Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent

GlamCat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for klemmer jenter :)

DPO 11. I dag har jeg det mye bedre. Tempen var høyere enn noen gang og det er veldig veldig lite jeg spotter, bare så vidt jeg kan se. Og sånn har jeg aldri hatt det før. Så jeg håper fortsatt :) Tenker kanskje ta en test i morgen, men vil ikke bli skuffet, det er bedre å leve noen dager til i håpet :) Ellers har jeg ingen andre tegn at IKM nærmere seg. Ikke vondt i brystene, ikke murringer i magen. Den siste uken har jeg hatt litt vondt i ryggen som jeg har aldri hatt før, men det er vel ikke noen graviditets tegn :)

Akkurat nå prøver jeg å ikke tenke på det så mye, det blir som det blir.

I kveld skal jeg ha bollywood aften med mannen min med indisk mat og film :) Jeg fant (etter anbefaling fra noen ) en butikk på Grønland som selger indiske filmer. Så jeg kjøpte 6 filmer for 250 kr :hoppe: Jeg vet at jeg er litt sær, det er ikke mange som liker bollywood filmer, men det gjør jeg :) Elsker tjukke bøker og lange filmer :)

Nå leser jeg Stieg Larssons , Menn som hater kvinner. Anbefales på den sterkeste :)

Ha en fin helg jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en hyggelig kveld :) Har aldri sett noen bollywood filmen, men kunne virkelig tenkt meg det. Men blir aldri til at man gjør det. Kan du anbefale en bra kanskje? Så slipper jeg å ødelegge alt med å velge helt feil.

IKM var 1. eller? :popcorn: Tenk så gøy om det faktisk hadde klaffa etter tre måneder på pilla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh... Det her er nesten litt for spennende det GlamCat... :kose:

Spennende å følge med for oss "andre" i hvert fall. Og indisk aften høres jo ikke så verst ut ;) Tror aldri jeg har sett en bollywood-film i hele mitt liv jeg, men heldigvis er vi forskjellige :)

Ha en god lørdag, og pliiis hold oss veldig oppdatert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Tiden fram til testdato går jo så sakte, samtidig vil man jo gjerne vente med å teste seg til det kan komme noe utslag. Jeg gikk rett på og testet meg i dag :sjenert: Negativt. Men jeg kunne jo ikke regne med noe annet heller..

Høres morsomt ut med Bollywood! Indisk mat er noe av det beste jeg får. Har du spist på Anarkali på Grünerløkka? Det er nok min favoritt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en hyggelig kveld :) Har aldri sett noen bollywood filmen, men kunne virkelig tenkt meg det. Men blir aldri til at man gjør det. Kan du anbefale en bra kanskje? Så slipper jeg å ødelegge alt med å velge helt feil.

IKM var 1. eller? :popcorn: Tenk så gøy om det faktisk hadde klaffa etter tre måneder på pilla ;)

Ja, IKM er 1.april. Det hadde vært moro ja :)

Kan anbefale Krrish http://en.wikipedia.org/wiki/Krrish

Hvis man liker supermann filmer da :)

men fra "Kabhi Khushi Kabhie Gham" er bra drama. Ikke spør meg hva betyr det :)

Så spennende! Tiden fram til testdato går jo så sakte, samtidig vil man jo gjerne vente med å teste seg til det kan komme noe utslag. Jeg gikk rett på og testet meg i dag :sjenert: Negativt. Men jeg kunne jo ikke regne med noe annet heller..

Høres morsomt ut med Bollywood! Indisk mat er noe av det beste jeg får. Har du spist på Anarkali på Grünerløkka? Det er nok min favoritt tror jeg.

Du testet jo lat for tidlig så det er håp fortsatt :) Nei, har ikke spist der, må nok prøve en gang :)

Så flott at det kanskje ikke er TR på vei likevel! Krysser fingrenefor at det ikke er det!

Dessverre så er TR på vei.

I dag falt tempen nesten under "cover line" så mensen kommer i dag eller i morgen.

Også tok jeg en test og den var negativ :( Tok en CB digital test som kan tas 4 dager før IKM. Så nå er alt håp ute.

Er litt skuffet, men det går bra. Er ikke så skuffet som jeg trodde jeg skal være. Nå må jeg bare håpe at kroppen min fortsetter å produsere egg og får EL også neste gang :)

Men jeg må også fortelle hva som skjedde i går. Hadde jo store forhåpninger at jeg kanskje er gravid på morgen, var kjempe glad, nesten følte meg gravid og så Bang, plutselig ble jeg så skremt. Tenk om jeg virkelig er gravid, hva har jeg gjordt! Det virket så skummelt plutselig, men samtidig nå er jeg skuffet at jeg ikke er gravid. Jeg blir "gal" av disse tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må også fortelle hva som skjedde i går. Hadde jo store forhåpninger at jeg kanskje er gravid på morgen, var kjempe glad, nesten følte meg gravid og så Bang, plutselig ble jeg så skremt. Tenk om jeg virkelig er gravid, hva har jeg gjordt! Det virket så skummelt plutselig, men samtidig nå er jeg skuffet at jeg ikke er gravid. Jeg blir "gal" av disse tankene.

Den følelsen tror jeg mange kjenner seg igjen i, i hvertfall jeg! Akkurat det du beskriver her kom skyllende innover meg da jeg testet positivt. Det er så mange forskjellige følelser som kommer, man blir glad, men samtidig vettskremt!

Håper at tempen og testen tar feil.. Og hvis ikke får vi krysse fingrene for el neste måned også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Da har jeg lagret de :)

Tror det er lett å bli skremt sånn, når det plutselig virker som det har skjedd. Var jo sånn samboeren trengte en måneds pause i høst,da jeg hadde det jeg trodde var festeblødning og vi snakket litt om det. Vi går jo bare å håper og prøver, man tenker ikke på den dagen det faktisk har skjedd.

Kjedelig at det ikke gikk denne gangen da. Hva er Cover Line for noe da?

Kan jo fortsatt hende at du bare er en av de som ikke får positiv test før det har gått lenger tid, eller har tempen så mye å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen tror jeg mange kjenner seg igjen i, i hvertfall jeg! Akkurat det du beskriver her kom skyllende innover meg da jeg testet positivt. Det er så mange forskjellige følelser som kommer, man blir glad, men samtidig vettskremt!

Håper at tempen og testen tar feil.. Og hvis ikke får vi krysse fingrene for el neste måned også :klemmer:

Bra å høre at noen andre føler det på samme måte. I går gråt jeg at jeg er gravid, men i dag at jeg ikke er. Må le litt av meg selv :fnise:

Tror nok litt av det skyldes også kommende TR.

Tusen takk. Da har jeg lagret de :)

Tror det er lett å bli skremt sånn, når det plutselig virker som det har skjedd. Var jo sånn samboeren trengte en måneds pause i høst,da jeg hadde det jeg trodde var festeblødning og vi snakket litt om det. Vi går jo bare å håper og prøver, man tenker ikke på den dagen det faktisk har skjedd.

Kjedelig at det ikke gikk denne gangen da. Hva er Cover Line for noe da?

Kan jo fortsatt hende at du bare er en av de som ikke får positiv test før det har gått lenger tid, eller har tempen så mye å si?

Tja, Hva er cover line får noen? Er det noen som er flinke på å forklare det? Jeg prøver: Det er linje som trekkes mellom tempene før og etter EL. Før EL er temperaturmålene under Cover Line og etter over. Det kan selvfølgelig være noen målene som kan være under eller over feil, men stor sett skal det stemme.

Testen er 90% sikker og tempen har også mye å si. Det kan jo selvfølgelig hende at jeg målet feil eller det skjedde noe annet. Når man temper må man se på sammenhengen,ikke enkelstående temperaturmålen, men begge 2 til sammen er nok 99% sikkert.

Men det går nok bra. Jeg satser på å få et nyttårsbarn 2009 nå :)

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest::klem:

... men håpet er jo ikke ute før TR er her da, mener jeg iallfall :lur:

*hjelpe **Emma** med å blåse bort TR*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fisk73
Takk for klemmer jenter :)

DPO 11. I dag har jeg det mye bedre. Tempen var høyere enn noen gang og det er veldig veldig lite jeg spotter, bare så vidt jeg kan se. Og sånn har jeg aldri hatt det før. Så jeg håper fortsatt :) Tenker kanskje ta en test i morgen, men vil ikke bli skuffet, det er bedre å leve noen dager til i håpet :) Ellers har jeg ingen andre tegn at IKM nærmere seg. Ikke vondt i brystene, ikke murringer i magen. Den siste uken har jeg hatt litt vondt i ryggen som jeg har aldri hatt før, men det er vel ikke noen graviditets tegn :)

Akkurat nå prøver jeg å ikke tenke på det så mye, det blir som det blir.

I kveld skal jeg ha bollywood aften med mannen min med indisk mat og film :) Jeg fant (etter anbefaling fra noen ) en butikk på Grønland som selger indiske filmer. Så jeg kjøpte 6 filmer for 250 kr :hoppe: Jeg vet at jeg er litt sær, det er ikke mange som liker bollywood filmer, men det gjør jeg :) Elsker tjukke bøker og lange filmer :)

Nå leser jeg Stieg Larssons , Menn som hater kvinner. Anbefales på den sterkeste :)

Ha en fin helg jenter :)

Helt enig med deg! Indiske filmer er moro å se, men jeg har også sansen for gamle klassikere. Det som er så fint med bollywoodfilmer og gamle klassikere, er at jeg blir rolig av de, det er ikke så fort og utålmodig som mange nye er. Men det er nå min oppfattelse av det. Tykke bøker er langt fra noe draw-back, liker gode bøker med mye historie :)

Jeg krysser fingre for at du lykkes!

Selv er jeg jo i min 18. PP nå, og håper at man er litt mer heldig denne gangen :) Og ja, hva skjer når man virkelig lykkes? Det er litt sånn skrekkblandet fryd... :fnise:

Håper du har hatt en flott indisk helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag ? :popcorn: Du var forresten førstemann(kvinne) i dagboka mi så jeg en dag, synd du fortsatt er her sammen med meg, men i dag flytter du forhåpentligvis. Syns du skal ta en test altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR ennå....hm :klø: Tempen fortsatt var høy i dag, så tror ikke TR skal komme i dag, men den kan jo være forsinket noen dager. Jeg venter litt til med testinga. Har sluttet å spotte også og kanskje innbyler jeg meg at jeg er litt kvalm av og til. Pupper fortsatt ikke ømme (pleier å være før TR). Jeg skjønner rett og slett ingenting. Kanskje har jeg bummet helt og har ikke hatt noen EL, kanskje lurer kroppen min og kanskje jeg har så høy temperatur fordi jeg er så spent på resultatet ? :fnise: Det hadde faktisk vært verre om jeg ikke hadde hatt EL enn hvis TR hadde kommet i dag. Hvis ingenting skjær, så alle mine teorier faller i grus og tempingen på meg virker ikke.

Ja, ja vi får nok svar snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanta er her :gråte:

Skjønner ikke hvorfor kunne ikke kroppen gi meg noen tegn at den kommer....er så skuffet, har lyst til å gå hjem og grine. Sitter her med tårene i øyene-dritt dag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest::klem: Uff, så dumt da :(

Dårlig trøst, men du har iallfall hatt en vanlig syklus denne pp-en, krysser fingrene for at de neste blir det også, og at det blir klaff da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...