Gjest Wolfmoon Skrevet 7. oktober 2007 #101 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg stemte på fredag men fikk ikke noen bekreftelse. Skal man egentlig få det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 7. oktober 2007 #102 Del Skrevet 7. oktober 2007 Man skal få bekreftelse. Jeg stemte også (faktisk) og fikk bekreftelse et par timer senere. Isabella har vært favoritten min fra jeg så første program av Idol. Kjempeflott at hun gikk videre. Ellers er det tre av gutta jeg er nysgjerrig på - Glenn, Sindre og en Martin eller Morten eller hva han het. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 9. oktober 2007 #103 Del Skrevet 9. oktober 2007 Synes dommer-Mariann er blitt så flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 10. oktober 2007 #104 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvorfor har Mariann Thomassen solbriller på seg hele tiden.. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. oktober 2007 #105 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hun har operert øynene, så vidt jeg har hørt.. så tåler ikke mye lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 10. oktober 2007 #106 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg liker ikke hun Linnea så godt jeg da, men *krysser fingrene litt for Glenn og Timian før jeg får resultatene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 10. oktober 2007 #107 Del Skrevet 10. oktober 2007 Woohoo :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #108 Del Skrevet 10. oktober 2007 Linnea gikk ikke videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 10. oktober 2007 #109 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tror Linnea kan være en av dem som kan få plass i slags "siste sjanse"-opplegg - når de oppsatte semifinalene er ferdige, er det fremdeles to ledige plasser. Synes hun hadde bra stemme, men likte ikke sangen (egenskrevet?) noe særlig, spesielt ikke teksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. oktober 2007 #110 Del Skrevet 10. oktober 2007 Den kommentaren fra Skal vi danse som Asbjørn hade kopiert; var det tull eller ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 10. oktober 2007 #111 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg vil ha med Linnea også, jeg synes hun er supersøt og jeg likte sangen hennes. Håper hun blir wildcard :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 11. oktober 2007 #112 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kanskje det var Asbjørn OG han dommeren i Skal vi Danse som drakk seg fulle på taket sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. oktober 2007 #113 Del Skrevet 11. oktober 2007 Den kommentaren fra Skal vi danse som Asbjørn hade kopiert; var det tull eller ekte? akkurat det lurte jeg på også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 11. oktober 2007 #114 Del Skrevet 11. oktober 2007 Så bra at Glenn og Timian gikk videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 11. oktober 2007 #115 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg syntes alle jentene sang bedre enn Timian. Men det er vel utseende som fenger småjenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. oktober 2007 #116 Del Skrevet 11. oktober 2007 Syns ikke Timian var verken søt eller sjarmerende jeg.. jeg syns han var blant de 3 dårligste i går.. Dessuten syns jeg det er så kjedelig når de synger egne sanger Det er jo flott at man får se "hele pakka" som JFK sa, men syns det blir vanskelig å dømme stemmen når man ikke har noe å sammenligne det mot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 11. oktober 2007 #117 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hvorfor har Mariann Thomassen solbriller på seg hele tiden.. ?? Hun har operert øynene sine --- Jeg håpet på Lise, Timian og Glenn jeg - og 2 av dem gikk videre Lise hadde stålkontroll og fyldig god stemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 11. oktober 2007 #118 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg håpet også på Lise. "Hurt" er ikke en enkel sang, men hun fikset det jo utrolig bra. Timian er sjarmerende, men synes ikke stemmen hans er noe særlig spesiell. Han var ikke blant de jeg håpet på skulle gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. oktober 2007 #119 Del Skrevet 12. oktober 2007 I kveld må Åste videre. Hun har ikke blitt vist tidligere, men har en fantastisk stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 12. oktober 2007 #120 Del Skrevet 12. oktober 2007 Kanskje det var Asbjørn OG han dommeren i Skal vi Danse som drakk seg fulle på taket sammen? Kanskje I kveld må Åste videre. Hun har ikke blitt vist tidligere, men har en fantastisk stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå