Gå til innhold

Idol 2007

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man skal få bekreftelse. Jeg stemte også (faktisk) og fikk bekreftelse et par timer senere.

Isabella har vært favoritten min fra jeg så første program av Idol. Kjempeflott at hun gikk videre. Ellers er det tre av gutta jeg er nysgjerrig på - Glenn, Sindre og en Martin eller Morten eller hva han het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror Linnea kan være en av dem som kan få plass i slags "siste sjanse"-opplegg - når de oppsatte semifinalene er ferdige, er det fremdeles to ledige plasser. Synes hun hadde bra stemme, men likte ikke sangen (egenskrevet?) noe særlig, spesielt ikke teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke Timian var verken søt eller sjarmerende jeg.. jeg syns han var blant de 3 dårligste i går.. Dessuten syns jeg det er så kjedelig når de synger egne sanger :sove: Det er jo flott at man får se "hele pakka" som JFK sa, men syns det blir vanskelig å dømme stemmen når man ikke har noe å sammenligne det mot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Silmarill
Hvorfor har Mariann Thomassen solbriller på seg hele tiden.. ??

Hun har operert øynene sine :briller:

---

Jeg håpet på Lise, Timian og Glenn jeg - og 2 av dem gikk videre :)

Lise hadde stålkontroll og fyldig god stemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpet også på Lise. "Hurt" er ikke en enkel sang, men hun fikset det jo utrolig bra. Timian er sjarmerende, men synes ikke stemmen hans er noe særlig spesiell. Han var ikke blant de jeg håpet på skulle gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n
Kanskje det var Asbjørn OG han dommeren i Skal vi Danse som drakk seg fulle på taket sammen?

:hoho:

Kanskje ;)

I kveld må Åste videre. Hun har ikke blitt vist tidligere, men har en fantastisk stemme.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...