Gjest imli Skrevet 5. februar 2008 #1221 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå tror jeg jeg skal gå meg en liten tur. Selv om det regner... Æsj, er så lei det drittværet. Snødde i går da. Føler jeg trenger å komme meg ut litt. I kveld skal vi på svangerskapskurs, da blir det omvisning på fødeavdelinga på sykehuset her. Spennende Ha en fin dag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 5. februar 2008 #1222 Del Skrevet 5. februar 2008 Kos deg på tur Var selv ut med voffen i sted. Her er det skikkelig nydelig vær. Sol og snø. Var utrolig deilig og komme seg ut litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. februar 2008 #1223 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei! Så du nevnte bleiebøtter. Tror man får det gratis noen steder ja, men tror de refillposene man må bruke i bøttene er ganske dyre. Bleiebøtte er en av de tingene jeg mener at vi ikke trenger. Ser for meg at bleiebøtte på bad med varme i gulvet ikke blir noe særlig? Og bæsjebleier kan evt legges i en brødpose/plastpose.. Får heller tømme søpla litt oftere. Men sikkert delte meninger om disse bleiebøttene Tenker også som mange andre her å drøye barnehagestarten lengst mulig... Men for oss blir det trangt økonomisk om jeg skal gå hjemme lenger enn til august da. Er uansett glad for at jeg bor i det landet med best permisjonsordninger, er jo ikke noe problem med et helt år permisjon, eller litt lenger. I andre land må de vel begynne å jobbe etter noen uker eller få måneder..? (Om de ikke har råd til masse ulønnet permisjon). Det hadde ikke vært noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 5. februar 2008 #1224 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har ikke lyst til å sende en liten baby i barnehage nei... Da lever jeg heller litt trangt under småbarnsperioden. Tenk om barnet sier sine første ord eller går sine første skritt i barnehagen. Tenk så mye man kan gå glipp av! Tror heller ikke det er bra med små barn (under 2-3 år) i barnehage heller jeg da, men det har man jo forskjellige meninger om Ja, det der er det mye meninger om... Var i et utdrikningslag hvor det ble diskutert. De ble ikke akkurat enige for å si det sånn Ja, mye en kan gå glipp av... Derfor jeg er glad vi har fått til den ordninga vi har... Men er nok ikke aktuelt for meg eller mannen å være noe lenger hjemme... Har vanskelig for å forestille meg at jeg hadde trives med det... Er rett og slett ikke typen, og da tror jeg kanskje ungen har det bedre i barnehage. Men det er jo veldig individuelt. Kan jo hende jeg føler det annerledes også når lillegutt har kommet... Nå tror jeg jeg skal gå meg en liten tur. Selv om det regner... Æsj, er så lei det drittværet. Snødde i går da. Føler jeg trenger å komme meg ut litt. I kveld skal vi på svangerskapskurs, da blir det omvisning på fødeavdelinga på sykehuset her. Spennende Hørtes deilig ut med tur. Her varierer det med både regn og snø i dag. Litt kuldegrader nå, så blir det morsomt... Spennende med omvisning :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 5. februar 2008 #1225 Del Skrevet 5. februar 2008 Spennendes med omvisning på fødeavd. da, gleder meg til vi skal Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. februar 2008 #1226 Del Skrevet 6. februar 2008 Kos deg på tur Var selv ut med voffen i sted. Her er det skikkelig nydelig vær. Sol og snø. Var utrolig deilig og komme seg ut litt. Heldig dere som har fint vær da! Her sludder det som bare det i dag. Ligger litt snø da. Skikkelig slapsevær. Har lyst på en tur i svømmehallen, men da må jeg gå dit... Og det frister ikke noe særlig. Hei! Så du nevnte bleiebøtter. Tror man får det gratis noen steder ja, men tror de refillposene man må bruke i bøttene er ganske dyre. Bleiebøtte er en av de tingene jeg mener at vi ikke trenger. Ser for meg at bleiebøtte på bad med varme i gulvet ikke blir noe særlig? Og bæsjebleier kan evt legges i en brødpose/plastpose.. Får heller tømme søpla litt oftere. Men sikkert delte meninger om disse bleiebøttene Tenker også som mange andre her å drøye barnehagestarten lengst mulig... Men for oss blir det trangt økonomisk om jeg skal gå hjemme lenger enn til august da. Er uansett glad for at jeg bor i det landet med best permisjonsordninger, er jo ikke noe problem med et helt år permisjon, eller litt lenger. I andre land må de vel begynne å jobbe etter noen uker eller få måneder..? (Om de ikke har råd til masse ulønnet permisjon). Det hadde ikke vært noe særlig. Ja, jeg tror det bleiebøtte-greine er noe vi venter litt med. Heller kjøpe en vanlig søplekasse og kaste ofte. Har lyst til å drøye barnehagestarten ja... Her er min jobbsituasjon litt spesiell, så jeg tjener såpass dårlig at med kontantstøtte og en eller annen kveldsjobb et par ganger i uka etter endt permisjon, vil jeg tjene like mye som jeg gjør i heltidsjobb i dag. Så for oss blir det det samme, og da er valget lett Vi er heldige som har så gode permisjonsordninger ja, er jo derfor Skandinavia er der man får flest barn i hele Europa. I sør-Europa får man 1,1 eller 1,2 barn pr kvinne - det er jo kjempelavt, men det er vel mye pga dårlige permisjonsordninger osv. Ja, det der er det mye meninger om... Var i et utdrikningslag hvor det ble diskutert. De ble ikke akkurat enige for å si det sånn Ja, mye en kan gå glipp av... Derfor jeg er glad vi har fått til den ordninga vi har... Men er nok ikke aktuelt for meg eller mannen å være noe lenger hjemme... Har vanskelig for å forestille meg at jeg hadde trives med det... Er rett og slett ikke typen, og da tror jeg kanskje ungen har det bedre i barnehage. Men det er jo veldig individuelt. Kan jo hende jeg føler det annerledes også når lillegutt har kommet... Hørtes deilig ut med tur. Her varierer det med både regn og snø i dag. Litt kuldegrader nå, så blir det morsomt... Spennende med omvisning :-D Veldig mange forskjellige meninger om dette med barnehage, ja. Jeg har selv en mor som var hjemmeværende, og det hadde de fleste vennene mine også, så jeg er vel farga av det. Husker godt at det var ganske trangt da jeg vokste opp, men synes jeg hadde en god barndom med foreldre som hadde tid til meg, selv om vi ikke hadde mye matrielle goder. Tror ikke barnehage er "farlig" for barn, men jeg tror i alle fall små barn har det bedre hjemme. Ser veldig stressende ut, men det kommer jo mye an på hvordan foreldrene gjør det. Jeg vil i alle fall helst se barnet mitt mer enn tre-fire timer hver ettermiddag, for å si det sånn... Spennendes med omvisning på fødeavd. da, gleder meg til vi skal Ha en fin dag! Ja, vi var på omvisning på føden i går, fint å se hvor vi skal hen Det er et lite sykehus, med to avdelinger - en "vanlig" og en sånn ABC-avdeling. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. februar 2008 #1227 Del Skrevet 6. februar 2008 32+2 I går var vi på omvisning på sykehuset. Vi fikk da info om hvor vi skulle "møte opp", avhengig av om det var kveld eller dagtid, og omvisning på de to fødeavdelingene, fikk se de forskjellige rommene osv. Det er to avdelinger - en vanlig føde avdeling og en sånn "alternativ" avdeling. De fleste på kurset virka som om ville føde på den "alternative" avdelinga, er nok mye det badekar-greine som frister. Selv kan jeg ikke tenke meg noe verre enn å kave rundt i et badekar når jeg har vondt, så det er nei-nei. Så det blir nok vanlig avdeling på meg. Synes det er greiest uansett - jeg aner jo ikke hvor tøff fødselen vil bli, så jeg synes det er greit å være der det meste er tilgjengelig av smertelindring osv, selv om jeg i utgangspunktet kan tenke meg å prøve uten. På denne fødeavdelinga kan jeg i alle fall få både lystgass og epidural. Greit å ha det tilgjengelig, istedetfor å måtte bli flytta fra den ABC-avdelinga hvis man skulle trenge mer smertelindring. Får heller se om jeg vil prøve noe mer alternativt neste gang, når jeg vet litt mer om hvordan det er. Synes det virker som om dette med å føde i vann og andre alternative greier er litt prestisje også, er visst litt "mote" for tida å være "naturlig" og "flink" som føder i vann og uten smertelindring. Folk må gjerne føde i vann altså, men det er ikke noe for meg. Tenk at det er under to måneder til termin. Det er skikkelig rart å tenke på. De andre på kurset har også termin i mars eller april, så jeg er sånn "i midten". Greit å ikke være sist ute Men jeg har så absolutt den minste magen da, fant jeg ut da jeg studerte de andre i går... Synes bestandig alle andre har så mye finere babymage enn jeg... Men nå har jeg et bittelite håp om at lillebaby har snudd seg! Kjenner ikke noe spark nedi bekkenet mer, og det ser ut som om magen har blitt litt lavere. Mannen kommenterte det også før jeg sa noe om det, at han synes magen hadde blitt litt lavere. Så da er det lov å håpe H*n har jo god tid på å snu seg ennå da, det er ikke det. Men hadde nok blitt litt letta om h*n hadde snudd seg ja! Vi får se på neste undersøkelse. Skal jo på en ny UL 11.2 (de vil se hvordan babyen vokser), det er vel til mandag. Så da får vi vel se det sikkert. Får prøve å ikke ha for store forhåpninger da, det viktigste er jo at babyen vokser normalt. Stod opp tidlig i dag, klarte ikke å sove igjen etter at mannen hadde stått opp. Så nå er jeg ganske trøtt... Men orker ikke legge meg heller, da blir jeg så slapp og uopplagt resten av dagen. Skal prøve å ta en tur i svømmehallen etterpå, hvis jeg orker å gå og været ikke er altfor ille... Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. februar 2008 #1228 Del Skrevet 6. februar 2008 Veldig mange forskjellige meninger om dette med barnehage, ja. Jeg har selv en mor som var hjemmeværende, og det hadde de fleste vennene mine også, så jeg er vel farga av det. Husker godt at det var ganske trangt da jeg vokste opp, men synes jeg hadde en god barndom med foreldre som hadde tid til meg, selv om vi ikke hadde mye matrielle goder. Tror ikke barnehage er "farlig" for barn, men jeg tror i alle fall små barn har det bedre hjemme. Ser veldig stressende ut, men det kommer jo mye an på hvordan foreldrene gjør det. Jeg vil i alle fall helst se barnet mitt mer enn tre-fire timer hver ettermiddag, for å si det sånn... Ja, moren min var dagmamma og hjemme til jeg var 5. Så det jeg er vant til også... Kommer veldig an på hvordan situasjon en er i. Vi taper MYE penger om en av oss skulle vært hjemme, hadde nok gått bra. Men må innrømme at ingen av oss er typene til å gå hjemme... Tror vi hadde blitt lei... Men vi har det veldig fint på andre måter. Fleksitid på jobben, mye frihet og kort vei hjem. Dermed kan en av oss levere sent og den andre hente tidlig. Sånn at ungen slipper de lange dagene i begynnelsen. Kan evt ta noen timer hjemmekontor eller dra ned igjen på jobb etter at ungen har lagt seg hvis det passer sånn... Innrømmer at jeg er utrolig heldig som har sånne arbeidsforhold... Da er det litt lettere å tenke på at lillegutt skal i barnehagen etterhvert... Må innrømme at det høres forferdelig ut med ungene som er der fra tidlig morgen til seine ettermiddagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. februar 2008 #1229 Del Skrevet 6. februar 2008 Hørtes ut som en fin omvisning. Greit å se mulighetene man har. Enig med deg, jeg har problemer med å forestille meg at å føde i et badekar skal være noe særlig... Men er jo greit å ha alternativer. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. februar 2008 #1230 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, moren min var dagmamma og hjemme til jeg var 5. Så det jeg er vant til også... Kommer veldig an på hvordan situasjon en er i. Vi taper MYE penger om en av oss skulle vært hjemme, hadde nok gått bra. Men må innrømme at ingen av oss er typene til å gå hjemme... Tror vi hadde blitt lei... Men vi har det veldig fint på andre måter. Fleksitid på jobben, mye frihet og kort vei hjem. Dermed kan en av oss levere sent og den andre hente tidlig. Sånn at ungen slipper de lange dagene i begynnelsen. Kan evt ta noen timer hjemmekontor eller dra ned igjen på jobb etter at ungen har lagt seg hvis det passer sånn... Innrømmer at jeg er utrolig heldig som har sånne arbeidsforhold... Da er det litt lettere å tenke på at lillegutt skal i barnehagen etterhvert... Må innrømme at det høres forferdelig ut med ungene som er der fra tidlig morgen til seine ettermiddagen... Når man har sånne arb.forhold, er det jo litt greiere da Slipper å dra ungen opp kl 6 om morgenen, trøtt og grinete, stresse ut av huset og hente ungen seint på ettermiddagen... Det tror jeg ikke er så gunstig akkurat. Både jeg og mannen begynner 7 på jobb, så det er problemer med b.hage uansett, de åpner jo ikke før 7.15... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. februar 2008 #1231 Del Skrevet 6. februar 2008 Hørtes ut som en fin omvisning. Greit å se mulighetene man har. Enig med deg, jeg har problemer med å forestille meg at å føde i et badekar skal være noe særlig... Men er jo greit å ha alternativer. Ha en fin dag Jeg tror ikke det badekar-greine er noe særlig nei... Men det er som du sier greit med forskjellige alternativer på sykehuset. Tror jeg vil prøve uten noe særlig smertestillende, kanskje prøve lystgass under det verste? Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. februar 2008 #1232 Del Skrevet 6. februar 2008 God morgen imli! Spennende med omvisning, og å se litt alternativ for fødsel. Jeg er en av de som synes badekar virker innmari OK jeg, da. Hadde ei venninne som fødte for 3 år siden som brukte badekar, og hun skryter sånn av det - hun var virkelig kjempefornøyd! Men synes også at lystgass høres greit ut. Epidural er jeg litt mer skeptisk til, i tillegg til at ikke jeg vet om jeg kan få det. Så det har jeg egentlig utelukket for min del allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. februar 2008 #1233 Del Skrevet 6. februar 2008 God morgen imli! Spennende med omvisning, og å se litt alternativ for fødsel. Jeg er en av de som synes badekar virker innmari OK jeg, da. Hadde ei venninne som fødte for 3 år siden som brukte badekar, og hun skryter sånn av det - hun var virkelig kjempefornøyd! Men synes også at lystgass høres greit ut. Epidural er jeg litt mer skeptisk til, i tillegg til at ikke jeg vet om jeg kan få det. Så det har jeg egentlig utelukket for min del allerede Kjenner ingen som har født i vann, jeg, har bare lest om det. Men jeg synes ikke det høres noe deilig ut.... Liker ikke tanken på å være våt når jeg har vondt... Da får jeg vått hår andre ekle greier Har ikke noe lyst på epidural jeg heller. Det er siste alternativ! De store stygge nålene, og er visst vondt å sette den også. Og tenk om de setter feil! Huff, er ikke så glad i sånt nei. Men er aller mest redd for keisersnitt. Det gjør jeg virkelig mye for å unngå. Legger gladelig ut på setefødsel med diger unge jeg, bare jeg kan slippe det keisersnittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 6. februar 2008 #1234 Del Skrevet 6. februar 2008 imli Jeg kan heller ikke tenke meg å føde i vann. Eller jo, det høres mer behagelig ut med vann rundt seg, men så ser jeg for meg at jeg ligger og sklir og kaver rundt Leste nettopp at vannfødsel ikke nødvendigvis er bra for barnet heller. Var noe med at brystkassen blir presset sammen på vei ut, og når det er ute, så skal det ta sitt første åndedrag, og det blir jo litt trasig når barnet er under vann. Men det har jo gått fint med veldig mange, da Smertestillende vil jeg helst klare meg uten, men hvis fødselen drøyer for lenge, så sier jeg sikkert ja takk likevel. Forøvrig så synes jeg at magen din er kjempefin! Må være greit at den ikke er diiiiger også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. februar 2008 #1235 Del Skrevet 6. februar 2008 imli Jeg kan heller ikke tenke meg å føde i vann. Eller jo, det høres mer behagelig ut med vann rundt seg, men så ser jeg for meg at jeg ligger og sklir og kaver rundt Leste nettopp at vannfødsel ikke nødvendigvis er bra for barnet heller. Var noe med at brystkassen blir presset sammen på vei ut, og når det er ute, så skal det ta sitt første åndedrag, og det blir jo litt trasig når barnet er under vann. Men det har jo gått fint med veldig mange, da Smertestillende vil jeg helst klare meg uten, men hvis fødselen drøyer for lenge, så sier jeg sikkert ja takk likevel. Forøvrig så synes jeg at magen din er kjempefin! Må være greit at den ikke er diiiiger også. Det er akkurat det med å skli og kave rundt jeg er redd for hvis jeg skulle funnet på noe sånt. Man ligger vel ikke akkurat stille under de verste riene... Og så får man ikke lov å ligge så lenge i strekk - måtte visst opp å ta "pause" en gang i timen eller noe. Og å komme seg opp og gå rundt da - klissvåt og fæl... Æsj! Er greit å ikke være altfor diger ja, det kommer nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 6. februar 2008 #1236 Del Skrevet 6. februar 2008 Så kjekt med ommvisning på sykehuset da. Skal selv i april, gleder meg til det. Har hørt så mye fint om føden her i byen. Man får jo egne rom med dobbelseng, tv, internett og eget bad med dusj. Er ikke så ille å være på sykehuset da :gjeiper: Jeg tenkte litt på og føde i vann da jeg trodde jeg ikke kunne få epidural. Har hør det skal hjelpe litt mot smertene. Men nå har jeg bestemt meg for at det blir en helt vanlig fødsel. Skal også prøve uten epidural men det er greit og vite at man kan få det om det skulle bli for ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. februar 2008 #1237 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg har lyst til å prøve badekar under åpningen i hvert fall. Vi får se hvordan det blir. Hvis du vil se en fødsel i badekar, kan du se på episodene om Helene og Atle på www.nrk.no (hører til serien "Jordmødrene" som gikk på tv for en stund tilbake). Hun fødte i badekar, og jeg synes egentlig det så greit ut da jeg så det der. Derfor ble jeg litt inspirert, vet du Men det er godt mulig jeg ender med epidural likevel. Hehe. Den sprøytespissen høres dog litt skummel ut.. Vi får ta det som det kommer. Lenge til enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 6. februar 2008 #1238 Del Skrevet 6. februar 2008 Venninna mi lå i badekar for en kort periode i løpet av fødselen. Hun syns det lindret godt med det varme vannet rundt seg.. Og det vil nok også hjelpe å tøye ut litt 'der nede'.. Men det er jo selvfølgelig en smaksak Heldigvis er det opp til oss selv hvordan vi ønsker å føde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. februar 2008 #1239 Del Skrevet 6. februar 2008 Når man har sånne arb.forhold, er det jo litt greiere da Slipper å dra ungen opp kl 6 om morgenen, trøtt og grinete, stresse ut av huset og hente ungen seint på ettermiddagen... Det tror jeg ikke er så gunstig akkurat. Både jeg og mannen begynner 7 på jobb, så det er problemer med b.hage uansett, de åpner jo ikke før 7.15... Ja, hører venninna mi snakke om hvordan de gjør det med ungene... Skjønner jo at det må bli sånn, men vet hun ikke liker det selv... Vi er egentlig veldig bortskjemte, og derfor er jeg ikke så "redd" for å sette han i barnehagen. Men veldig glad han kan bli 14 måneder først da. (Det høres mye bedre ut i mitt hode... ) Jeg tror ikke det badekar-greine er noe særlig nei... Men det er som du sier greit med forskjellige alternativer på sykehuset. Tror jeg vil prøve uten noe særlig smertestillende, kanskje prøve lystgass under det verste? Vi får se Ja, jeg er så lite informert at jeg aner ikke hva vi har av tilbud på sykehuset her. Får kanskje høre med jordmor når jeg skal dit... Uansett mye viktigere for meg å komme til det nærmeste sykehuset enn at det er så mange alternativer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. februar 2008 #1240 Del Skrevet 6. februar 2008 Så kjekt med ommvisning på sykehuset da. Skal selv i april, gleder meg til det. Har hørt så mye fint om føden her i byen. Man får jo egne rom med dobbelseng, tv, internett og eget bad med dusj. Er ikke så ille å være på sykehuset da :gjeiper: Jeg tenkte litt på og føde i vann da jeg trodde jeg ikke kunne få epidural. Har hør det skal hjelpe litt mot smertene. Men nå har jeg bestemt meg for at det blir en helt vanlig fødsel. Skal også prøve uten epidural men det er greit og vite at man kan få det om det skulle bli for ille. De har sånne rom her også - familierom, der mannen kan bo sammen med moren, men da kan man bare ligge i to døgn. Blir nok vanlig barsel på meg Jeg tenker også sånn - vil prøve uten, men greit å vite at det er tilgjengelig Jeg har lyst til å prøve badekar under åpningen i hvert fall. Vi får se hvordan det blir. Hvis du vil se en fødsel i badekar, kan du se på episodene om Helene og Atle på www.nrk.no (hører til serien "Jordmødrene" som gikk på tv for en stund tilbake). Hun fødte i badekar, og jeg synes egentlig det så greit ut da jeg så det der. Derfor ble jeg litt inspirert, vet du Men det er godt mulig jeg ender med epidural likevel. Hehe. Den sprøytespissen høres dog litt skummel ut.. Vi får ta det som det kommer. Lenge til enda Så den fødselen på Jordmødrene Så jo ikke sååå ille ut, men vi fikk jo bare se små klipp fra fødselen. Og så aner jeg jo ingenting om hva slags fødsel jeg får, så jeg tror sånne alternative greier får vente til neste gang. Vi får ta det litt som det kommer ja, men LENGE til? Ja, vi kan jo alltids leve i den trua Venninna mi lå i badekar for en kort periode i løpet av fødselen. Hun syns det lindret godt med det varme vannet rundt seg.. Og det vil nok også hjelpe å tøye ut litt 'der nede'.. Men det er jo selvfølgelig en smaksak Heldigvis er det opp til oss selv hvordan vi ønsker å føde Godt man kan velge selv, ja. I alle fall på papiret... Ja, hører venninna mi snakke om hvordan de gjør det med ungene... Skjønner jo at det må bli sånn, men vet hun ikke liker det selv... Vi er egentlig veldig bortskjemte, og derfor er jeg ikke så "redd" for å sette han i barnehagen. Men veldig glad han kan bli 14 måneder først da. (Det høres mye bedre ut i mitt hode... ) Ja, jeg er så lite informert at jeg aner ikke hva vi har av tilbud på sykehuset her. Får kanskje høre med jordmor når jeg skal dit... Uansett mye viktigere for meg å komme til det nærmeste sykehuset enn at det er så mange alternativer... Er jo lett å ha masse oppfatninger om barneoppdragelse (og andre ting), men så hender det jo man må gå i mot sine egne overbevisninger av praktiske eller økonomiske grunner... Er ikke så lett det der. 14 mnd høres "bedre" ut enn ett år ja Jeg visste ikke noe særlig om tilbudet her jeg heller, før vi var på omvisninga nå. Jeg er heller ikke opptatt av masse alternativer - mer av at det er plass, som du sier, og at man blir tatt godt vare på. En seng å føde i er bra nok for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg