Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15+6

Takk for hilsner, jenter :)

De siste dagene har jeg vært så utrolig trøtt! Trodde egentlig trøttheten begynte å gå over (lurer på hvor mange ganger jeg har skrivi det i dagboka??), men nå er det skikkelig ille igjen. Måtte dra hjem fra jobben i dag, gikk rundt i koma og greide ikke gjøre noen ting. Har også vært litt krøll på jobben i det siste. Vi får se hvordan det går.

I morgen skjer det to ting:

1. Jeg er 16 uker på vei (begynner faktisk å nærme meg halvveis!)

2. Jeg blir 22 år.

Å komme lengre på vei blir bra. Synes faktisk tida har gått fort etter 12 uker :) Å bli ett år eldre - hjelp! Jeg begynner liksom å nærme meg "midten av tjue-åra" - det høres jo ut som om jeg er skikkelig voksen. Da jeg var tenåring trodde jeg at jeg kom til å oppføre meg som mora mi når jeg var 22. Vel vel. Er da ennå ung. Men elsker å liksom-klage til mannen om hvor gammel jeg begynner å bli (han er ti år eldre enn meg)... :ler:

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som så mange andre her gjør, legger ut lista over hvor mange poster folk har. Gratulerer til May Helen som har førsteplassen bortsett fra meg da.

imli 51

May Helen 11

linky 8

Ella* 5

Midnattsol 5

~Belle~ 4

Lilith 4

Amused 4

pondusa 3

Maiken 2

~Mocca~ 2

Karius 1

GlamCat 1

Gopia 1

Liljen 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Jeg skulle gjerne fylt 22år imorgen. 21 og 22 var liksom de "beste" årene hittil i livet mitt. Akkurat passelig voksen, og akkurat passelig ung. Nå føler jeg meg bare gammel! :fnise:

Litt for 22år og 16 uker! :hoppe:

Og så må jeg bli flinkere å besøke ser jeg på listen fin.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg får en god 2 plass :fnise:

Ha en fin kveld :klemmer:

Jepp, bra jobba!

Ja, du begynner virkelig å bli rågammel! :ler::erter:

:klemmer:

:Nikke:

:klem:

Åh! Jeg skulle gjerne fylt 22år imorgen. 21 og 22 var liksom de "beste" årene hittil i livet mitt. Akkurat passelig voksen, og akkurat passelig ung. Nå føler jeg meg bare gammel! :fnise:

Litt for 22år og 16 uker! :hoppe:

Og så må jeg bli flinkere å besøke ser jeg på listen fin.. :sjenert:

Får håpe det blir de beste åra i mitt liv også da :) De blir nok ikke så verst.

Gratulerer så mye med dagen og med 16 uker :bursdag::smilyblomst::danser::hoppe:

Kos deg på dagen :klemmer:

Takk takk.

Gratulerer med dagen, gamle krok! Håper du får alt du ønsker deg i dag :)

Og :duskedame: for 16 uker!

Takk! Har allerede fått 2 gaver fra mannen. Får vel litt til i kveld tenker jeg.

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 uker!

Bare 24 uker igjen :) Begynner faktisk å nærme meg halvveis. Synes tida bare går fortere og fortere. Nå er det bare litt over en uke til ordinær ultralyd, tirsdag 30. oktober. Det blir spennende! Jeg har en liten mistanke om at babyen kanskje er en uke eldre (men ikke bruk det mot meg!), fordi jeg husker jeg var hos gynekolog like før jeg ble gravid, og han sa at jeg var rundt eggeløsningstida. Så vidt jeg husker var det nesten en uke før jeg skulle hatt eggeløsning "etter boka". Dessuten har syklusene mine vært på 27 dager de to siste gangene før jeg ble gravid, ikke 28. Men vi får se. Ingen som har bemerka at det ser ut som om jeg har kommet lenger da, så det er jo ikke sikkert. Men jeg har aldri målt tempratur eller noen ting så sånn sett vet jeg ikke når i syklusen jeg vanligvis har EL.

I dag skal jeg rydde og vaske i huset, og bake litt til i kveld. Blir ikke så mange gjester bare nærmeste familie og min beste venninne. Kommer ikke til å ha noe selskap utover det. Har pleid å ha det, feira sammen med ei venninne som har bursdag to dager etter meg, men hun har flytta så nå blir det ikke noe. Like greit egentlig. Kjenner at det ikke lenger er det helt store å ha bursdagsfeiring (og sånn som jeg gledet meg som barn! I flere uker før!) så jeg tror ikke det blir noe feiring før rundt tall eller noe. (Grøss - neste rundt tall er 30!) Min kjære nekter å ha noe selskap i det hele tatt. Men jeg får vel lurt ham ut å spise bare vi to eller noe. Litt må man feire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer så mye med dagen, imli!! :bursdag:

Også har du kommet til 16 uker allerede :smilyblomst: Tiden går fort :)

Fikk litt lyst til å bruke denne også :banantroll: :fnise:

Ha en kjempefin dag med familien! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer så mye med dagen, imli!! :bursdag:

Også har du kommet til 16 uker allerede :smilyblomst: Tiden går fort :)

Fikk litt lyst til å bruke denne også :banantroll: :fnise:

Ha en kjempefin dag med familien! :klemmer:

Takke og :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Har vært her inne og sniklest litt før, men siden du har bursdag og alt får jeg vel legge igjen en kommentar ;)

Gratulerer så mye med dagen, håper den blir fin :)

og hurra for 16 uker!! :)

Endret av _lene_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...