Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir frustrert av kunder som ikke skjønner at det ikke er løk på pizzen!

Kunde: Har du noe med bare skinke og kjøttdeig?

Meg: Ja, denne her er det bare skinke og kjøttdeig.

Kunde: Flott, da tar jeg den. Men jeg vil ikke ha løk på.

Meg: Neida, det går fint. Det er bare skinke og kjøttdeig.

Kunde: Ja, fordi jeg må ikke ha løk på eller noe annet.

Meg: Nei, løk tar vi ikke på.

Kunde: Nei fordi jeg liker ikke løk så det vi jeg ikke da.

Meg: Vi lager en pizza med bare skinke og kjøttdeig til deg.

Kunde: Ja gjør det, men ikke løk på... :klaske:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
og har derfor litt skranten økonomi og vil gjerne bli informert om tilbud på kyllingfileter og salg på møbler :kjefte:

2 kg med kyllingfilet på Kiwi for 150 kr :sjenert:

Noe som går meg på nervene er når jeg går til bussene, til terminalen, og siden det regner ganske ofte her så ender det opp med store dammer. Noen biler bare må kjøre oppi dem slik jeg får alt vannet på meg! Og det er absolutt ikke små dammer, så jeg har startet å jogge forbi dammene(ser sikkert veldig profft ut, høyhælte sko og ransel. Ja, jeg bruker høyhælte sko på skolen, jeg er så lav :ler: )

Noe som plager meg mer er holdningene mot homofile(jeg går på kristen skole, så det er min egen feil, men så er det mye mer positivt med å gå der enn en offentlig, selv om holdingene mot homofile suger :nei: )

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet
Jeg blir frustrert av kunder som ikke skjønner at det ikke er løk på pizzen!

Kunde: Har du noe med bare skinke og kjøttdeig?

Meg: Ja, denne her er det bare skinke og kjøttdeig.

Kunde: Flott, da tar jeg den. Men jeg vil ikke ha løk på.

Meg: Neida, det går fint. Det er bare skinke og kjøttdeig.

Kunde: Ja, fordi jeg må ikke ha løk på eller noe annet.

Meg: Nei, løk tar vi ikke på.

Kunde: Nei fordi jeg liker ikke løk så det vi jeg ikke da.

Meg: Vi lager en pizza med bare skinke og kjøttdeig til deg.

Kunde: Ja gjør det, men ikke løk på... :klaske:

Sikkert fordi kundene har erfaringer fra tidligere på at mottakeren ikke oppfatter beskjeden deres...og at de kanskje har fått feil før.

Men det er jo ikke din skyld :)

Skrevet

Ja, men det er så tåpelig. Dette er jo faktisk ikke første gang jeg har hatt en så dumt samtale om løk. Men de trodde vi hadde løk på alt, men jeg har forklart at det ikke er noe mer på maten enn det som står i menyen. Vet om Rio bla. som har oregane på alle pizzaene selv om det ikke står, men det er jo litt annerledes.

Gjest Yoletta
Skrevet (endret)

Irriterer meg over folk som irriterer seg over bagateller. Som at de ikke har rukket å gjør ditt eller datt.

Endret av Yoletta
Skrevet

Hvorfor kan ikke enkelte gi faen i å skrive på dialekt! :frustrert:

Vi har to skriftspråk i dette landet! Bokmål og nynorsk! Må man da skrive på møring, nordlenning og alle andre tenkelige dialekter i forumet?!?

Greit at dere skriver på dialekt til venner på mail og sms. De er gjerne fra samme sted som dere (diskusjonen om utvanning av det norske skriftspråk og årsakene til stadig flere skrivefeil, kan taes ved en annen anledning), men i et forum hvor folk kommer fra hele landet? :kjefte:

Selv om jeg klarer å tolke meg gjennom en dialekt på møring hvor ej er jeg og de ikke er de, men DET, så er det jækla irriterende.

Forhold dere til de skriftspråka vi har og spar dialekta til venner og bekjente på privaten!

Takk!

Gjest marihan
Skrevet

ÅÅ jeg plages så med matte :gråte: blir så irritert!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvorfor skal "alle" legge seg opp i om jeg og han fyren har no på gang eller ikke?! Kan de ikke bare la det gå sin gang?? Jeg vet vel ikke no mer enn andre! :kjefte:

Skrevet

jeg blir sabla irritert over folk som på død å liv skal mislike meg, for grunner som er helt selvmotsigende. tenk om de egentlig hadde kjent meg og visst det jeg vet om meg selv....

fysj å fy

var godt å få det ut

sånn :)

kjenner meg vanvittig godt igjen i løkhistorien. hatt noen sånne selv hehehe

Skrevet

At den kjekke nye fyren i judoklubben min, som jeg trodde var på min alder (slutten av 20-årene) viste seg å bare være 19.... O gremmelse. Jeg føler meg som en gammel gris bare for å ha tenkt tanken på å flørte med ham. *sukke*

Skrevet
At den kjekke nye fyren i judoklubben min, som jeg trodde var på min alder (slutten av 20-årene) viste seg å bare være 19.... O gremmelse. Jeg føler meg som en gammel gris bare for å ha tenkt tanken på å flørte med ham. *sukke*

må bare svare

han er lovlig, som bare det og!!! kos deg med en yngre mann wiii

Skrevet

Folk som ikke vet hva blinklys er! :kjefte:

Har jeg vært frustrert over det før her i tråden, tro? :klø:

Skrevet

Muligens, men uansett så er blinklys helt fjernt fra norske bilister.

Skrevet
må bare svare

han er lovlig, som bare det og!!! kos deg med en yngre mann wiii

Jammen, jeg vil ikke ha noe forhold til en som er -så- ung. Hadde vi begge vært 10 år eldre hadde det vært ok, men å innlede noe med en som nettopp er ferdig med videregående, som skal til å begynne på en lang utdannelse, og leve på studielån, det har jeg ikke lyst til. Er nettopp -ferdig- med alt det selv, og er sjeleglad for det.

Skrevet

Jeg irriterer meg over foreldre som tror vi er en jævla barnehage og som dumper ungene sine i lekerommet vårt så de kan shoppe i fred!

Makan :kjefte:

Skrevet

Ååå i går vart jeg irritert kjente jeg... :kjefte:

Parkerte inne i et parkeringshus i Stavanger, og vet du va de første plassene var merket med der? 'Parkering for kvinner' :nei: Herregud, går det an!?? Kunne skjønt det om de satte det opp får at det skulle være likestilling, men da burde de jo satt opp skilter 'parkering for menn' også....

Rasissme kaller jeg det :kjefte:

Gjest marihan
Skrevet

Ååå i går vart jeg irritert kjente jeg... :kjefte:

Parkerte inne i et parkeringshus i Stavanger, og vet du va de første plassene var merket med der? 'Parkering for kvinner' :nei: Herregud, går det an!?? Kunne skjønt det om de satte det opp får at det skulle være likestilling, men da burde de jo satt opp skilter 'parkering for menn' også....

Rasissme kaller jeg det :kjefte:

Synes disse parkeringsplassene er kjempkjekke!

Skrevet
Synes disse parkeringsplassene er kjempkjekke!

Men hvorfor skal de være forbeholdt kvinner? Det er ren diskriminering. Da de kom med disse plassene var det jo fordi mange kvinner visstnok er redde for å bli overfalt i parkeringshus.. Hva med menn som ikke liker å gå i parkeringshus? De fleste kvinner er vel -ikke- spesielt redd i parkeringshus, så de trenger ikke slike plasser. Det er ingenting som stopper meg, en ikke-redd kvinne, å ta opp den plassen. Hvorfor skal menn nektes å parkere der bare fordi de er menn? Da kunne de heller kalt plassen "plass-reservert-til-de-som-er-redd-i-parkeringshus-uansett-hvilket-kjønn-de-er". Hvordan de skulle bevise om de som sto der var redd eller ikke er en annen sak.

Skrevet

Diskriminering kan det nok kalles men ikke rasisme. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...