Klematis Skrevet 20. november 2008 Forfatter #461 Del Skrevet 20. november 2008 Men bare for å bevise at jeg er helt sprø, så går jeg samtidig rundt og er superbekymra for at vi hadde ubeskyttet sex i går... Er redd jeg skal ha blitt gravid og at jeg tuller det til ved å drikke, f.eks. i utdrikningslaget mitt som jeg tror blir om ikke så lenge... Selv om det ifølge FF skal være minst en uke til EL De gale har det godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 21. november 2008 #462 Del Skrevet 21. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 21. november 2008 #463 Del Skrevet 21. november 2008 Hva er FSH..? Eller hva det var du skrev, husker ikke fra 7 sek tilbake... Du skal se det løser seg heeelt fint, vi skal jo være gravide sammen til neste år jo!! Ønsker deg en fiiin helg - og så blååser vi bort alle dumme tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 22. november 2008 Forfatter #464 Del Skrevet 22. november 2008 Hei, hei, snupper! FSH er 'Follicle Stimulating Hormone', altså hormonet som modner eggene. Sånn jeg har skjønt det så vil det trenges mer hormon jo eldre du blir og jo færre egg som er igjen. Derfor er mye FSH en indikator på at en har få egg igjen. Men så lenge kroppen klarer seg med det FSH'et den lager selv, altså at en har eggløsning av seg selv, så skal det egentlig ikke være noe problem. Problemet blir først hvis en trenger hormonstimulering for å få EL, da er kroppen allerede så overstimulert at det ikke hjelper stort med hormontilskudd. Ikke sikkert dette er en helt vitenskapelig korrekt forklaring, men virker logisk på meg hvertfall Nå reiser vi øyeblikk for å få tilpasset brudekjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 22. november 2008 #465 Del Skrevet 22. november 2008 Synes det var en veldig fin forklaring. Ha en fin kveld med brudekjoletilpassing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 22. november 2008 #466 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg også, jeg skjønte godt hva du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 23. november 2008 Forfatter #467 Del Skrevet 23. november 2008 Inspirert av flickan så tenkte jeg at jeg skulle gjøre opp status på julegavefronten: Sambo Tenkte å kjøpe mansjettknapper og slipsnål som han kan bruke i bryllupet. Men de hadde ikke slipsnåla inne, og visste ikke om de rakk å bestille Får vite på mandag. Hvis ikke får jeg se om jeg ikke finner en annen gullsmed som fører dette merket. Mor&far Dette håper jeg søstersen ordner (som vanlig...) Søster Hm, har ingen aning. Men har tenkt å strikke en lue. Kanskje jeg skal spandere på henne en dag på spa i romjulen? Svoger Vel, det blir vel en flaske congnac som vanlig? Eller noen flasker god vin? Niese Tror jeg må høre med søsteren hva hun ønsker seg. Tror alt med 'Hello Kitty' stiller høyt i kurs Ellers har jeg allerede strikket to gaver, hvert sitt par sokker til begge søsknene til sambo. Resten til den siden får han ordne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 23. november 2008 Forfatter #468 Del Skrevet 23. november 2008 flickan og Golden Girl! Nye opplevelser i vår snart-blir-vi-prøvere hverdag: Må innrømme at sex med kondom ikke er så veldig sexy... Og hvorfor i alle dager skal de lukte vanilje? Jeg liker ikke vanilje noe særlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 23. november 2008 #469 Del Skrevet 23. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 24. november 2008 #470 Del Skrevet 24. november 2008 Kan dere ikke droppe kondomen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 24. november 2008 Forfatter #471 Del Skrevet 24. november 2008 Kan dere ikke droppe kondomen da? Hm, tror ikke det... Jeg orker ikke å være kvalm i mitt eget bryllup eller ikke kunne drikke og måtte finne på unnskyldninger både i utdrikningslag og bryllup. Tror jeg kommer til å ha EL i romjula, og er litt usikker på om jeg vi skal prøve allerede da. Men tror det utgår, for det er vel ikke noe lurt å drikke etter EL? Og jeg SKAL ha sjampis i bryllupet mitt... Selv om det ikke er snakk om å "dele" blod før etter noen uker så flyter spiren jo rundt i mine kroppsvæsker helt fra starten. Så tror første forsøk blir på bryllupsreisen, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. november 2008 #472 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg hadde ikke bekymret meg for å drikke shampis og litt vin til maten så kort tid etter EL.. Men man trenger kansje ikke bli stupfull.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 24. november 2008 Forfatter #473 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg hadde ikke bekymret meg for å drikke shampis og litt vin til maten så kort tid etter EL.. Men man trenger kansje ikke bli stupfull.. Får se det litt an når jeg ser hvordan syklusene min blir etter spiralen forsvant. Kan godt være EL blir rundt julaften, og da er jo jeg og mannen på hver vår side av landet, så da utgår det hvertfall Og det er kanskje best å unngå å bli stupfull i sitt eget bryllup uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. november 2008 #474 Del Skrevet 24. november 2008 Og det er kanskje best å unngå å bli stupfull i sitt eget bryllup uansett... Tenkte jeg ikke skulle si det, aner jo ikke hvordan tradisjoner dere har. Men jeg tenkte det samme jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. november 2008 #475 Del Skrevet 25. november 2008 Det kan være greit å huske sin egen bryllupsfest, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 27. november 2008 #476 Del Skrevet 27. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 30. november 2008 Forfatter #477 Del Skrevet 30. november 2008 flickan, Bettie og Golden Girl! Lite KG i det siste, for jeg ble satt på et fly på lørdag morgen! Utdrikningslag! Orker ikke noe lang utgreiing akkurat nå, men vi hadde det veldig gøy! Ikke noe utdriting, ingen som ble stupfulle og bare god stemning! Ikke så mange som kom da, men ikke så rart siden de inviterte kommer fra hele landet. Dyrt nok å skulle fly til bryllupet. Og i tillegg var det to som hadde tenkt å komme som satt strandet på hver sin flyplass... Men nå er det natta! Litt sliten i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 1. desember 2008 #478 Del Skrevet 1. desember 2008 Hihi så gøy da!!! Godt å høre du ble skikkelig drukket ut!! :) (Eller hva man skal kalle det.. Tenker ikke akkurat mpå mengden alkohol, men at man blir gjort tilstrekkelig stas på på alle mulige måter på utdrikkningslaget!!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 1. desember 2008 #479 Del Skrevet 1. desember 2008 Ojoj, det hørtes morsomt ut! Gleder meg til å høre om dagen, om du vil fortelle da! Høres ut som du hadde det veldig bra ivertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 1. desember 2008 #480 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg var innom charten din nå, og da oppdaget jeg at vi hadde faktisk EL samme dag Chartene våre er ganske like også, morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå