Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres kjent ut. Er uvirkelig for flere det ja... Men trodde kanskje det ble mer virkelig når jeg kom like langt som deg ;)

Nei, tar vel litt tid før det går ordentlig opp for en... Men når en har sitt lille nurk i armene så går det nok opp for en etterhvert.

Håper det skjer noe snart :-D

Hehe, jeg trodde det kom til å bli mer virkelig så nær termin jeg også. Men synes ikke det. Føles bare... rart. Uvirkelig, akkurat som om det er helt usannsynlig at det kommer til å skje. Hender jeg har litt mensmurringer og sånt, og lurer på om det er noe på gang, men kommer alltid til at det er usannsynlig. Lurer på om jeg holder meg selv vekk fra å føde når jeg tenker sånn... :sukk: Håper ikke det.

Håper i grunnen det skjer noe snart jeg også. Er ikke akkurat lei, men jeg har liksom begynt å vente litt... Kanskje dumt men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg passer på :lur::fnise:

Ja, det er godt det. Folk må ikke inbille seg at det er ting på gang her! ;)

:hoppe: 39 uker :hoppe:

Ja, men dette er siste gang man hopper for passert uke altså. :fnise:

På 40 uker håper jeg det er føding på gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forresten til JM i morra. Da må jeg veie meg... Gruer meg skikkelig, håper ikke jeg har gått opp noe særlig mer.

Det snør som bare det ute her. Ble visst en snørik påske, nå som vi trodde våren var kommet. Men neida, her har det vært snøvær og ned i 25 minusgrader om nettene. Ja, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med her fremover nå asså. Bra at jeg har en uke igjen med ferie, så jeg får til å følge med :ler:

Håper du har en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende å følge med her fremover nå asså. Bra at jeg har en uke igjen med ferie, så jeg får til å følge med :ler:

Håper du har en fin kveld :klemmer:

Ja, da får du tid til å stikke innom nå og da ;)

Ha en fin kveld du også!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg trodde det kom til å bli mer virkelig så nær termin jeg også. Men synes ikke det. Føles bare... rart. Uvirkelig, akkurat som om det er helt usannsynlig at det kommer til å skje. Hender jeg har litt mensmurringer og sånt, og lurer på om det er noe på gang, men kommer alltid til at det er usannsynlig. Lurer på om jeg holder meg selv vekk fra å føde når jeg tenker sånn... :sukk: Håper ikke det.

Håper i grunnen det skjer noe snart jeg også. Er ikke akkurat lei, men jeg har liksom begynt å vente litt... Kanskje dumt men.

Tror ikke tankene dine kan styre fødselen. Ganske sikker på at lille nurk kommer når h*n vil...

Tror ikke man kan styre det så mye selv...

Men synes det er uvirkelig jeg også... Vet jo at det er en liten baby. Tenker litt på at vi snart også skal ha en liten en når jeg ser unger, men det føles veldig rart... Men de sier jo at etterpå kan man ikke tenke seg hvordan det er å ikke ha barn. Så vi venner oss nok til det vi også...

Men vi skulle få en liten aprilsnarr skulle vi ikke? Da er det bare en uke igjen.

skjønner godt du venter. Tror det er ganske normalt å bli litt lei og vente p slutten. Får håpe det ikke går noe særlig over termin i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det hadde skjedd noe både i går og i dag jeg! Så da måtte jeg følge med her hele dagen, for å se om du kom innom eller om det kanskje var baby på gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+1

Gir livstegn fra meg på morgenkvisten. Ikke noe spennende på gang i dag heller. Kanskje like greit, for jeg tror vi snør inne her.

Veide meg til morgen i dag. Jeg har bare gått opp en halv kilo! :juhu: Og det er bare en halv kilo siden uke 36 altså. Er fornøyd med det. En halv kilo på tre uker, til tross for godterispising i påska. Da kanskje jeg holder meg på under 15 kilo opp :tommelopp: 14,5 kilo hittil. Det synes jeg er helt greit. To kilo over gjennomsnittet er vel ikke så gærent.

Min kjære er ute og brøyter snø. Han ble kalt ut kl 2.30 i natt... Sikkert moro... :sukk: Ja, ja. Nå skal jeg snart til jordmor, mamma kjører meg. Håper dette blir siste kontroll... Men hele greia er fremdeles så uvirkelig. Tenk om det ikke kommer noen baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært hos jordmor. Alt så bra ut med oss.

Blodtrykk 100/75, vekt 82,5, ødem 0, SF-mål 36 cm, fosterlyd 152 slag/min.

Skal til sykehuset på undersøkelse på mandag, så da mente JM at jeg ikke trengte flere kontroller. Hun hadde ferie uka etter det, så da må jeg få meg time hos legen om to uker. Forhåpentlig trenger jeg ikke det.

Nå er jeg trøtt... Spørs om ikke jeg tar meg en aldri så liten lur etterpå.

Babyen kommer nok ja, den kan jo ikke bli der heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at alt er som det skal. Da er det bare å vente, og jeg håper ikke ventetiden blir alt for lang. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå driver guttepusen og slåss og holder et forferdelig leven med nabokatta her. Forsvarer søsterens ære ;) Hun står bare og ser på, ville nok helst hatt kjæresten i fred :ler:

I dag skal jeg støvsuge og rydde stue og kjøkken. Kanskje det får fortgang på baby? Om ikke annet får jeg rent hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fint at alt er som det skal. Da er det bare å vente, og jeg håper ikke ventetiden blir alt for lang. :klemmer:

Håper ikke jeg heller... Og håper alt går bra når h*n bestemmer seg for å komme!

Nå tror jeg jeg går og legger meg litt og samler krefter til husarbeid ;)

:sove:

:klemmer: til alle som er innom, godt å ha dere her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt alt sto bra til når du var hos jordmor, og godt vekta har stagnert litt. 14,5 kilo er jo ikke ille...

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en formiddags- :klem: ! En skikkelig morgenfugl du jo! Til tross for at du allerede er ute i permisjon.. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...