Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #281 Del Skrevet 2. november 2007 Vil nå påstå at også alexander som vant i fjor gjør det tålelig bra Ja, men det er fullstendig uforståelig spør du meg. Ellers synes jeg vel kanskje Linnea ikke passer helt inn i dette konseptet lenger. Tror nok hun kommer til å gi ut et kjempesterkt album en gang, for hun har definitivt særpreg, talent og masse sjarm. Idol passer hun likevel ikke helt inn i. Men hun er så utrolig søt at jeg nesten får lyst til å stemme på henne bare av den grunn. Ellers var Timian en katastrofe og fortjente å ryke. Ble også sjokkert over at Marius var i faresonen, hadde trodd at alle småjentene stemte på ham. Kim Rune geberder seg voldsomt, men han er nå sjarmerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 2. november 2007 #282 Del Skrevet 2. november 2007 Bjørn Johan er så søt at jeg kunne tenke meg å smøre han på en skive og spise han! Og så synger han jo så fint også! Når han lager de rare grimasene, rynkingene på nesen, ja da bare sitter jeg å gliser! Og den knekken i knærene, jeg er matt! Når han sang duett på en av de innledende rundene så falt jeg helt for han! Men pokker også at ikke Sindre gikk videre!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. november 2007 #283 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg var i studio i dag, og Bjørn Johan imponerte skikkelig! Kim Rune klarer jeg ikke, han gikk rundt som en konge før og etter sending og så ut som han trodde at han alene var grunnen til at alle var der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 2. november 2007 #284 Del Skrevet 2. november 2007 Bjørn Johan er en skikkelig sjarmør Åste går de andre en lang gang .. hun synger som en gudinne .. Jeg får frysninger hver gang hun synger .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 3. november 2007 #285 Del Skrevet 3. november 2007 Bjørn Johan er så søt at jeg kunne tenke meg å smøre han på en skive og spise han! Og så synger han jo så fint også! Når han lager de rare grimasene, rynkingene på nesen, ja da bare sitter jeg å gliser! Og den knekken i knærene, jeg er matt! Når han sang duett på en av de innledende rundene så falt jeg helt for han! Men pokker også at ikke Sindre gikk videre!!!! Enig, enig, enig!!! Kim Rune klarer jeg ikke, han gikk rundt som en konge før og etter sending og så ut som han trodde at han alene var grunnen til at alle var der. Huff, jeg synes han er ufyselig... kan ikke noe for det jeg altså, men han liker jeg mindre og mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 3. november 2007 #286 Del Skrevet 3. november 2007 Off, jeg mister helt troen på Idol! Søte Linnea og Timian sang jo helt forferdelig i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 3. november 2007 #287 Del Skrevet 3. november 2007 Huff, jeg synes han er ufyselig... kan ikke noe for det jeg altså, men han liker jeg mindre og mindre. Ja, han burde legge unna de divafaktene. Jeg synes han minner sånn om Jan Werner Danielsen, en artist jeg ikke hadde i min cd-samling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2007 #288 Del Skrevet 3. november 2007 Ble positivt overrasket over Bjørn Johan. Synes han var best i går! Elles liker jeg Glenn, Linda og Kim Rune. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. november 2007 #289 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg var i studio i dag, og Bjørn Johan imponerte skikkelig! Kim Rune klarer jeg ikke, han gikk rundt som en konge før og etter sending og så ut som han trodde at han alene var grunnen til at alle var der. Så deg (tror i hvertfall det... ) Svogeren min har gått i klasse med Åste, så vi håper hun går langt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. november 2007 #290 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg håper Åste vinner hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #291 Del Skrevet 4. november 2007 Faktisk der tar du ganske feil, om du i det hele tatt har hørt om gruppa The Pixies så er det yndlingsgruppa mi,og de har vel aldri vært innom VG lista De har vært på VG-lista (album), men det er bare fordi det er mange som skjønner hvor bra de er! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 4. november 2007 #292 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg fikk ikke sett forrige gang. Men jeg er såpass nysgjerrig at jeg måtte på youtube for å se Bjørn Johan og Linnea. Bjørn J har blitt en favoritt hos meg. Linnea blir nok veldig flink når hun får et par år til på baken, slik at hun kan kontrollere stemmen bedre. Hun er vel den yngste der? Syns fortsatt Kim Rune er underholdende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #293 Del Skrevet 9. november 2007 I kveld var Linda, Bjørn-Johan, Glenn og Kim-Rune best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 9. november 2007 #294 Del Skrevet 9. november 2007 Bjørn Johan blir bare bedre og bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. november 2007 #295 Del Skrevet 9. november 2007 Bjørn Johan!! Han blir bare bedre og bedre, også er han jo veldig søt og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 9. november 2007 #296 Del Skrevet 9. november 2007 Heia Bjørn-Johan! Var der bare meg, eller sang mange av deltakerene tidvis mye falskt i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. november 2007 #297 Del Skrevet 9. november 2007 Bjørn Johan er jo bare til å spise opp (nå høres jeg kanskje ut som en slibrig eldre dame, men jeg mener at han er så skjønn, ikke sexy). Flink er han. Endelig gikk Marius ut. Syns han er slitsom. Jeg var sikker på at Linnea skulle ryke, siden jeg nesten ikke hørte hva hun sang (hun druknet i instrumentene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 9. november 2007 #298 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg trodde også Linnea skulle ryke i dag, synes hun sang dårlig. Marius er ikke en av mine favoritter, så det var greit at han gikk, men Linnea var dårligere synes jeg... Det var flere som sang falskt i mine ører i dag. Deriblant Linda - på verset. På refrenget sang hun bra. Linnea sang heller ikke bra, og Åste tok ikke ut alt hun kunne ha gjort i den sangen. Den dama kan synge!!! Jeg synes Bjørn Johan var best i dag, selv om heller ikke han er favoritten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #299 Del Skrevet 9. november 2007 Linda sang utrolig falskt. Jeg ble overrasket over at dommerne ikke kommenterte det. Ellers synes jeg Bjørn-Johan gjorde det bra i dag. Og Linnea er fortsatt veldig søt og talentfull, men jeg tror hun passer bedre utenfor Idol. Timian merker jeg at jeg har fått litt nok av nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 9. november 2007 #300 Del Skrevet 9. november 2007 Timian merker jeg at jeg har fått litt nok av nå. Jeg og. Jeg hadde forsåvidt fått nok av han første gang jeg hørte ham synge og så ham smile.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå