Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

... og som min kjære sa: "Nå har vi jo mer tid til å konsentrere oss om litt koseligere ting" :rødme:

CD7 idag, 6-7 dager til EL, så det blir fine dager framover :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Middis! Fin dagbok du har :hoppe:

Fikk ikke lest alle sidene, men går ut i fra at du er ferdig med Harry P.? Jeg er på side 130, men skal gå i hi i helga for å få lest ferdig :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ikke, men det er ikke langt unna.

Har ikke fått lest siden søndag, for det har vært så mye annet.

Men nå må jeg få lest de siste sidene snart. Kanskje i kveld?! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest ut Harry P .... :lur: Men skal ikke spoile!

Vi har ikke solgt noen ting ennå, Amused. Jeg og kattene har flyttet inn i min kjæres lille leilighet mens vi prøver å få solgt min bittelille leilighet. SÅ skal vi prøve å selge hans og kjøpe ny leilighet sånn nesten samtidig. Spennende tider fremover!

KJipt at dere tapte budrunden, sånt er så surt! Men det ser ut som dere har en sunn og positiv holdning til det hele :)

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest ut Harry P .... :lur: Men skal ikke spoile!

Vi har ikke solgt noen ting ennå, Amused. Jeg og kattene har flyttet inn i min kjæres lille leilighet mens vi prøver å få solgt min bittelille leilighet. SÅ skal vi prøve å selge hans og kjøpe ny leilighet sånn nesten samtidig. Spennende tider fremover!

KJipt at dere tapte budrunden, sånt er så surt! Men det ser ut som dere har en sunn og positiv holdning til det hele :)

Ha en fin kveld!

Åja, boligmarkedet er skikkelig ujevnt for tiden, synes jeg, men jeg tror det kommer til å ta seg opp til høsten. Det verste er at huset i går gikk til 10 000 kr mer enn vårt høyeste bud :tristbla: , men vi måtte jo holde oss til grensa vår. Og så jeg som hadde gledet meg til å få hage og blomsterbed som katten vår kunne få grave så mye som han ville i :ler: Men det blir da flere muligheter.

Snart helg, da blir det mer Harry P på meg også :duskedame:

(Har du forresten tenkt no' mer på prøvedagbok?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom å hilser på.

God morgen, Pondusa!

Ser du driver og temper, du også :jepp: Og så spennende, nå er det jo ikke lenge til du kan teste?

Ble ikke noe prøving på meg og gemalen i går, for vi var såååå slitne etter trening, middag og Ikeatur :sove:

Men kanskje i kveld? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sigen i dag, og jobben går så treeeeegt :kaffe: (ja, akkurat sånn sitter jeg nå). Tror jeg skal begynne å ta tran? Men jeg har endelig fått gjort ting som jeg har utsatt i noen uker nå, hurra!

Og så var det prøvinga, da. Jeg synes det virker som at samboer ikke er så ivrig, og selv om vi snakker mye om barn, og han sier at han vil ha, så får jeg ham ikke med på den store praten om forventninger, forhåpninger og drømmer :sjenert: Men, det er jo litt tidlig ennå, da. Jeg tror nok at han synes det er unødvendig å prate så mye om ting før noe i det hele tatt har skjedd.

Og dessuten så er det mange av "konfliktene" som kun foregår i mitt hode, og som ikke er reelle :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld blir det forresten et par pils med et vennepar som er i byen. Må jo skynde meg nå før EL ;) Føler at vi må nyyyyyte de siste sommerdagene.

Oi, i dag er det ett år til vi gifter oss! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og sniktitter litt ;)

Høres ut som dere har det klart, katt, stasjonsvogn, snart et hus og en liten :babyjente:;)

Kan være lurt å ta tran, iallfall om du ikke får i deg mye fisk ellers... tran med sitronsmak smaker faktisk relativt godt! anbefales :)

:hoppe: for at det er et år til dere gifter dere! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, boligmarkedet er skikkelig ujevnt for tiden, synes jeg, men jeg tror det kommer til å ta seg opp til høsten. Det verste er at huset i går gikk til 10 000 kr mer enn vårt høyeste bud :tristbla: , men vi måtte jo holde oss til grensa vår. Og så jeg som hadde gledet meg til å få hage og blomsterbed som katten vår kunne få grave så mye som han ville i :ler: Men det blir da flere muligheter.

Snart helg, da blir det mer Harry P på meg også :duskedame:

(Har du forresten tenkt no' mer på prøvedagbok?)

God morgen!

I dag var jeg på trening før jobb! *stolt*. Skal være flittig med trening og sunne måltider nå etter ferien - det kom på et par ekstra kilo i sommer, gitt ...

I går var megleren og så på leiligheten min og nå går det visst fort! Visninger allerede om et par uker. Blir bra :) Hage høres fint ut. Kjæresten er ikke helt der ennå, så det blir leilighet for vår del. Men EN dag skal også mine katter få blomsterbed å gjøre stygge ting i! :ler:

Prøvedagbok, ja ... Det er litt skummelt, men jeg tror jeg skal begynne å skrive dagbok når jeg slutter på pillen (har en uke igjen på brettet, men vet ikke om jeg skal slutte etter dette brttet, etter pakken jeg har igjen eller etter resepten jeg har .... Jeg vet det bare er tøys og at jeg like godt kan hoppe i det først som sist!).

Ha en flott helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morn Lilith!

Så flink du er, trening og greier! Beundringsverdig å trene før jobb, synes jeg :danse: Selv er jeg en smule redusert etter de utepilsene i går, det er vel ikke helt bra når man prøver, men jeg har jo ikke hatt EL ennå, så... :kaffe: Jeg kjenner at jeg må skynde meg å bli ferdig med festinga før prøvinga virkelig starter :ler: Og det er ganske rart, egentlig, for jeg har jo ikke hatt lyst til å feste de siste årene.

Utrolig spennende med salg av leilighet, da! Håper du får solgt fort, og over prisantydning ;)

Hehehe, ikke lett å helt bestemme seg for om man skal prøve, nei. Jeg sluttet på p-pillene i vinter, og begynte å tempe for å sjekke hvordan de stod til med syklusene mine, og så brukte vi kondom i de mest usikre periodene. Vi skulle jo ikke ha baby ennå. Og se hvor vi er nå :jepp: Så, det går jo an å slutte på p-pillene selv om man ikke begynner å prøve med en gang...

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den prøvinga, ja... Man må jo kose seg litt i sengehalmen da, og det har det blitt lite av i det siste :sjenert: Sånn er det når vi knapt er hjemme for tida, og i tillegg sovner på sofaen kl. 22 :-D Oh well, kanskje i kveld, etter at vi har vært på besøk til familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den prøvinga, ja... Man må jo kose seg litt i sengehalmen da, og det har det blitt lite av i det siste :sjenert: Sånn er det når vi knapt er hjemme for tida, og i tillegg sovner på sofaen kl. 22 :-D Oh well, kanskje i kveld, etter at vi har vært på besøk til familien.

:fnise: kjenner til den der ja ... både mannen og jeg har jobbet så mye i det siste at det har blitt alt for lite :humpe::( Men skal ta det igjen når han kommer hjem fra usa! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Ja, da er vel gjensynsgleden stor, tenker jeg. Lenge til han kommer hjem?

Nå har samboer nettopp dratt på guttetur, og jeg gleder meg til en fin dag hjemme alene, og så kommer venninnene i kveld :duskedame:

CD10 i dag, og i går hadde jeg EL-sekret, og jammen ble det ikke litt :humpe: også :fnise: Tenker å skjemme bort mannen litt i morgen kveld også, når han kommer sliten hjem :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, da er vel gjensynsgleden stor, tenker jeg. Lenge til han kommer hjem?

Nå har samboer nettopp dratt på guttetur, og jeg gleder meg til en fin dag hjemme alene, og så kommer venninnene i kveld :duskedame:

CD10 i dag, og i går hadde jeg EL-sekret, og jammen ble det ikke litt :humpe: også :fnise: Tenker å skjemme bort mannen litt i morgen kveld også, når han kommer sliten hjem :rødme:

Åtte dager, alt for lenge ... men gleeeder meg! :juhu: :hoppe:

Koselig med en venninnekveld da!! Får kose dere og skravle ;)

Heldig mann som blir skjemt bort når han kommer hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Mandag allerede?! Helgene er altfor korte. Håper du har hatt det fint i helgen, Amused! Var mannen borte hele helgen, eller var det bare fredag kveld? Jeg og min kjære tilbragte helgen i familieselskaper og på visninger. Er ganske mange aktuelle leiligheter ute nå! Og denne uken håper jeg å få alt klart til visning av leiligheten min ...

Ellers er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre mht p-piller nå. Jeg har gått på 3 brett sammenhengende nå i sommer - for å slippe mensen på ferieturer og slikt, og skulle etter planen fått mensen neste uke. Men jammen dukker den ikke opp i går! Den har ellers ALLTID kommet når den skal, så jeg er litt usikker nå ... Jeg har egentlig tenkt til å hoppe av når jeg har tatt ferdig brettet (altså om en uke), og så begynne å tempe, slik du foreslo. Men jeg vet egentlig ikke helt hva det dreier seg om, så jeg får lese litt mer om det her :ler:

... også får jeg vel vurdere å starte prøvedagbok ... :sjenert:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...