Gå til innhold

Idol 2007

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og. Jeg hadde forsåvidt fått nok av han første gang jeg hørte ham synge og så ham smile..

Hehe, enig!

Også glad for at Marius røk ut.

Ellers var alle bra i går, unntatt Linnea, men jeg liker stemmen hennes godt. Etter mange timer hos sangpedagog kan det bli noe av henne.

Noen flere som syntes venninnen til Linnea lignet henne veldig i utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn Johan er da faktisk veldig flink! Jeg har ikke fulgt så nøye med på Idol, men har fått med meg at Åste, Glenn og Kim Rune vel har de beste stemmene. Men, selv om Åste absolutt er best rent sangteknisk og i opptreden så blir det på en måte for "glatt". Hun er i en helt annen divisjon. Glenn kan jo synge, men jeg tenker på stampuben når jeg ser han, ikke på at han skal bli Norges nye idol. Når det gjelder Kim Rune er det jo klart at han har en spesiell stemme, men tåler vi en krysning av Jan Werner og Kurt? Er det ikke greit med kun et eksemplar av hver?

Linnea kommer til å bli flott om noen år, men hva er det med Timian som disse dommerne henger seg så opp i? Han synger da ekstremt nasalt? Og hva slags plan har Karlsen med Linda?

Nei, jeg tror Bjørn Johan kommer til å bli bedre og bedre, og han har en sånn litt skeiv sjarme som er veldig positivt! (For både fjortiser og mødrene deres).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Kim Rune er det jo klart at han har en spesiell stemme, men tåler vi en krysning av Jan Werner og Kurt? Er det ikke greit med kun et eksemplar av hver?

Jeg tenkte også at han minnet om både Jan Werner og Kurt i går...

Jeg heier nok på Bjørn Johan jeg også. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også at han minnet om både Jan Werner og Kurt i går...

Jeg også.. :fnise: (...og det er helt greit for meg om han ryker ut snart.)

Åste er kjempeflink, men likevel litt kjedelig. Litt for flink, som mange andre også påpeker her, Idol for meg skal liksom være en amatørkonkurranse for kommende stjerner - Åste er jo fiks ferdig god allerede.

Linnea er en nydelig og sjarmerende jente som jeg nok tror kan bli veldig flink, men i går hørte jeg knapt at hun sang - stemmen druknet fullstendig.

Heier på Bjørn Johan, jeg. Han er sjarmerende og har potetensiale til å bli enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting til; jeg synes Åste og Glenn passer bedre på Beat for Beat enn i Idol, det er noe litt for traust over dem. Noe som også har slått meg er at en duett mellom Åste og Jan Werner hadde vært flott (om det hadde vært mulig) for de som liker sånn musikk.

For øvrig heier jeg mest på Mariann! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd at Marius gikk ut i går. Merkelig. Han var en av de beste i går og var min favoritt. De som burde ha gått ut var Timian, Linnea eller Kim Rune.

Min topp 3 nå er

1. Åste

2.Linda

3.Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurt Werner er litt artig, men jeg heier på Bjørn Johan, med Linnea som en god nummer to. Jeg vet at hun ikke har en sjanse, men hun er guddommelig i både stemme og framtoning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som syntes venninnen til Linnea lignet henne veldig i utseende?

Ja enig :) trodde først det var henne, så kanskje søsteren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er de som burde være i topp per dags dato etter min mening: Glenn, Bjørn Johan, Åste og Kim Rune

Timian synes jeg ikke noe særlig om, kanskje om litt når satemmen har modnet litt, men nå synes jeg den er for klagende og masete. Linnea har jeg egentlig aldri hatt sansen for, men skjønner at andre liker henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd at Linnea er ute. :(

Hun var ikke den beste til å synge, men hun var den med mest særpreg og sjarm.

Nå setter jeg min lit til Bjørn-Johan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang var det Timian som presterte dårligst, og Linnea fortjente ikke å ryke ut... Det var bunn tre som ble stemt til bunn tre, men etter min mening kunne rekkefølgen blitt snudd om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg syns det var kjedelig i dag. Syns ingen utmerket seg spesielt. Jeg hadde vel også litt for store forventninger til låtvalg, men de gikk for de mest kjente, forståelig nok siden de ønsker stemmer. Men Aha har sanger som er langt finere enn de store hitene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det var litt kjedelig. De som var i bunn 3 var og de som fortjener å være der, og selv om jeg egentlig har sansen for Timian så er jeg helt enig i at han preserte dårligst og burde blitt stemt hjem. Var veldig overrasket over at han fikk bli.

Ellers så synes jeg generellt sett at Åste, Linda og Glenn er veldig flinke, men litt kjedelige og "skoleflinke", og jeg vil nok aldri kjøpt et album av noen av de. Kim Rune er kjempeflink og har fantastisk stemme og bruker den veldig bra til å være så ung, men synes fremdeles han har litt for mange fakter... Timian passer ikke konseptet, overhode ikke, men gi han etpartre år på baken, en gitar og eget låtmateriell som passer stemmen hans så kan det bli bra. Bjørn Johans stemme liker jeg og han er jo kjempesjarmerende - han har seilt opp som min favoritt de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det var litt kjedelig. De som var i bunn 3 var og de som fortjener å være der, og selv om jeg egentlig har sansen for Timian så er jeg helt enig i at han preserte dårligst og burde blitt stemt hjem. Var veldig overrasket over at han fikk bli.

Ellers så synes jeg generellt sett at Åste, Linda og Glenn er veldig flinke, men litt kjedelige og "skoleflinke", og jeg vil nok aldri kjøpt et album av noen av de. Kim Rune er kjempeflink og har fantastisk stemme og bruker den veldig bra til å være så ung, men synes fremdeles han har litt for mange fakter... Timian passer ikke konseptet, overhode ikke, men gi han etpartre år på baken, en gitar og eget låtmateriell som passer stemmen hans så kan det bli bra. Bjørn Johans stemme liker jeg og han er jo kjempesjarmerende - han har seilt opp som min favoritt de siste ukene.

Jeg er HELT enig med deg.

Føler når jeg ser Åste på Idol hver fredag at jeg tenker: "Ja, det var jo fint dette, men ikke akkurat noe nytt". Uansett hvilken sang det er, så ender det opp med akkurat det samme. Det gir meg egentlig ingen spesielle opplevelser. Og jeg hadde faktisk ikke trodd det var mulig å gjøre "Hunting high and low" kjedelig, men det gjorde Åste i går. Husker Kurt sang den på Idol, det var gåsehud deluxe!!

Når det gjelder Glenn, så er jeg veldig enig i anmeldelsen på dagbladet.no. Hans synger forsåvidt greit, men mangler sjarm, særpreg og x-faktor. Han er rett og slett dritkjedelig! Når det gjelder han og Åste, er det også kjedelig at folk som er langt over 30 skal konkurrere mot ungdommer som er halvparten så gamle som dem.

Kim-Rune blir altfor voldsom for meg. Det er slemt å si det, men jeg takler rett og slett ikke å se på ham! Synes heller ikke sangprestasjonen hans i går var bra.

Bjørn Johan derimot, har jeg digget siden jeg så duetten hans i de innledende rundene i Idol. Og da han sang Sex Bomb, fikk jeg helt frysninger! Den sangen har faktisk aldri vært kul før han sang den, men da tok det jo også helt av. Så jeg heier på denne gutten og håper (og TROR) han vinner hele greia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...