Klematis Skrevet 1. august 2008 Forfatter #241 Del Skrevet 1. august 2008 Nå har jeg fått termometer med to desimaler i posten! Så i morgen tidlig starter tempingen Tror nesten samboer er like spendt som meg :rødme: Vi har også blitt enige om at dersom det ser ut til at syklusene mine er slik at det er sjang for at jeg får mensen på bryllupsdagen så får jeg heller vente til etter bryllupsreisen med å ta ut spiralen. Men det forutsetter jo at jeg faktisk klarer å finne syklusene mine med temping og at legen sier at det ikke vil påvirke syklusen å fjerne spiralen. Men det får jeg vel vite om noen uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. august 2008 #242 Del Skrevet 2. august 2008 Ang det det med mensen på turen, har du lest på kropp og helse-forumet om en såkalt mens-kopp? Hørtes litt rart ut i begynnelsen, men utrolig mange på forumet er fornøyd med den. Har ikke prøvd den selv, siden jeg håper å slippe mensen om kort tid :juhu: Tråden finner du her. Lurer på om jeg og skal bestille meg sånn termometer. For meg har det foreløpig vært veldig vanskelig å tyde syklusen. Har en såkalt lett blødende livmor og spotter mye. Vanskelig å skille mellom spotting, mens og evt EL-blødning. Så flink du har vært å trene *klapper deg på ryggen jeg også * Ha en fin dag snupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. august 2008 Forfatter #243 Del Skrevet 4. august 2008 Hm, jeg tror ikke sånn menskopp er noe for meg... Har ikke normalt sett problemer med tamponger og slikt, men liker best å ikke ha mensen når det er snakk om bading og usikre doforhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. august 2008 Forfatter #244 Del Skrevet 4. august 2008 Da har jeg startet tempingen! Ikke særlig spennende enda etter 3 dager... Hehe. Hadde selvfølgelig håpet at noe skulle skje sånn med en gang, men her er det nok bare å smøre seg med tålmodighet. Blir mye babysnakk på oss for tiden. Begyner visst å bli rimelig klar for dette begge to nå. Veldig koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 4. august 2008 #245 Del Skrevet 4. august 2008 Blir mye babysnakk på oss for tiden. Begyner visst å bli rimelig klar for dette begge to nå. Veldig koselig :rødme: Så koselig :rødme: Legger du temperaturene dine inn i FF forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. august 2008 Forfatter #246 Del Skrevet 5. august 2008 Legger du temperaturene dine inn i FF forresten? Jepp Ikke det at jeg har forstått alle funksjonene enda, men det kommer nok :klø: Fire temperaturer gir heller ikke så mye informasjone enda, spesielt ikke når programmet påstår at to av dem må være feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 7. august 2008 Forfatter #247 Del Skrevet 7. august 2008 Hm, her skjer det veldig lite å fortelle om for tiden. Men må nesten inn her å skyve litt på dagboken min sånn at jeg finner den igjen blandt mine innlegg Eller jo, jeg har vært (helt alene ) og prøvd brudekjole. Det var IKKE noe stas. Så nå får jeg flydd inn forloveren min og vi (mest jeg da) skal prøve kjole hele lørdagen Nå jukser jeg litt og dobbeltposter her og i bryllupsdagboka bare for å ha noe å skrive... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 11. august 2008 Forfatter #248 Del Skrevet 11. august 2008 Ah, har vært en super helg! Ut-av-huset-opplevelser både fredag og lørdag Ble enige med et vennepar om at vi ser at for lite til hverandre, så vi må bli flinkere å treffes. Vi har alle flyttet hit relativt nylig og kjente hverandre fra før, men det har blitt lite kontakt selv om vi bor i sykkelavstand fra hverandre. Tror vi begge synes det var litt vanskelig å foreslå så mye, følte at vi tvang oss på. Men nå er hvertfall det ordnet opp i Veldig greit å vite at det ikke bare er vi som føler oss litt "ensomme". Skjer ellers ganske lite her. Blir en del snakk om bryllup (og baby) :rødme:, uten at vi egentlig har kommet noe videre med planlegging. Men kjoleprøving og innbydelsesdesigning blir det til helga :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. august 2008 #249 Del Skrevet 11. august 2008 Åh, så moro med kjoleprøving. Gled deg masse, det er utrolig moro. Og så kjekt å lage innbydelser, har dere bestemt gjestelista ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 11. august 2008 Forfatter #250 Del Skrevet 11. august 2008 Gjestelista er mer eller mindre ferdig. Regner med å sende ut i god tid siden det er snakk om et tidspunkt når sikkert mange legger andre planer. Skal å se på lokalet siste helga i august, så sender vel ut innbydelser så fort som mulig etter det (om vi går for lokalet vi har reservert da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 12. august 2008 Forfatter #251 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Veiedag! Ble litt mye med tempestart og forskjellig forrige uke, så veiinga gikk helt i glemmeboka 12. august: 68,0 kg = 23,7 kg fett og 44,3 kg annet -0,8 kg (totalt -3,0 kg) Endelig går det rette veien igjen :juhu: Mat disse to ukene: Har ikke vært spesielt flink, men det har blitt mye mindre is og kake enn tidligere i sommer hvertfall. Trening disse ukene: Har vel klart en styrketrening og en spinningtime :klø: Husker ikke helt... Ikke veldig fornøyd, og tenker hver dag at I DAG skal jeg komme meg ut døra. Men så er det plutselig kvelden Link til veielista Endret 12. august 2008 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 12. august 2008 Forfatter #252 Del Skrevet 12. august 2008 Litt mer kroppslig info : Jeg tror jeg snart skal ha EL :juhu: Temperaturkurven min har ikke helt påvist det enda, den har hatt en skikkelig lav temperatur i går og er nå på vei opp. Har hørt snakk om at det er vanlig med en dip rett før EL, så mulig det er det? Det sikreste tegner er uansett EL-slim. Samboer ble litt forskrekket når jeg informerte ham om det i går, synes det kom litt brått på Skulle visst ha gitt ham en advarsel om at nå kommer det litt vel intime detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. august 2008 #253 Del Skrevet 12. august 2008 :juhu: Da høres det definitivt ut som EL er på vei. :juhu: Heldig du som har så klare indikasjoner.. Jeg har ikke klart å se noe EL-slim enda, eller annet tydlig mønster. MEn neste mnd blir det temping (noe som minner meg på at jeg må bestille basal-termometer). Kan kansje bli litt mye informasjon for disse gutta ja Mannen min har blitt vant til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 12. august 2008 Forfatter #254 Del Skrevet 12. august 2008 Men han synes det var greit når han fikk tenkt seg litt om Kom bare litt overraskende på Bllir hvertfall veldig spennende med tempingen de neste dagene! Håper at kroppen min skal ha tydelige signaler også på denne fronten Om alle tegn er der så MÅ jeg vel ha EL? Og da MÅ jeg vel også bli gravid i en fei når vi starter å prøve??? Jeg bestilte termometer fra en dansk side som noen anbefalte her inne, Babyornot tror jeg den het. Pakken kom på to dager! Og siden de hadde fri frakt om jeg bestilte over en viss grense så måtte jeg slenge med noen graviditetstester også, så jeg er klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. august 2008 #255 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg bestilte termometer fra en dansk side som noen anbefalte her inne, Babyornot tror jeg den het. Pakken kom på to dager! Og siden de hadde fri frakt om jeg bestilte over en viss grense så måtte jeg slenge med noen graviditetstester også, så jeg er klar Takk, skal sjekke ut den siden med en gang. Hmm.. kansje jeg må slenge med noen tester jeg og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. august 2008 #256 Del Skrevet 12. august 2008 Kom forresten på at temperaturen stiger jo først etter at EL har funnet sted, så da hadde du kansje EL i går eller får det i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 12. august 2008 Forfatter #257 Del Skrevet 12. august 2008 Kom forresten på at temperaturen stiger jo først etter at EL har funnet sted, så da hadde du kansje EL i går eller får det i dag da? Ja, er det jeg regner med jeg også. EL i morgen tipper jeg egentlig. FertilityFriend fastsetter ikke dato for EL før etter å ha hatt to høye målinger etter hva jeg forstår, så går uansett noen dager over før jeg får vite eksakt når det var. Spennende, spennende! Håper syklusene er så fine at jeg kan kjenne dem igjen fra gang til gang Gleder meg til å følge med deg også, kjekt med andre nye tempere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 13. august 2008 Forfatter #258 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Tror EL er avlyst :gråte: Hvertfall så henger ikke temperaturene mine med slik de burde... De andre intime symptomene har også forsvunnet, kom liksom ikke i gang helt slik det pleier Tror jeg må lese litt mer om hvilke hormoner som gjør hva i kveld. Kan jo være at det er noe som kan forklares av progestoronen i spiralen som gjør at tempen min ikke kommer opp slik den skal. Eller så er det kanskje bare å smøre seg med tålmodighet Endret 13. august 2008 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 13. august 2008 #259 Del Skrevet 13. august 2008 Hmm.. er du sikker på at du ikke hadde det da? Du hadde jo en dip og så en temperaturøkning. Er ikke alle som har EL-slim, jeg har ikke hatt det siden jeg sluttet på p-ringen, men tror jeg har EL likvel.. Registerer du på FertilityFriend.com? Den siden er kjekk og hjelper deg å lese tegnene. Ellers anbefaler jeg også perille.info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 13. august 2008 Forfatter #260 Del Skrevet 13. august 2008 Tja, jeg hadde en jevn økning i en uke, så en dip og nå to dager med moderat stigende temperatur. Men ligner ikke på noe av det jeg har sett av andres kurver. Den siste økningen er bare mye mindre enn jeg hadde trodd (0.2 grader) og jeg er ikke høyere nå enn jeg var før dip'en. Men vi får se det litt an. Er jo bare første måneden jeg temper, og det kan jo være at spiralen påvirker litt. perille.info? Eller pernille.info? Får ingen av sidene til å virke jeg :klø: Tenkte jeg måtte ha en second opinion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå