Gå til innhold

Mitt første barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skjønner godt at du kjeder deg litt når du er såpass mye alene hele dagen. Jeg støtter forslag om å invitere venner til middag! Det er koselig, også kan man bruke litt tid på å sette sammen en meny og dekke bord og sånn også :)

Har dere bil? I så fall kan man jo ta seg en biltur til nabobyen eller noe sånt og ta en kaffe/gå en tur der? Da kommer man seg litt ut av huset, får sett noe nytt, og sliter seg ikke ut ved å legge ut på lange turer.

Ellers tror jeg ikke kino er skadelig for babyen, altså, men det spørs om du klarer å overbevise mannen om det ... ;)

Merkelig - og skummel! - drøm du hadde i natt! Ei lita jente, sier du? Kanskje du er sanndrømt? Blir spennende å se! Ikke så lenge til nå, før det blir avslørt ...

Ha en fin helg, Imli :klem:

Middag med venner hadde vært hyggelig, ja. Problemet er bare at vi ikke har felles venner, desverre... Har i de hele tatt få venner begge to... Huff, nå høres vi skikkelig tragiske ut. Han har et par kamerater, men de er begge ungkarer og liker best å sitte å drikke øl, for å si det sånn. Ellers har han et veldig godt forhold til naboene, mens jeg er mer bare på hils med dem. De er jo såpass godt voksne at jeg føler det er unaturlig å være venner med dem.

Biltur kan vi jo ta :jepp: Vi får prøve å finne på noe.

Merkelig drøm ja! Drømmer så mye rart at halvparten kunne vært nok. Kanskje sanndrømt ja? Hvem vet. Har drømt om både gutter og jenter, og jammen har jeg ikke fått en kattunge også :fnise: Men jeg merker at det påvirker meg litt. I forrige babydrøm var det en gutt, og etter det begynte jeg å tro at det var gutt. Nå heller jeg mer mot å tro det er ei jente. Blir spennende å se ;)

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmm ... ser den med få felles venner. Har det i grunnen sånn, vi også. Familie, da? Er det aktuelt å invitere noen av dem? Foreldre/svigers, søsken, etc?

Får absolutt håpe du ikke var sanndrømt mht kattungen! Selv om kattunger er forferdelig søte, er det liksom ikke akkurat det samme som en baby ... :fnise: Det blir nok mest sannsynlig en gutt eller en jente. Det spår i hvert fall jeg. *synsk*

Skrevet

God helg Imli! Ikke fød mens jeg er på hytta i helgen, for da går jeg glipp av det! :klem:

Skrevet

Har ikke mange venner vi heller, gitt ;) Men vi har faktisk et felles vennepar da. De var forlovere for oss i bryllupet, og fant tonen der. Nå er de blitt samboere :hjerter_rundt: Men de bor der vi bodde før, og det er ca 1,5t kjøretur unna. Og nå har de dratt til syden også, så lite med besøk her i gården også.

Synd du ikke bor i nærheten her da, så kunne vi vært viggo-venneløse sammen ;)

Skrevet

Hei!

Ser du har fått mange gode forslag til aktiviteter fra dem som er litt mer oppfinnsomme enn meg ;)

Merkelig drøm du hadde ja.... Nesten litt skummel?? Men kanskje er du sanndrømt angående kjønn...? :)

Synes forresten at både Johanne og Karen er kjempefine navn, jeg også :)

P.S Har heller ikke hørt at kino er skadelige for gravide ;)

Håper dere får en fin helg :klemmer:

Skrevet
Mmm ... ser den med få felles venner. Har det i grunnen sånn, vi også. Familie, da? Er det aktuelt å invitere noen av dem? Foreldre/svigers, søsken, etc?

Får absolutt håpe du ikke var sanndrømt mht kattungen! Selv om kattunger er forferdelig søte, er det liksom ikke akkurat det samme som en baby ... :fnise: Det blir nok mest sannsynlig en gutt eller en jente. Det spår i hvert fall jeg. *synsk*

Litt vanskelig når vi ikke har felles venner ja... Søstra min kommer på besøk i dag da! :hoppe: Så da blir det jo nesten litt sosialt her.

Blir nok gutt eller jente ja ;)

God helg Imli! Ikke fød mens jeg er på hytta i helgen, for da går jeg glipp av det! :klem:

Skal prøve å la vær ;)

Har ikke mange venner vi heller, gitt ;) Men vi har faktisk et felles vennepar da. De var forlovere for oss i bryllupet, og fant tonen der. Nå er de blitt samboere :hjerter_rundt: Men de bor der vi bodde før, og det er ca 1,5t kjøretur unna. Og nå har de dratt til syden også, så lite med besøk her i gården også.

Synd du ikke bor i nærheten her da, så kunne vi vært viggo-venneløse sammen ;)

Så moro at dere førte dem sammen da :) Synd de bor så langt unna dere.

Ja, du bor nok litt for langt unna meg desverre...

Hei!

Ser du har fått mange gode forslag til aktiviteter fra dem som er litt mer oppfinnsomme enn meg ;)

Merkelig drøm du hadde ja.... Nesten litt skummel?? Men kanskje er du sanndrømt angående kjønn...? :)

Synes forresten at både Johanne og Karen er kjempefine navn, jeg også :)

P.S Har heller ikke hørt at kino er skadelige for gravide ;)

Håper dere får en fin helg :klemmer:

Ja, den drømmen var litt skummel... Merkelige greier. Har ikke sett noen skrekkfilmer i det siste heller :fnise:

Får si til mannen at mange her inne er enige med meg ang. navn, så han får bare gi seg :ler:

Ha en fin helg du og!

God helg! :klemmer:

I like måte!

:klemmer: til alle!

Skrevet

Nå har jeg vaska gulvet i stua, kjøkkenet og gangen! :jepp:

Det blir nok siste vasken før bebis, kjenner jeg. Brukte langkost, men det var ganske tungt. Så min kjære får ta over ;) Bare synd det tar lang tid før han synes det er skittent :fnise:

Det snødde her i stad... Masse fin snø... I fem varmegrader! :klø: Merkelig.

Skrevet

Ha en riktig god helg imli :)

Nei, det er sikkert ikke lett å finne på noe når man er høygravid, ikke orker man så mye heller. Men fritiden så lenge du kan:) , det blir nok å gjøre om noen uker :)

Skrevet

God helg til dere og!

Ja, jeg tenker litt sånn jeg også, at jeg må nyte de siste ukene. Og så blir jeg frustrert fordi jeg føler at jeg ikke gjør det.

Skrevet

Synes du har fått mange gode tips her, jeg backer opp å lage middag og spille spill sammen, det gjør vi når vi skal kose oss litt sammen :) Og ang bass på kino så trenger dere jo ikke akkurat å gå og se den mest voldsomme filmen de sender ;) ...er rimelig sikker på at din kjære er helt på viddene med at det er farlig, men det er annen sak :fnise:

Skjønner godt at det er kjedelig å gå hjemme 24/7, dagene blir ganske så lange av det. Men du får prøve å slappe av, les en bok, se litt på tv og prøv å nyt stillheten og roen før mageboeren kommer ut... Du kommer helt sikkert ikke til å kjede deg om noen uker ;)

Du, den tickeren din... er du sikker på at den er satt til rett tidssone? For den er jo korrekt nå... :)

Håper fredagen ikke blir så ille! :klemmer:

Skrevet

Good helg, Imli! Du er ikke den eneste som holder på med vasking og rydding, jeg stresser som bare det nå med alt som liksom må gjøres før fødsel. Selv om jeg er rimelig sikker på at huset står og man får da litt tid etter fødsel også ;)

Har jentefølelse på deg, har jeg sagt det før? Og jeg er sanndrømt jeg, så nemlig :jepp:

:klem:

Skrevet

Tickeren min viser feil hos meg! Men kanskje den viser rett hos dere andre. Den har vært riktig hele tiden fra til nå i det siste. Kjedelig!

Hadde besøk av søsteren min i stad, og så skal vi til byen sammen i morgen. Hun er hjemme på ferie, skal være hjemme ut påska. Så hun håper på litt tidlig fødsel ;)

God helg, alle sammen!

Skrevet
Good helg, Imli! Du er ikke den eneste som holder på med vasking og rydding, jeg stresser som bare det nå med alt som liksom må gjøres før fødsel. Selv om jeg er rimelig sikker på at huset står og man får da litt tid etter fødsel også ;)

Har jentefølelse på deg, har jeg sagt det før? Og jeg er sanndrømt jeg, så nemlig :jepp:

:klem:

Ja, jeg tenker liksom at jeg må ordne så mye nå... Vaske og rydde og jeg vet ikke hva.

Vi får se om du er sanndrømt da ;)

Skrevet

Jeg henger opp ting på veggene jeg. Bilder og greier som har ligget helt siden flyttinga. Og så er jeg begynt å styre på gjesterommet av alle steder, det rommet som er minst i bruk i huset vårt. Mamma skal kanskje bo der noen dager, men det betyr jo ikke at jeg må vaske rundt der inne...

Det er vel denne redebygginga da ;)

Planer for helga?

Skrevet

Lite planer, utover en liten bytur med søsteren min i morgen.

Og så får jeg og kjære prøve å finne en film vi begge har lyst til å se om kvelden.

Skrevet

Filmkveld er koselig :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...