GlamCat Skrevet 20. september 2007 Forfatter #61 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg har nå en ukes tid hatt litt vondt i magen. Det føles sånn at EL er på vei, men ikke noe EL slim eller positiv EL test. Mannen min har vært hjemme nå 3 dager og drar igjen i morgen så vi har stått på med I dag morges steg temperaturen betraktelig med 0,3 grader. Jeg håper at jeg har hatt EL nå da. Men jeg må vente og se om temperaturen holder seg oppe da. Kanksje den var høy bare tilfedig. Blir spennende å måle i morgen Håper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 20. september 2007 #62 Del Skrevet 20. september 2007 Oi! Så spennende! Tror sannelig du har hatt EL, jeg. Hvilken dag er du på? Så lenge du har sovet som vanlig og tatt tempen til samme tid, så har du sikkert hatt EL Plotter du inn målingene noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 20. september 2007 Forfatter #63 Del Skrevet 20. september 2007 Oi! Så spennende! Tror sannelig du har hatt EL, jeg. Hvilken dag er du på? Så lenge du har sovet som vanlig og tatt tempen til samme tid, så har du sikkert hatt EL Plotter du inn målingene noe sted? Er på dag 22. Jeg plotter dem inn på FertilityFriend.com. Jeg har jo så ureglemessige sykluser at den stakkars programmen klarer ikke helt å tolke meg Jeg sov normalt, men begynte å fryse en gang på natta eller morgen(så ikke hvor mye var klokka) så jeg sto opp og hentet den andre dynen som lå på gulvet. Kankje det var det som gjorde at jeg fikk høy temperatur. Men jeg sovnet med en gang etterpå. Må vente til i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 20. september 2007 #64 Del Skrevet 20. september 2007 Ok, jeg bruker også FF Den har aldri beregnet feil for meg, selv med mine svært svingende temperaturer innimellom. Krysser fingrene for fortsatt høy temp i morgen! Men ikke bekymre deg om den faller, det gjorde den nemlig til meg, før den føyk opp igjen alle dagene etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. september 2007 #65 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg har ikke godt av å være her ... Den kattungen i avataren din gjør at jeg får så lyst på katt! Krysser fingrene for el nå!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 20. september 2007 #66 Del Skrevet 20. september 2007 Spennende med høyere tempratur!! Blir spennende å se når du ev får positiv EL test. Må følge med litt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 20. september 2007 #67 Del Skrevet 20. september 2007 Hei! Her var det da spennende. Krysser fingrene for deg Kanskje jeg skal prøve temping for å sjekke, må lese litt om det en dag. Ønsker deg i hvertfall lykke til og skal følge med her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 21. september 2007 #68 Del Skrevet 21. september 2007 God morgen! Endelig fredag! :-D Hvordan var tempen i morges? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 21. september 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har ikke godt av å være her ... Den kattungen i avataren din gjør at jeg får så lyst på katt! Krysser fingrene for el nå!!! :-D Avataren din er jo like søt Hei! Her var det da spennende. Krysser fingrene for deg Kanskje jeg skal prøve temping for å sjekke, må lese litt om det en dag. Ønsker deg i hvertfall lykke til og skal følge med her. Takk og velkommen. Ja, temping er spennende God morgen! Endelig fredag! :-D Hvordan var tempen i morges? Fredag Tempen falt med 0,15 i morges. Så jeg er like usikker i dag. Blir ikke klok på dette. Nå må jeg stå opp i morgen og måle en gang til. Pleier ikke å måle i helgene, men nå er jeg spent. Håper så mye at jeg har hatt EL. Ellers er jeg kjempe glad at det er helg snart I morgen er det tapas kveld med venninner :juhu: Gleder meg kjempe masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 21. september 2007 #70 Del Skrevet 21. september 2007 0,15 er jo innenfor grensa, mener jeg Blir spennende i morgen, men det er jo litt vanskelig med målinger i helgene da. Vil helst bare sove ut, og ikke våkne 6.30 bare for å tempe. Men vanligvis våkner jeg i den tida likevel. Mmm, tapas! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. september 2007 #71 Del Skrevet 21. september 2007 Ok, den er kanskje det, men uansett da! Tapaskveld høres kjempekoselig ut! Blir med jeg;) God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 22. september 2007 Forfatter #72 Del Skrevet 22. september 2007 Takk, takk Lav temperatur i morges så jeg har nok ikke hatt EL ennå. Håper det ikke kommer i helgen heller fordi da er jo ingen her som kan befrukte meg Hvorfor kan ikke jeg være normal? Så det blir nok tapas og vin på meg i kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. september 2007 #73 Del Skrevet 22. september 2007 Takk, takk Lav temperatur i morges så jeg har nok ikke hatt EL ennå. Håper det ikke kommer i helgen heller fordi da er jo ingen her som kan befrukte meg Hvorfor kan ikke jeg være normal? Så det blir nok tapas og vin på meg i kveld.... Kjedelig med lav temperatur da ... håper el venter med å komme til mannen kommer tilbake! Kos deg med tapas og vin, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 24. september 2007 #74 Del Skrevet 24. september 2007 Hm. Jeg skjønner at det ikke er bare-bare å tolke disse temperaturene. Håper også at EL ikke har kommet ennå! Håper det var hyggelig med tapas og vin i helgen! Og GlamCat - du ER normal, da vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 24. september 2007 Forfatter #75 Del Skrevet 24. september 2007 Takk Lilith Hadde kjempe koselig med tapas kveld. Alt ble kjempe godt Vi hadde hjemmelagte kjøttboller i tomat saus, hvitløkspotetter, små potteter med bacon rundt, lime marinerte scampi, kyllingvinger, asparges med serranoskinke, brushetta og 3 typer dressinger. Aioli også selvfølgelig som fikk ny navn- loli-loli I dag hadde jeg veldig lav temperatur. Jeg tolker det som en dipp i tempen før eggløsningen Jeg har nemlig bestemt at jeg skal ha EL denne uken CD 27 i dag så det er på tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 24. september 2007 #76 Del Skrevet 24. september 2007 Heier massivt på EL! Dessuten er du jo normal, vet du Men jeg skjønner at det er kjipt med lange syklusr, det blir jo så mye mer venting da. Jeg så nylig en tempechart, hvor eieren hadde EL på dag 72 (!), og da ble det full klaff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. september 2007 #77 Del Skrevet 24. september 2007 Tapaskvelden hørtes kjempekoselig ut! Nå fikk jeg lyst på tapas ... Tror vi må prøve ut en gang! Jeg er med på bestemmelsen om at du SKAL ha el denne uken! Basta bom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 25. september 2007 Forfatter #78 Del Skrevet 25. september 2007 Heier massivt på EL! Dessuten er du jo normal, vet du Men jeg skjønner at det er kjipt med lange syklusr, det blir jo så mye mer venting da. Jeg så nylig en tempechart, hvor eieren hadde EL på dag 72 (!), og da ble det full klaff Jeg har også sett litt på andres sine tempechart på FF. Og det er litt trøst, flere som blir gravide selv om de har skikkelig rare eller lange sykluser. Så jeg er positiv fortsatt Tapaskvelden hørtes kjempekoselig ut! Nå fikk jeg lyst på tapas ... Tror vi må prøve ut en gang! Jeg er med på bestemmelsen om at du SKAL ha el denne uken! Basta bom! Så søt du er Håper det hjelper Og tapas må prøves. Det er jo så godt!!!!! nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 25. september 2007 Forfatter #79 Del Skrevet 25. september 2007 Ellers var jeg sikkert at jeg skal få positiv EL test i går. Hadde sånn feeling, men nei den var negativ. Ja, ja det var jo bare mandag det er fortsatt 6 dager denne uke Forrige syklus hadde jeg positiv EL test på dag 28 som er i dag, men jeg har aldri hatt en syklus som er like lang så på det kan jeg ikke stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. september 2007 #80 Del Skrevet 25. september 2007 Slem el som ikke kom i går! Men idag eller imorgen blir det nok Iallfall denne uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå