det går Endret 20. september 2008 av MissLille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 21. september 2008 #267 Del Skrevet 21. september 2008 Deeer fant jeg boka di! *huke på mine innlegg* Du og rydding i klesskap - det mener jeg da at jeg har lest her inne tidligere?! Du er flink du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 22. september 2008 Forfatter #268 Del Skrevet 22. september 2008 Svimle Joda, det klesskapet mitt er alltid et innmari kaos..har nok litt for mye klær i forhold til størrelsen på klesskapet I tillegg til å tørke støv i dag så får jeg se om jeg får ryddet litt klær også da - hjelper å fordele det litt utover, særlig siden jeg har så innmari mye å gjøre med studiene om dagen Heldigvis får jeg noen pustepauser innimellom, og helgen har vært fylt opp med besøk hos diverse famile, og det er så koselig :rødme: Nå skal jeg holde på med studiene litt til før jeg tørker støv og dermed gjør dagens husmoraktivitet , så da får jeg komme meg ut av KG.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 22. september 2008 #269 Del Skrevet 22. september 2008 Nå leste jeg så fantastisk mye feil at jeg ikke skal gå igang med å kommentere verken det ene eller det andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. september 2008 #270 Del Skrevet 22. september 2008 Greit med noen pauser innimellom all studeringa... Du skulle nok kommet en tur til mitt klesskap også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 22. september 2008 Forfatter #271 Del Skrevet 22. september 2008 Svimle og jente79 Støvtørkingen er da unnagjort for lenge siden - var vel ikke sånn supernøye, men er deilig å få unna verste støvlaget fra tv-en og ellers i stua, og dessuten på kommodene på soverommet som altfor sjelden får besøk av støvkluten(men de blir nå så fort støvete uansett på grunn av sengetøy og klær..) Ser at jeg hadde satt opp å vaske badet i morgen..jaja, får vel gjøre det da..har ikke særlig lyst, og det er jammen så rotete der inne også..men om jeg tar litt og litt blir det så bra til helgen, og det er jo det som er hele poenget..så må nok bare til å ta badet i morgen ja Fikk heldigvis kommet litt i gang med oppgaven i dag - det går så innmari treigt på mandager altså.. er akkurat som hodet ikke vil i gang igjen etter helg..men sånn er det jo ganske ofte, og nå er jeg i gang igjen, og ser frem til ny helg, og innlevering neste uke Men nå er det tid for så man kommer seg opp i morgen tidlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 23. september 2008 Forfatter #272 Del Skrevet 23. september 2008 Juhuuu, treigt i gang i dag også, men nå er det jeg skulle gjøre på badet gjort, og jeg har fått jobbet ganske mye med studiene i dag, så jeg er fornøyd jeg Og nå står middagen i ovnen, bakte poteter og laks "bakt" i ildfast form, så er det bare å straks steke wokgrønnsaker, og lage saus og det er jammen bra for nå er jeg sulten.. Får se om jeg ikke får tatt meg en liten dagbokrunde senere i kveld, hvis ikke kan jeg gjøre det mens jeg spiser frokost i morgen tidlig, nå må jeg gjøre ferdig middagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 23. september 2008 #273 Del Skrevet 23. september 2008 Fy flate, du er effektiv og flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 24. september 2008 Forfatter #274 Del Skrevet 24. september 2008 Svimle Nja, jeg prøver jo så godt jeg kan - og det er litt vel rotete her om dagen, så da tar jeg de småtingene jeg kan innimellom som støvtørkingen og å vaske på badet..men har funnet en løsning for å få unna noe klær nå(har rett og slett ikke tid til å gå gjennom alt og sortere for gi bort, kaste, inn i klesskapet igjen, det ville ta så mye tid jeg kunne brukt på studiene men da er det greit med en reserveplan så lenge) så får ta det i helgen. I dag skal jeg støvsuge, og det venter jeg litt med - heller gjøre litt studier først, det er faktisk proritet altså, foran å ha en shinet leilighet.. Også så fort tiden går om dagen - har så mye å gjøre at timene bare flyr..synes ikke det er lenge siden jeg sto opp (i åttetiden) - men klokka er jo halv elleve allerede jaja, får ta meg en rask dagbokrunde og så sette i gang med dagens studier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 25. september 2008 Forfatter #275 Del Skrevet 25. september 2008 Æsj, jeg fikk ikke støvsugd i går, men da får jeg ta det i dag, og moppe kjapt over gulvene etterpå - så får vi heller ta en skikkelig vaskedag i helgen..har jo fått gjort litt småtteri de siste dagene, så er ikke noe vits i å slutte nå. Men, til gjengjeld fikk jeg mye tid til studier i går da, så da er det forsåvidt greit - har mye å gjøre i dag også, men litt mindre enn forventet fordi jeg var flink i går, og det føles bra Kjenner jeg føler meg litt overlesset av arbeid om dagen, men vet jo at det går over, og skal snart ha en innlevering, så da blir det litt pusterom igjen Og i grunnen er det jammen ikke mange månedene til jeg er ferdig med hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 25. september 2008 Forfatter #276 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Fikk støvsugd i ettermiddag - vasket alle benkeflater på kjøkkenet og oppå og ellers utenpå fronten av stekeovnen, i tillegg til en rask ryddings i stua, og hengt opp og lagt i til ny klesvask + at det går en oppvaskmaskin nå skikkelig husmor altså..haha, men det er egentlig bare deilig å gjøre litt i huset når man sitter så mye på stumpen foran pc'en ellers om dagen.. Men nå skal jeg kooose meg med sambo, film og litt sjokolade :rødme: Også er det snart helg til og med Endret 25. september 2008 av MissLille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 28. september 2008 #277 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg blir jo rent sliten av å lese her inne Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. september 2008 #278 Del Skrevet 28. september 2008 Flink du er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 29. september 2008 Forfatter #279 Del Skrevet 29. september 2008 Svimle og Pusla Tja..nå har jeg gjort svært lite i helgen da..blitt mest avslapping sammen med sambo, men det trengte vi jammen etter en ganske slitsom uke. I dag er det innlevering for meg, så skal ta noen intense timer nå for å bli ferdig Også har jeg blitt gaaal jeg har litt lyst til å lære å strikke, har kunnet det når jeg var yngre, men var aldri tålmodig nok, så nå må jeg i så fall begynne helt på nytt..tror dere det er mulig? Har jo noen søte små tantebarn og slikt som kunne fått noe selvlaget, og dessuten hadde det vært morsomt å strikke litt innimellom, roe litt ned, siden jeg har så himla mye å gjøre ellers Får se om jeg tar tak i det, får jo bare begynne et sted, strikke skjerf eller noe, og finne meg en strikkeskole på nett og kanskje få litt hjelp av venninner som har mer peiling enn meg Får se om jeg ikke lager meg en liste for denne uken også, det var ganske effektivt forrige uke, hadde jo ørten ting på tapeten, men klarte likevel å få unna småtingene på listen siden de var så greit fordelt på flere dager. Men først - gjøre meg ferdig med innlevering.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 29. september 2008 Forfatter #280 Del Skrevet 29. september 2008 Hmm *tenke tenke*, ok liste for denne uken: Jeg tror rett og slett at i dag og i morgen får det holde med å komme i gang med trening igjen, og å komme seg på rett spor med studiene. Mandag: - trene Så onsdag: - rydde i klesskapet, igjen - rydde bort sommerklær torsdag: - prøve å få alle klær inni klesskapet(soverommet er en smule overfylt om dagen gitt... ) og fredag: - støvsuge og vaske gulv i hele kåken - så får vi det rent og fint til helgen også skal jeg kooose meg med sambo i kveld, ha litt kjærestetid og kanskje lage kakao med krem, det er vel lov når det er høst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå