Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent


GlamCat

Anbefalte innlegg

Uffda :klemmer: Men det kan jo være tilfeldig, da. Og så er det jo PP1, og dersom TR skulle komme nå, så er det bare to uker igjen til neste EL :jepp:

Ja PP1 etter P-piller, men vi har jo prøvd siden juli. Og det var størst sjans nå, det er ikke sikkert at kroppen min skal forbli sånn, det er absolutt ikke sikkert at jeg får EL neste gang. Det er derfor skal jeg prøve bare 3 mnd uten pergo fordi den er stor sannsynlighet at kroppen min streiker igjen.

Ser vi er i samme situasjon... Dessverre...

Men denne gangen... DAAA lykkes vi! :jepp: Feire julen på sykehuset er vel ikke det verste? ;)

Ønsker deg masse lykke til!!!

Takk, jeg har ikke mistet håpet ennå. Håper fortsatt å få en fin julegave selv om nå ser det ikke så bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fisk73
Ja PP1 etter P-piller, men vi har jo prøvd siden juli. Og det var størst sjans nå, det er ikke sikkert at kroppen min skal forbli sånn, det er absolutt ikke sikkert at jeg får EL neste gang. Det er derfor skal jeg prøve bare 3 mnd uten pergo fordi den er stor sannsynlighet at kroppen min streiker igjen.

Takk, jeg har ikke mistet håpet ennå. Håper fortsatt å få en fin julegave selv om nå ser det ikke så bra ut

Det viktigste, og vanskeligste, er vel å holde motet oppe. :klem:

Hvordan min mamma greier det alltid, det vet jeg ikke, men det å tro at det går bra og at ting er gått slik man ønsker det før man har fått det motsatte svaret, vel, det er en god ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja PP1 etter P-piller, men vi har jo prøvd siden juli. Og det var størst sjans nå, det er ikke sikkert at kroppen min skal forbli sånn, det er absolutt ikke sikkert at jeg får EL neste gang. Det er derfor skal jeg prøve bare 3 mnd uten pergo fordi den er stor sannsynlighet at kroppen min streiker igjen.

Uff, det visste jeg ikke :klem: Håper du holder motet oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, håper EL har vært der, og at TR ikke kommer på besøk... Ikke gi opp håpet ennå!

:klemmer:

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går og i dag steg tempen min høyere enn det var før, samtidig er det litt misfarging i sekret mitt (uff liker ikke å skrive slikt) Ikke mye, men litt. Jeg mister ikke håpet ennå, det at tempen min steg enda høyere på dag 8 er bra tegn og spottingen kan jo forklares som "Possible implantation spotting"( det mente FF), men det betyr selvfølgelig ikke at jeg er gravid. Og nå er det andre dag med spotting og det er ikke bra, men jeg håper fortsatt :)

I går kveld ble jeg syk, hadde feber, vondt i magen og ryggen og var kvalm, men i dag er jeg helt frisk. Merkelig. Det at jeg var kvalm betyr ingenting, fordi mannen min var syk i går og var kvalm og hadde vondt i magen, men ikke feber.

Nei, jeg vet ikke hva skal jeg tenke, det er jo ikke så mye å tenke på bare vente til 1.april og se hva som skal skje. 5 dager til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende, snart finner jeg frem popkornet og rigger meg til ;)

Nei, nei jeg kan ikke få opp forhåpninger så mye, jeg blir så skuffet hvis jeg ikke er gravid :)

Spennende :popcorn:

Festeblødning?

Jeg håper virkelig det er festeblødning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde vært her jeg, men jeg glemte tydeligvis å legge igjen en melding :) Nå skal jeg nok få med meg oppdateringer framover.

Kan ikke du gi meg noen korte trekk om deg selv? Må innrømme at jeg ikke orker å lese gjennom alle sidene dine her ;)

Meg: 28 Mannen 28

Bor i Oslo

Startet prøvingen i desember 07, gikk på første forsøk, hadde SA i februar :(

Nå er vi klare til å prøve igjen, og venter spent på testdagen 3 april. Håper vi får like fort klaff som sist gang.

Det skal bli hyggelig å følge deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes jo lovende ut! :-D

Har jo hørt at man får dårligere immunforsvar når man er gravid, så kanskje derfor du ble syk? :klø:

Trenger jo ikke være negativt at du har spottet selv om du bruker å spotte, kan jo være festeblødning :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde vært her jeg, men jeg glemte tydeligvis å legge igjen en melding :) Nå skal jeg nok få med meg oppdateringer framover.

Kan ikke du gi meg noen korte trekk om deg selv? Må innrømme at jeg ikke orker å lese gjennom alle sidene dine her ;)

Meg: 28 Mannen 28

Bor i Oslo

Startet prøvingen i desember 07, gikk på første forsøk, hadde SA i februar :(

Nå er vi klare til å prøve igjen, og venter spent på testdagen 3 april. Håper vi får like fort klaff som sist gang.

Det skal bli hyggelig å følge deg!

Skjønner godt at du ikke orker å lese alle sidene :)

Kort om meg:

Jeg er 28 mannen 30. Har prøvd siden juli i fjor, men har hatt bare 1 ordentlig PP, pga lange sykluser og ingen EL. Så gikk jeg til legen fikk påvist PCO, mange små egg på eggstokkene som ingen klarte å bli "ferdig". Legen ga meg p-piller for å roe ned kroppen, måtte bruke p-piller 3 mnd. Grusomt. Så gikk jeg til legen og det så bra ut, alle de små eggene ble borte. Høyre eggstokken min så bra ut, men ikke den venstre, men legen min mente det var nok for å få EL, så nå skal jeg prøve 3 mnd hvis det ikke går så får jeg pergo. Legen min fikk rett jeg fikk EL på dag 18 i syklusen etter p-piller og nå venter jeg på mensen 1.april og nå ser det ut at den skal komme. Håpet lenge at vi har lykkes, men nå tror jeg ikke det lenger. Det er ikke sikkert at jeg får EL neste gang, det er stor sannsynlighet at kroppen min begynner å tulle igjen, men jeg håper jo på det beste.

Du er flink som er så positiv selv om du har hatt SA, tror ikke jeg ville vært så positiv, jeg prøver å holde humøret oppe selv om vi ikke får det til, men hvis vi hadde fått det til, men mistet etterpå, tror det hadde vært verre enn å ikke bli gravid i det hele tatt.

Håper det har klaffet for dere denne gangen og det går bra :klemmer:

Dette hørtes jo lovende ut! :-D

Har jo hørt at man får dårligere immunforsvar når man er gravid, så kanskje derfor du ble syk? :klø:

Trenger jo ikke være negativt at du har spottet selv om du bruker å spotte, kan jo være festeblødning :jepp:

Tror ikke det er festeblødning lengere, har nå hatt det 3 dager så mensen er nok på vei. Tempen min sank lavere i dag også og med det også humøret mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er festeblødning lengere, har nå hatt det 3 dager så mensen er nok på vei. Tempen min sank lavere i dag også og med det også humøret mitt :)

:troest::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det har klaffet for dere denne gangen og det går bra :klemmer:

Tror ikke det er festeblødning lengere, har nå hatt det 3 dager så mensen er nok på vei. Tempen min sank lavere i dag også og med det også humøret mitt :)

Uff, så trist :klemmer:

Men vi gir vel ikke opp håpet ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så irritert i dag og sinna og lei meg at hvis det kommer noen og spør meg en til dum spørsmål eksploderer jeg, samtidig "koker" jeg innvendig og har lyst til å gryne.

Jeg må ta meg sammen, hater sånne dager!!! Mensen er nok på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...