Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent


GlamCat

Anbefalte innlegg

:klemmer: til alle som støtter meg. Det varmer virkelig :)

Klarer liksom ikke å flytte herfra. Selv om vi ikke prøver så følere jeg meg som prøver. Jeg fortsatt temper og følger meg syklusen min som forresten ser ut som har gått på bærtur igjen. Dag 25 og ikke noen EL. Nå har jeg masse stykkingen på venstre side, så kan hende den kommer nå. Selv om vi ikke prøver, så vil jeg at syklusene mine skal stabilisere seg. Vil ikke ha 100 dagers sykluser.

Har sagt opp min nåværende jobb, det kom som overraskelse på sjefen min, men det kan de takke seg selv. Jeg fikk ikke lov til å si det til noen. Vet ikke hvorfor og fortsatt er det ingen som vet det. Vet ikke hva har han tenkt å gjøre, men jeg synes det er dumt, men samme for meg. Jeg skal slutte, og jo senere kommer en ny person, jo bedre, da blir det mindre tid til å lære opp den nye personen. Opplæring er ikke det morsomste jeg vet. Jeg gleder meg til å slutte å jobbe her og håper den nye jobben blir bra. Ikke lett å jobbe her når jeg vet at jeg skal slutte snart, men jeg er så glad at alle disse problemene snart blir ikke mine lenger. :hoppe:

Også har vi bestilt en ferie til NY og Karibbien i juli. Jeg trengte noe å glede meg til, blir et liten plaster på såret at vi kan ikke prøve, men hvem vet, kanskje blir det så romantisk på ferien at jeg blir gravid :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fisk73

Blir helt sikkert SUPERT med ny jobb!! :duskedame:

AAAAAH! Feeeeeeerieeeeeeeeee....

NY, har aldri vært der, men har lyst til å dra dit. Kanskje en gang :) Du får del opplevelsene dine med oss slik at vi OGSÅ på en måte har vært der :jepp:

Her blir det "romantisk" tur på lydighetskurs med hunden, en hel uke... Jeg har ikke muligheten til å ta ut noe ferie annet enn ett par uker, siden jeg har vært student. Sånn sett så gleder jeg meg til å komme meg ut i jobb igjen!

Ha en super dag!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Godt å høre fra deg igjen!!

Ble jo innmari småmisunnelig på ferien deres da, snuppa. Fytti, så deilig :juhu: Har ikke vært noen av stedene, men skulle gjerne smuglet meg selv med i koffertene deres :lur:

Veldig rar oppførsel fra sjefen din. Hvorfor skulle du ikke si noe til kollegaene liksom?? :vetikke: Merkelig.... Men men, disse sjefene asså...

Når begynner du i den nye jobben forresten?

Goood helg, Glammy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Veldig bra du blir værende her, selv om prøvingen er satt på vent :) Du skal se at snart så kan du prøve igjen, krysser fingrene for det!

Kjedelig at syklusen din er på bærtur igjen, håper den skjerper seg! :kjefte:

Åh, så herlig med ferie! :hoppe: :juhu: Det blir nok herlig, og ikke minst velfortjent! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt sikkert SUPERT med ny jobb!!

AAAAAH! Feeeeeeerieeeeeeeeee....

NY, har aldri vært der, men har lyst til å dra dit. Kanskje en gang :) Du får del opplevelsene dine med oss slik at vi OGSÅ på en måte har vært der :jepp:

Her blir det "romantisk" tur på lydighetskurs med hunden, en hel uke... Jeg har ikke muligheten til å ta ut noe ferie annet enn ett par uker, siden jeg har vært student. Sånn sett så gleder jeg meg til å komme meg ut i jobb igjen!

Ha en super dag!!!

:klem:

Skal nok skrive rapport når jeg kommer tilbake :)

Innom for å ønske deg godt helg, og full støtte herfra!! :klemmer:

:klemmer:

:klem: Godt å høre fra deg igjen!!

Ble jo innmari småmisunnelig på ferien deres da, snuppa. Fytti, så deilig :juhu: Har ikke vært noen av stedene, men skulle gjerne smuglet meg selv med i koffertene deres :lur:

Veldig rar oppførsel fra sjefen din. Hvorfor skulle du ikke si noe til kollegaene liksom?? :vetikke: Merkelig.... Men men, disse sjefene asså...

Når begynner du i den nye jobben forresten?

Goood helg, Glammy!!

Jeg tar ganske tom koffert på veien ditt, så det blir nok plass til deg, men tilbake må du nok finne en annen koffert :fnise:

Begynner i den nye jobben 1.august. Rett etter ferien :)

:vinke:

Veldig bra du blir værende her, selv om prøvingen er satt på vent :) Du skal se at snart så kan du prøve igjen, krysser fingrene for det!

Kjedelig at syklusen din er på bærtur igjen, håper den skjerper seg! :kjefte:

Åh, så herlig med ferie! Det blir nok herlig, og ikke minst velfortjent! :-D

Ja, jeg gleder meg kjempe masse. Jeg trenger noe annet å tenke på nå :)

*******************

Ellers har jeg hatt en rolig helg. I går var mannen min bortreist, så jeg var alene hele dagen. Ingen av venninne mine hadde tid i går, så jeg underholde meg selv, og det ble en fin dag. Stå opp kl.7!!! Spiste lang frokost, vasket, ryddet. På fredag var jeg på shopping for å finne en hvit langermet skjorte, men fant ingen, i går når jeg ryddet i skapet mitt fant jeg akkurat slik skjorte jeg hadde letet etter i butikker :fnise:

Så var jeg på superstyrke trening, lagde en deilig sunn middag etterpå og koste meg med "24" DVD.

Bare 3dager å jobbe denne uken. jippi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Fint at du har hatt en bra helg! Godt med litt alenetid :tommelsmil:

:overrasket: Skjønner ikke at du står opp sååå tidlig når du har fri, men! :sjokkert:

:hoppe: :juhu: for kort arbeidsuke! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag gikk jeg til sjefen min for å spørre hva som skal skje videre ang min jobb. Det hadde gått da 2 uker siden jeg sa opp og jeg hadde sagt opp så fort som mulig slik at de har bedre tid til å finne en ny person, men ingentig hadde skjedd og jeg var lei at jeg måtte holde det hemmelig. Da sa han at han hadde akkurat tenkt å snakke med meg i dag. ye, right.

Jeg fikk også inntrykk at han har snakket sammen med andre og når vi pratet sammen så virket ikke at han var veldig forberedt til møte. Det han prøvde var å overtale meg å bli, og sa at alt blir bedre snart og jeg hørte bare bla, bla, bla. Han til og med spurte hvor mye skal jeg tjene i den nye jobben, sikkert for å prøve å gi det samme til meg nå,men ikk mer, men jeg sa at jeg vil ikke si det, og det er ikke bare lønn som er viktig.

Til slutt viste deg seg også at han hadde ikke snakket sammen med noen om meg fordi for ønonomisjefen kom det som sjokk i går og han er den andre viktigste personen som burde vite det så fort som mulig.

Men nå om noen annet.

Jeg ble tante i går for første gang :juhu:

Fødselen til svigerinna mi ble hastekeisersnitt, men alt ser ut til å gå bra.

Alt hadde vært ganske dramatisk og pappen rakk ikke til sykehuset tidsnok. Det må ha vært helt forferdelig, men bra at alt gikk bra.

Også tenker jeg at hvis det hadde klaffet for oss med en gang, så hadde vi også hatt en liten en nå, det hadde vært så fint for barna og være i samme alder, men men ....

Også tror jeg at jeg har hatt EL og er på DPO8 nå så TR må komme neste uke. Selv om jeg vet at det er 100% sikkert for at jeg ikke er gravid så håper jeg på et mirakel og samtidig tenker at det hadde vært helt forferdelig hvis jeg hadde blitt gravid med tanke på jobben osv. Er ikke jeg rar :fnise:

Uansett jeg håper at TR skal komme neste uke fordi da har jeg hatt en ca 37 dagers syklus og det er ikke så ille:) I hvert fall har jeg hatt EL, og 2 så fine sykluser har jeg ikke hatt på lenge.

Ha en fin 1.mai helg jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her er det virkelig lenge siden jeg har vært.... Har ikke vært på mye på kg i det siste egentlig heller, men håper på å være her mye mer nå etterhvert da ;)

Ser dere har tatt en stopp i prøvingen, bestilt dere ferie og fått ny jobb! Her skjer det virkelig mye. Så dumt at syklusene dine fortsatt ikke er som de skal da :( Ut i fra mine siste ser det ut som om jeg er på rett vei, men man vet jo aldri....

Ha en super 1.mai :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imli

Nei - har du tatt pause?

Gratulerer med jobb da. Men synd det måtte gå utover babylaginga! Men kan du ikke prøve for det da? :klø:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rare sjefer ute å går gitt :riste: Men bra det har sluppet ut nå da i hvertfall. Går du mye opp i lønn når du bytter jobb da?

Så gøy at du har blitt tante da :) Gratulerer så mye. Kom han/hun mye for tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Her er det virkelig lenge siden jeg har vært.... Har ikke vært på mye på kg i det siste egentlig heller, men håper på å være her mye mer nå etterhvert da ;)

Ser dere har tatt en stopp i prøvingen, bestilt dere ferie og fått ny jobb! Her skjer det virkelig mye. Så dumt at syklusene dine fortsatt ikke er som de skal da :( Ut i fra mine siste ser det ut som om jeg er på rett vei, men man vet jo aldri....

Ha en super 1.mai :klemmer:

Velkommen tilbake :)

Nei - har du tatt pause?

Gratulerer med jobb da. Men synd det måtte gå utover babylaginga! Men kan du ikke prøve for det da? :klø:

:klemmer:

Vi får se ;) Det er ikke sånn at vi er veldig, veldig forsiktige, men det skal mye til at det skjer, men man kan jo håpe :) Må vente i hvert fall til jeg begynner der.

Mye rare sjefer ute å går gitt :riste: Men bra det har sluppet ut nå da i hvertfall. Går du mye opp i lønn når du bytter jobb da?

Så gøy at du har blitt tante da :) Gratulerer så mye. Kom han/hun mye for tidlig?

Går litt opp i lønn, men det så kommer i tillegg andre ting som jeg ikke får her :)

Også 6 ganger kortere reisevei :)

Hun kom like før termin, så sånn sett hva det ikke for tidlig.

Gratulerer som tante! :juhu:

Så utrolig koselig! :-D

Takk, ja hun var helt nydelig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag også kom TR. 35 dagers syklus denne gangen. Jeg er fornøyd. Håper virkelig det skal fortsette sånn, slik at jeg har gode sykluser når vi skal begynne å prøve igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at kroppen din oppfører seg, GlamCat! :) Den får bare fortsette med det! Så er jeg kjempespent på å følge fortsettelsen, både med tanke på jobb og med tanke på prøving. Når har dere tenkt at dere skal prøve for fullt igjen?

:klemmer: herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at syklusene dine endelig er i rute, GlamCat!

Han sjefen din høres litt rar ut. Greit du kommer deg vekk og får prøve deg i noe nytt :) Når er det du starter der?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så utrolig bra med tilnærmet normal syklus denne gangen også :) Skal se du plutselig blir gående å vente på tanta en dag, nå når du helst vil ha den :ler:

Så utrolig herlig med kortere reisevei da. Er jo helt klart en fordel når dere får en liten en også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at syklusene dine har begynt å stabilisere seg! Ingenting som er bedre enn det! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...