Gjest imli Skrevet 27. februar 2008 #1621 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Hehe, graviditetsdagbøker er farlige fristere noen ganger Tror jeg må si god natt snart. Kjenner jeg får vondt/ blir så sliten i ryggen, helt øverst, av å sitte foran dataen. Hjelper ikke selv om jeg bytter stilling. Æsj. Lille baby driver å presser seg opp mot ribbeina mine også. Tror sofaen er stedet resten av kvelden Endret 27. februar 2008 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. februar 2008 #1622 Del Skrevet 27. februar 2008 Eller peanøttsmør og nugatti. Har blitt to skiver allerede i kveld, og prøver å la vær å smøre den tredje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 27. februar 2008 #1623 Del Skrevet 27. februar 2008 Her er det sofaen med laptop i fanget. Men merker egentlig at jeg har fått nok av det snart også... så blir nok natta snart her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 27. februar 2008 #1624 Del Skrevet 27. februar 2008 Er egentlig glad for at jeg ikke liker peanøtter, ellers hadde sikkert jeg også blitt fristet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. februar 2008 #1625 Del Skrevet 28. februar 2008 35+3 Tickeren har hengt seg opp i dag også! Ja, ja. Jeg vet i alle fall at jeg er 35+3 I dag blir det siste strøka på soverommet, og en tlf til kjære jobben - noen som ville snakke med med ang. permisjonen. Mistenker at det er noe de mener er feil... Ella: Bare å la seg friste - jeg liker heller ikke peanøtter - liker ikke peanøttsmør alene en gang. Men sammen med Nugatti... Prøv, prøv! Må jo oppfordre andre til å fall for litt fristelser også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. februar 2008 #1626 Del Skrevet 28. februar 2008 Så flink du er med malinga. Her driver mannen og maler og han skal og male barnerommet om noen få strakser. Han driver og maler i gangen utenfor nå, så nå sitter jeg her og sniffer oljemaling hele dagen Selv om han maler etter at jeg har lagt meg så sitter det jo i utover dagen. Men det blir fint når det blir ferdig da Håper de ikke mener at noe er feil med permisjonen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. februar 2008 #1627 Del Skrevet 28. februar 2008 Huff, det håper ikke jeg heller. Det var mannen som ringte meg i stad, sjefen hadde sagt til ham at han skulle si til meg (puh!) at jeg skulle ringe personalkontoret ang. permisjonen. Håper ikke det er noe tull, da blir jeg gæren. Kan ikke helt skjønne hva det skulle være da, vi har ikke valgt noen innviklet løsning... Min kjære påstår han skal male gangen ned til kjelleren da. I morra (sier han hver dag)... Ja, ja. Det er oljemaling, så jeg får ikke gjort det heller. Men i dag blir i alle fall soverommet vårt ferdig. Farvel til knallblå, rosa og grå lister! De som bodde her før må ha hatt en merkelig smak... Synes det er greiest med hvite lister gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. februar 2008 #1628 Del Skrevet 28. februar 2008 Kjenner igjen den der "jada, skal gjøre det i morgen" Men mannen min har hilst på ilsinnet i meg tidligere, så han tør nok ikke gjøre annet enn det jeg sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 28. februar 2008 #1629 Del Skrevet 28. februar 2008 Så flink du er til å trene! Nå ble jeg mektig imponert!!! Så flink var ikke jeg de siste ukene... Men så var jeg høygravid på sommeren og det var så vaaarmt, og jeg hadde mer enn nok med å orke jobben de siste ukene før permisjon. Sånn sett er jeg nesten glad jeg ikke allerede er gravid, håper jeg blir gravid så snart at jeg kan prøve å være høygravid i litt kaldere vær neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 28. februar 2008 #1630 Del Skrevet 28. februar 2008 Får håpe alt er i orden med permisjonen... Hvorfor skulle det ikke være det? Alle har krav på permisjon uansett.. Hvite lister er kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 28. februar 2008 #1631 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvite lister er definitivt det beste, ja Håper du får en fin dag, imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. februar 2008 #1632 Del Skrevet 28. februar 2008 Her er tickeren din helt fin. Hvite lister er best. Helt enig Godt å få gjort sånt. Får håpe det ikke er noen problemer med permisjonen. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. februar 2008 #1633 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg liker heller ikke peanøtter. Tickeren din stemmer her. Tror den oppdaterer seg senere på dagen for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. februar 2008 #1634 Del Skrevet 28. februar 2008 Kjenner igjen den der "jada, skal gjøre det i morgen" Men mannen min har hilst på ilsinnet i meg tidligere, så han tør nok ikke gjøre annet enn det jeg sier Mannfolk! De er nå søte da. Godt du har din under kontroll. Så flink du er til å trene! Nå ble jeg mektig imponert!!! Så flink var ikke jeg de siste ukene... Men så var jeg høygravid på sommeren og det var så vaaarmt, og jeg hadde mer enn nok med å orke jobben de siste ukene før permisjon. Sånn sett er jeg nesten glad jeg ikke allerede er gravid, håper jeg blir gravid så snart at jeg kan prøve å være høygravid i litt kaldere vær neste gang. Prøver å holde meg litt i form i alle fall, fødselen skal visst bli lettere da. Jeg er veldig heldig som har sluppet unna bekkenplager, så da er det litt lettere å få gjort noe. Min største "plage" er egentlig at jeg blir fort sliten + trøtthet. Men det lar seg lett fikse med litt søvn Våren er en bra tid å få barn på ift værforhold på slutten i alle fall! Hadde nok vært slitsomt hvis det var 25 plussgrader og stekende sol ja... Termin på seinsommeren skal jeg nok prøve å unngå neste gang også! Får håpe alt er i orden med permisjonen... Hvorfor skulle det ikke være det? Alle har krav på permisjon uansett.. Hvite lister er kjekt Jada, alt var i orden, bortsett fra at jeg ikke kan ta ut mine fem ferieuker i sommer når mannen skal ha permisjon. Kan bare ta ut 4 uker + 1 dag... Det er dumme NAV som betaler permisjonen min, og de godtar visst bare det. Ja, ja. Mannen skal bare ha 4 uker i sommer uansett, så det lager ikke noe krøll. Må bare ringe NAV å høre om jeg kan få den siste uka i utbetalt eller overført til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. februar 2008 #1635 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvite lister er definitivt det beste, ja Håper du får en fin dag, imli Ja, nå begynner det å bli fint der oppe. Et strøk til nå Her er tickeren din helt fin. Hvite lister er best. Helt enig Godt å få gjort sånt. Får håpe det ikke er noen problemer med permisjonen. Ha en fin dag Jeg liker heller ikke peanøtter. Tickeren din stemmer her. Tror den oppdaterer seg senere på dagen for tiden. Æsj, da er det vel bare treigt her da, siden dere ser tickeren min riktig. Det har ikke vært noe krøll med den tickeren før nå i det siste. Ja, ja, den skjerper seg vel i kveld. Ha en fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. februar 2008 #1636 Del Skrevet 28. februar 2008 Oppdater siden, trykk F5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. februar 2008 #1637 Del Skrevet 28. februar 2008 det funker ikke da heller! dumme ticker... eller dumme data? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. februar 2008 #1638 Del Skrevet 28. februar 2008 Jada, alt var i orden, bortsett fra at jeg ikke kan ta ut mine fem ferieuker i sommer når mannen skal ha permisjon. Kan bare ta ut 4 uker + 1 dag... Det er dumme NAV som betaler permisjonen min, og de godtar visst bare det. Ja, ja. Mannen skal bare ha 4 uker i sommer uansett, så det lager ikke noe krøll. Må bare ringe NAV å høre om jeg kan få den siste uka i utbetalt eller overført til neste år. Så kjedelig da... Jeg håper det går greit for meg. Har lagt ferien min i månedsskiftet desember/januar. Dermed får jeg nesten 6 uker ferie... Men jeg får betalt permisjonen fra arbeidsgiver, håper det hjelper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. februar 2008 #1639 Del Skrevet 28. februar 2008 Så kjedelig da... Jeg håper det går greit for meg. Har lagt ferien min i månedsskiftet desember/januar. Dermed får jeg nesten 6 uker ferie... Men jeg får betalt permisjonen fra arbeidsgiver, håper det hjelper... Tror det er mest når man har NAV til å betale permisjonen, at det blir et problem med de ferieukene. Jeg er ikke fast ansatt, det er derfor NAV betaler meg og ikke arb.giver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 28. februar 2008 #1640 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Har hørt om den regelen med maks 4+1 når det gjelder ferie ja... Da tror jeg du kan overføre resten til neste år... Tror jeg Hvite lister er definitivt finest Skjønner godt at du setter pris på den forandringen Endret 28. februar 2008 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg