FrizzleSizzle Skrevet 29. oktober 2007 #261 Del Skrevet 29. oktober 2007 La meg gjette; du beveger deg aldri utenfor VG-lista og skyr musikk med sjel og særpreg? Det er musikk med sjel og særpreg på VG-lista også innimellom. Men det er kanskje en annen diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 29. oktober 2007 #262 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) La meg gjette; du beveger deg aldri utenfor VG-lista og skyr musikk med sjel og særpreg? Faktisk der tar du ganske feil, om du i det hele tatt har hørt om gruppa The Pixies så er det yndlingsgruppa mi,og de har vel aldri vært innom VG lista, disse har iallefall en ting...et veeeeldig særpreg... Ellers er det mye bra på VG lista for tiden med sjel og særpreg....kan nevne Bruce Springsteen sin siste låt "Radio Nowhere" f.eks.... Digger den... Men jeg kan enkelt høre på hvem som ikke kan å synge eller ei.... Ellers kan jeg nevne mine favorittidoler alle årene som har vært...og bare en av de har vunnet...og flesteparten har et særpreg: Kurt er vel en selvfølge, Margaret Berger, Susanne Nordbøe, Maria Haukaas Storeng (husker dere "Hot stuff"? WOW sier bare jeg), Erik Flaa (Hurt), Mari Vestbø,Alejandro Fuentes, Wisnu, av årets er det: Linda og Glenn. (Og Sindre,men buhu,gikk ikke videre... ) Endret 29. oktober 2007 av Sympatia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toris Skrevet 31. oktober 2007 #263 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg skulle virkelig ønske at Linnea presterte bedre. Jeg synes hun høres altfor nervøs ut og hun synger rett og slett for svakt. Det er bra at hun ikke ikke har den typiske pop-stemmen, men hun høres nesten ut som om hun kan knuse hvert sekund. Litt for skjør. Vi kan jo håpe at hun vokser på å være med i Idol. Jeg tror jeg heier på Åste og Glenn, de framstår som proffesjonelle og vet hva de driver med. Om de har nerver så vises det hvertfall ikke. Og Timian; er det han som sang yesterday? Han som gjorde det var hvertfall elendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 31. oktober 2007 #264 Del Skrevet 31. oktober 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=177610 Trodde ikke Kiss var disco jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 2. november 2007 #265 Del Skrevet 2. november 2007 Herregud! Det er så mange utruleg bra discolåtar og så velg dei sånne superkjedelege?? Og Kiss??? September har vore i kvart einaste Idol by the way... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 2. november 2007 #266 Del Skrevet 2. november 2007 I dag skal jeg uttale meg før de synger: Håper Timian eller Kim Rune ryker, da blir jeg gald! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_EllenAnnichen_* Skrevet 2. november 2007 #267 Del Skrevet 2. november 2007 Håper Timian ryker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxi Skrevet 2. november 2007 #268 Del Skrevet 2. november 2007 I dag må Timian ryke. Jeg tar meg selv i å lure litt på hvorfor han er der i det hele tatt... så mange gode som det var som ikke kom videre :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariab (ikke innlogget) Skrevet 2. november 2007 #269 Del Skrevet 2. november 2007 enig!! eneste som ikke irriterer meg grenseløst av de som er med i denne runden er: Linda, Bjørn Johan og Åste. Ut med resten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #270 Del Skrevet 2. november 2007 I dag må Timian ryke. Jeg tar meg selv i å lure litt på hvorfor han er der i det hele tatt... så mange gode som det var som ikke kom videre :o Jeg heier på Linda og Åste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeriana Skrevet 2. november 2007 #271 Del Skrevet 2. november 2007 Hvorfor er Timian med??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxi Skrevet 2. november 2007 #272 Del Skrevet 2. november 2007 JØSS... jeg blir så irritert på detta konseptet noen ganger :@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #273 Del Skrevet 2. november 2007 På konseptet???Det er novel seerne som stemmer!!!Men ka ser dem i Timian og Linnea da???herremin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 2. november 2007 #274 Del Skrevet 2. november 2007 Skuffa over at Isabella gikk. Men jeg ser jo at hun ikke har klart å få frem det samme som hun gjør med sine egne låter. Jaja, håper hun får gitt ut en plate med sitt eget materiale - jeg kjøper garantert Men at ikke Timian lå blant de 3 siste en gang... skjønner faktisk ikke hva folk ser i ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taxi Skrevet 2. november 2007 #275 Del Skrevet 2. november 2007 På konseptet???Det er novel seerne som stemmer!!!Men ka ser dem i Timian og Linnea da???herremin På konseptet ja! For det er jo lagt opp så tv2 skal tjene mest mulig penger... det riktige hadde vel vært om alle hadde en stemme hver, eller at man skulle stemme på den som var dårligst eller noe. Nå kommer det mye an på hvem som har mest omgangskrets, flest fjortisfans med mest penger på kontantkortet osv... og det synes jeg er synd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. november 2007 #276 Del Skrevet 2. november 2007 Både Timian og Linnea er jo søte da, men syns stemmene drukner helt, og får liksom aldri hørt skikkelig etter hvordan de synger. Fatter heller ikke hvordan de har kommet så langt. Jeg er gammel Kiss-fan og derfor syns jeg Kim Rune var helt topp, men har likt han helt fra begynnelsen. Nesten synd at han ligner sånn på "Kurten". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeriana Skrevet 2. november 2007 #277 Del Skrevet 2. november 2007 Kim Rune tør iallfall å trå til og showe litt, syns han er kul, men har lyst til å se han gjøre noe mer "ekte", han spiller kanskje litt for mye noen ganger, men flink er han syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 2. november 2007 #278 Del Skrevet 2. november 2007 Skulle gjerne sett Isabella med videre, men jeg tror nok at det var greit for karrieren hennes at hun ikke gikk til topps... Hun vil nok ha en skikkelig bra karriere uansett. Er enig i at Timian gjorde en skikkelig svak omgang (både i dag og forrige gang), men jeg liker stemmen hans...dvs når han synger sine egne låter. Ellers var Bjørn Johan var kjempeflink, Åste rå og Kim Rune fantastisk! :-D ...også var jeg faktisk positivt overrasket over Linnea, det var ikke bra, men langt fra så ille som jeg hadde fryktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 2. november 2007 #279 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg fikser ikke Kim Rune og Marius, men innrømmer gjerne at det handler mer om personer enn ferdigheter. Har en svakhet for Bjørn Johan, Åste har jeg litt delte meninger om, men jeg tror jeg vil like henne hvis hun får synge rett type musikk. Er også enig i at Isabella passet best til å synge egne låter, egentlig så tror jeg hun har vunnet mye på å være med i Idol frem til nå. At Idol ikke bare handler om å vinne har vi jo sett flere eksempler på - det er vel kun Kurt av tidligere vinnere som har hatt en karriere å snakke om etterpå, men det har jo vært andre finalister som har hatt en viss suksess etterpå. Tror nok vi kommer til å høre mer fra Isabella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 2. november 2007 #280 Del Skrevet 2. november 2007 Vil nå påstå at også alexander som vant i fjor gjør det tålelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå