Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter! Så kjekt at noen holder liv i boka mi når jeg er for opptatt til det selv :) Her har det vært kjempekoselig besøk av et vennepar som nylig har blitt gravide og laaaange dager på jobb både før og etter helga. Men i dag skal jeg hjem til vanlig tid!

Har ikke blitt så mye tid til trening eller fokus på sunn mat (har spist på jobb og der må en ta det en får). Men her kommer ukens innveiing:

27. mars: 71.0 kg = 26,3 kg fett og 44,7 kg annet

10. april: 70.0 kg = 25,6 kg fett og 44,4 kg annet -1.0 kg

15. april: 70.1 kg = 25,3 kg fett og 44,8 kg annet +0.1 kg (totalt -0.9 kg)

22. april: 70.2 kg = 25,3 kg fett og 44,9 kg annet +0.1 kg (totalt -0.8 kg)

Altså egentlig ingen endring :sukk:

Veumjenta: Jeg sender deg en PM med strikkeinfo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke, tenke, tenke :klø:

Har fått tilbud om ny jobb... Som er så bra at jeg nesten ikke syns jeg kan si nei. Men det innebærer i så fall at vi må flytte - igjen. Og selge huset vi nettopp har kjøpt og ikke kommet ordentlig i orden i. Garantert med et solid tap. Og kjøpe noe nytt. Jeg liker ganske enkelt ikke å flytte...

Det er en jobb med mye faglig ansvar. Og jeg vet ikke om jeg er helt klar for det enda. Har tross alt kun jobbet i bedriften i snart 3 år (og det siste året med helt andre ting).

Men samtidig høres det jo spennende ut. Og det er selvfølgelig utrolig hyggelig at sjefen min synes jeg er klar (og den beste kandidaten!) til denne jobben. Men ønsker jo ikke å ta jobben kun fordi jeg er flattert over å bli spurt...

Har liksom ikke bestemt meg enda for om jeg VIL gjøre karriære. Eller om jeg heller bare vil holde meg til en ting og bli god på det jeg gjør. Jeg vet hvertfall at jeg ikke synes det første året, halvannet i ny jobb er spesielt hyggelig. Hater å føle at jeg ikke mester jobben min.

Blarg :tristbla: Egentlig burde jeg jo være superhappy over å få et slikt tilbud. At jeg faktisk bare synes det er pes er vel kanskje et tegn på at jeg ikke er klar? :klø:

Må bruke dagene fremover til å diskutere litt med folk som har lignende jobb og høre hva som faktisk ligger i den. Og med hun jeg skal rapportere til hva hun forventer osv. I tillegg må jeg finne ut hva de kan tilby meg her om jeg velger å bli. Og så var det jobb til sambo da. Både her (utviklingsmuliheter) og der (ny jobb).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! Det var litt av en nyhet å få tenker jeg. Spennende da. Skjønner godt at du må tenke nøye over det, er ikke noe moro å måtte flytte, spesielt dersom dere taper så mye penger på det.

Er det lov å spørre hva slags bransje du jobber innenfor?

Du får snakke med sambo og tenke dere nøye om. Lykke til med valget hvertfall :klem: Gleder meg til å høre resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bea: Vil ikke si så alt for mye, men jeg kan da røpe at jeg har studert på samme sted som deg ;)

Takk for lykkeønskninger :klemmer:

I kveld skal vi grille, så får jeg håpe at et par øl tryller frem klarsyntheten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med jobbtilbud, da, men forstår at det blir noen avveiinger her.

Ønsker deg en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Spennende jobbtilbud! Har du bestemt deg for noe? Skjønner godt du var betenkt.. Hørtes nesten ut som om du kommer til å bestemme deg for å takke nei, men hva ble det til? :)

Går det bra ellers da? Travel for tida skjønner jeg? Siden du ikke er så mye er mener jeg.. ;)

Håper hvertfall du har det bra!! Jobbtilbudet er jo uansett et stort kompliment det er lov å ta til seg, uansett om du takker ja eller nei!! :)

:hoppe: og :juhu: for jobbtilbud og vår og fri!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fint noen holder liv i boka mi når jeg er totalt fraværende!

Det har vært så utrolig fint vær i det siste, så har prioritert å bruke tiden på beising av hus og hagearbeid fremfor KG :sol:

Og når sola har gått ned så er jeg fremdeles totalt hekta på strikking. Hehe.

Dette er jo bare unnskyldninger da, egentlig så er jeg rett og slett litt flau over å ikke ha klart å bestemme meg for om jeg skal takke ja til jobbtilbudet eller ikke... :sjenert: Har fått frist ut uka, så nå MÅ jeg snart ta et valg.

Kommer sterkere tilbake når hodet ikke er så fullt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så enkelt med sånne vanskelige valg nei.. Håper du i samråd med mrKlematis finner ut av hva som blir riktig for deg/dere.

Lykke til med valget :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Camelia

Så koselig med livstegn!! :hoppe:

Godt å høre det står bra til hvertfall!! Blir jo spennende å høre hva du bestemmer deg til med jobben.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, da har jeg/vi endelig bestemt meg/oss!

Vi blir værende her vi er en stund til :) Ikke så hyggelig å gi beskjed om at jeg takket nei til tilbudet, men men. Og må nok ta opp temaet igjen om et par års tid, blir fortsatt kun utleid. Utrolig godt å ha det avgjort (for en stund hvertfall)!

Og nå kan jo planen min (vår) om å bli prøvere til høsten kanskje bli en realitet også? Om det klaffer kan jeg jo utsette den endelige avgjørelsen enda et år ;) Noen som skjønner hvorfor folk mener jeg er dårlig til å ta avgjørelser :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

:hoppe: for å bli prøvere - så gøy!! Da blir du kanskje prøvere samtidig som oss da?? Så moro!! :hoppe:

Deilig å ha tatt en beslutning tenker jeg.

Ha en fin dag! Snart helg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg vet ikke om jeg skal :hoppe: for prøving enda. Vi trenger begge å venne oss til tanken. Men kanskje vi er der allerede i høst :)

En på jobben i dag som annonserte at hun er gravid! Veldig hyggelig :) Har hatt mistanker en stund, da.

Slapp og sløv i dag igjen. Men har i det minste ryddet pittelitt. Må ta meg en liten økt til før samboer kommer hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten en innveiing også. Selv om jeg absolutt ikke har vært flink å tenke hverken på mat eller trening i det siste...

27. mars: 71.0 kg = 26,3 kg fett og 44,7 kg annet

10. april: 70.0 kg = 25,6 kg fett og 44,4 kg annet -1.0 kg

15. april: 70.1 kg = 25,3 kg fett og 44,8 kg annet +0.1 kg (totalt -0.9 kg)

22. april: 70.2 kg = 25,3 kg fett og 44,9 kg annet +0.1 kg (totalt -0.8 kg)

22. mai: 69.5 kg = 24 kg fett og 45,5 kg annet. -0.7 kg (totalt -1.5 kg)

Har faktisk gått ned litt helt uten å prøve, det er jo fint :)

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha tatt en avgjørelse! Og veldig spennende ift å kanskje starte prøving over sommeren.

Herlig å ta av uten å egentlig prøve da! Jeg prøver også å gå ned for tiden, men sliter med å ha en kropp som ser ut til å ha bestemt seg for hva den vil veie uansett hva jeg gjør med den eller putter i den :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er :klappe: Betyr det at dere kanskje blir prøvere samtidig med meg og Camelia?

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...