Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Gå til fødsel med åpent sinn, det er det beste. Det er litt verre når man venter nummer to for da blir det fort å sammenligne merker jeg. Men jeg prøver å omstille meg :ler:

Hehe, ja, det er kanskje bedre å ikke vite hva man går til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du kopiert URL'en på bildene fra den første siden du åpner når du er inne i albumet? Der du ser alle bildene som ligger i det aktuelle albumet? Om du klikker på hvert enkelt bilde blir det større.

Men en utrolig flott mage da :hjerter: Og den har da vokst ganske bra på to uker :Nikke:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kopiert URL'en på bildene fra den første siden du åpner når du er inne i albumet? Der du ser alle bildene som ligger i det aktuelle albumet? Om du klikker på hvert enkelt bilde blir det større.

Men en utrolig flott mage da :hjerter: Og den har da vokst ganske bra på to uker :Nikke:

Aha - det var løsninga! Visste det var noe sånt - det skjedde forrige gang også nemlig :fnise: men så huska jeg ikke hvordan jeg gjorde det. Takk for hjelp og skryt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, se på bildene fra uke 19 og 22 feks...

Tenk om jeg blir så tynn igjen *drømme*

Tenk at jeg synes jeg hadde mage på de bildene. Det hadde jeg jo ikke! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Ser godt forskjell, ja! Skjønner nå at magen min nok ikke er så stor som jeg gjerne vil ha det til ... :sjenert: Men jeg kommer etter med sjumilssteg! Bare vent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Ser godt forskjell, ja! Skjønner nå at magen min nok ikke er så stor som jeg gjerne vil ha det til ... :sjenert: Men jeg kommer etter med sjumilssteg! Bare vent!

Hi hi, du blir tidsnok diger du også :ler:

Nydelig mage! :hjerter: Og den har jo vokst ganske bra på 2 uker! :Nikke:

Takk!

Ja, faktisk så har den blitt en del større på to uker. Jeg har liksom ikke merka noe særlig forandring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, magen hadde jo voskt masse jo. Rart at det kan være sånn forsjell på så kort tid... :sjenert:

Flott mage :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder!!! *drømme om stor mage*.. Du har jo fått merkbart større mage nå enn for 2 uker siden :-D

Og så måtte jeg bla meg tilbake for uke-19-bildet ditt.. Der ser du forskjell ja! :Nikke:

Ha en fortsatt fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh - for en fin mage! Og så mye større den har blitt på bare to uker! Guri meg, blir helt rørt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for skryt, alle sammen!

Det har faktisk blitt ganske stor forskjell på to uker ja. Alltid så rart, for hver gang jeg tar magebilder, tror jeg egentlig ikke jeg har vokst noen ting :fnise:

Går liksom så gradvis at man ikke merker det...

Nå er det ikke lenge igjen, nei. Lurer på hvordan jeg kommer til å se ut jeg... :sjenert: Blir spennende å se hva slags kropp jeg får etterpå ;)

Nå sa jeg akkurat til min kjære, at han har fire uker igjen som røyker :fnise: Han har sagt han skulle slutte å røyke helt siden vi ble sammen egentlig, satt seg stadige mål om at DA skal han slutte. Men det har ikke skjedd noe ennå da. Men slutte når vi får barn, det skulle han i hvertfall.... Bare synd for ham at den dagen kommer stadig nærmere ;) Lurer på om han klarer det... Har mine tvil men.

Tror jeg skal prøve å gå en tur etterpå. Sov en times tid i stad, men endte jo opp med å bare bli enda trøttere! :ler: Så kanskje en liten gåtur gjør susen... Spiste noen ruter med sjokolade også etter middag, men unner meg dem med god samvittighet om jeg går en tur :jepp:

:klemmer: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fortsatt kjempeflott mage, ser jeg! :-D

Tenk at den har vokst så mye på to uker. Jeg er jo i uke 34 nå, og dersom min mage skal vokse så mye de neste to ukene, vet jeg jammen ikke hvordan jeg kommer til å se ut og ikke minst føle meg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fortsatt kjempeflott mage, ser jeg! :-D

Tenk at den har vokst så mye på to uker. Jeg er jo i uke 34 nå, og dersom min mage skal vokse så mye de neste to ukene, vet jeg jammen ikke hvordan jeg kommer til å se ut og ikke minst føle meg! :fnise:

:ler:

Takk :)

Du er sikkert kjempefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...