marsy Skrevet 7. april 2008 #2761 Del Skrevet 7. april 2008 I mitt tilfelle var det nok om en antydning om i gangsetting, så valgte kroppen å starte selv.... søsteren min gikk 1 1/2 uke over med nr 2 og synes det var kjipt da, men i etterkant synes hun det egentlig var herlig. For da fikk hun ekstra tid til å sove og slappe av "før stormen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 7. april 2008 #2762 Del Skrevet 7. april 2008 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. april 2008 #2763 Del Skrevet 7. april 2008 imli Får håpe de andre her har rett og babyen skjønner at det er best å komme av seg selv. Du har å holde deg i boka mi rundt fødetider i alle fall Lilith, det skal jammen ikke stå på engasjement Signerer på denne. Jeg vil gjerne ha Lilith som heiagjeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2764 Del Skrevet 7. april 2008 Du har å holde deg i boka mi rundt fødetider i alle fall Lilith, det skal jammen ikke stå på engasjement Skjønner deg så godt imli, at du er lei - og jeg stemmer også for ekstrasladris. For du får jo baby i løpet av de neste par dagene, og da er jo Nicky fortsatt borte virker det som Nicky B har blitt sendt hjem igjen. Hun hadde 2 cm åpning men ikke noe mer rier eller vann som hadde gått, så hun fikk beskjed om å dra hjem. Men de regnet ikke med at hun kom til å gå til termindatoen. Så jeg tror nok det skjer noe der i løpet av de nærmeste dagene Men siden du skal ha den med for sikkerhetsskyld, så kan man vel si kaanskje? og spise litt popcorn? Kan vel si kaaanskje ja Men ikke regn med at jeg blir borte da Kanskje lurt med en ekstra sladris ja Blir spennende på kontroll i morgen da, men skjønner at du helst vil at fødselen skal starte på naturlig vis.... Mange, mange fra meg Ja, vil helst ha naturlig fødsel... Men får høre hva de sier der inne. Blir sannsynligvis sendt hjem. Sender en god jeg, også håper jeg du slipper å gå og vente så mye lenger... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 7. april 2008 #2765 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Heia Imli! Endret 8. april 2008 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2766 Del Skrevet 7. april 2008 Spennendes med kontroll i morgen da Ja, blir spennende å se hva de sier om lillebaby da... Ang størrelsen og sånt... Og høre hvor moden jeg er. Ang igangsettelse. Mange behøver bare et lite trigg før kroppen skjønner lunta og starter av seg selv. Så det er ikke sikkert man trenger drypp og hele den greia der. *roer ned imli* Men siden du har time i morgen, så skjer det nok i natt. Jeg hadde legetime den dagen lillemor ble født. Hadde legetime kl 13 og hun er født kl 12.13. Spurte sambo midt under pressriene om legen kom til å skjønne hvorfor jeg uteble, eller om vi skulle ringe... Godt å høre at det ikke nødvendigvis er drypp og hele pakka da. Men det kommer vel an på hvor moden man er? Tror de skulle sjekke det. Men håper det skjer noe i natt da, det hadde vært noe... Bare en liten tur innom boka di for å ønske deg lykke til og håper at fødselen snart er i gang så du slipper å vente mer på den lille! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2767 Del Skrevet 7. april 2008 I mitt tilfelle var det nok om en antydning om i gangsetting, så valgte kroppen å starte selv.... søsteren min gikk 1 1/2 uke over med nr 2 og synes det var kjipt da, men i etterkant synes hun det egentlig var herlig. For da fikk hun ekstra tid til å sove og slappe av "før stormen" Får håpe min kropp setter i gang selv her også Kanskje jeg tenker annerledes etterpå jeg også, men det er ikke så lett å tenke slik nå... Innom med en Heia Imli! Kom igjen, press! Hehe, jeg prøver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2768 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Heia Imli! For en stilig smiley forresten! Endret 7. april 2008 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2769 Del Skrevet 7. april 2008 Nå har jeg spist middag, sovet litt, lest litt og spist kveldsmat. Har fått låne en hel kiosk-serie av svigermor. Digger sånne serier, deilig å lese uten å måtte anstrenge seg så veldig... Og så gøy med alle dere som er innom. Dagboka er jo snart 140 sider. Synes ikke det er lenge siden den var 100... Men er det noen av dere som vil være sladris for meg? Noen som er innom hver dag og som ikke kan tenkes å føde samtidig som meg... Vet jo ikke hvordan det blir med Nicky B, om vi får samtidig eller hva som skjer. Så greit å ha en sladris til uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. april 2008 #2770 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg kan godt være reserve :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2771 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg kan godt være reserve :-D Flott, da kan vi sende hverandre PM med mobilnr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. april 2008 #2772 Del Skrevet 7. april 2008 Flott, da kan vi sende hverandre PM med mobilnr. Blir spennende. Håper det ikke blir for lenge før jeg får en melding :-D Her kan vi i hvert fall være ganske sikre på at jeg ikke havner på sykehuset samtidig!!! Jeg vil i hvert fall vente til mai og helst etter 17. mai også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2008 #2773 Del Skrevet 7. april 2008 Så bra! Da er vi sikret å få høre nyheter så snart det skjer noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 7. april 2008 #2774 Del Skrevet 7. april 2008 For en stilig smiley forresten! Takk! Jeg synes den er kjempemorsom! Har prøvd å få den inn på smiley-lista, men det var visst ikke så enkelt nei.... Hva er en sladris? En sånn som forteller oss andre at du har født? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 7. april 2008 #2775 Del Skrevet 7. april 2008 Hva er en sladris? En sånn som forteller oss andre at du har født? Jepp! Og det er kjekt for da slipper vi andre å gå rundt og luuure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2776 Del Skrevet 7. april 2008 Jepp, nå har jeg to sladriser, så da skal dere nok få beskjed fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 7. april 2008 #2777 Del Skrevet 7. april 2008 Bra! Vi blir jo helt desperate hele gjengen om det går noen timer uten en eller annen oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #2778 Del Skrevet 7. april 2008 Åh, det glemte jeg helt å fortelle! Vi får igjen på skatten! Mannen får igjen litt over 7000 og jeg 6000! :juhu: Hadde aldri trodd vi skulle få igjen så mye, i alle fall ikke jeg som tjener så lite. Har som regel fått igjen 1000-2000 kanskje. Men jammen fikk vi ikke mye mer enn vi noensinne hadde drømt om. Over 13.000 tilsammen! Det kommer veldig godt med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 7. april 2008 #2779 Del Skrevet 7. april 2008 :hoppe: Hurra! :hoppe: Så bra at dere får igjen så mye, det kommer nok godt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2008 #2780 Del Skrevet 7. april 2008 Så bra med skatten! Det pleier å ordne seg for snille jenter, vet du. Og da kan du kanskje slappe litt av på økonomi-området en stund fremover. Det skal bli godt, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg