Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

God morgen!

Mandag allerede?! Helgene er altfor korte. Håper du har hatt det fint i helgen, Amused! Var mannen borte hele helgen, eller var det bare fredag kveld? Jeg og min kjære tilbragte helgen i familieselskaper og på visninger. Er ganske mange aktuelle leiligheter ute nå! Og denne uken håper jeg å få alt klart til visning av leiligheten min ...

Ellers er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre mht p-piller nå. Jeg har gått på 3 brett sammenhengende nå i sommer - for å slippe mensen på ferieturer og slikt, og skulle etter planen fått mensen neste uke. Men jammen dukker den ikke opp i går! Den har ellers ALLTID kommet når den skal, så jeg er litt usikker nå ... Jeg har egentlig tenkt til å hoppe av når jeg har tatt ferdig brettet (altså om en uke), og så begynne å tempe, slik du foreslo. Men jeg vet egentlig ikke helt hva det dreier seg om, så jeg får lese litt mer om det her :ler:

... også får jeg vel vurdere å starte prøvedagbok ... :sjenert:

Ha en fin dag!

God morgen, Lilith!

Ja jøss, hvor ble helga av? Spennende med boligjakt, da. Vi skal vel på visning i morgen kveld, tenker jeg. Selv om det kanskje er litt tidlig å kjøpe, siden vi ikke har klar den gamle ennå, så er det jo fint å titte litt (så blir det sikkert budrunde også, hehe...)

Hvis du likevel har tenkt å slutte med p-pillene, så kan du jo like godt slutte nå? :jepp: Det står forresten mye om temping på FertilityFriend. Jeg tar tempen med digitalt termometer under armen hver morgen. Man bør vel ta tempen i munnen, men siden jeg sover med åpen munn :plystre:, så blir det litt ustabilt. Tempen svinger litt hele syklusen, men "plutselig", dagen etter EL, så stiger den med ca. 0,4 grader i mitt tilfelle, og holder seg der til mensen skal komme. Jeg vet jo ikke at jeg har hatt EL før etterpå, men etter å ha tempet i et halvår nå, så vet jeg at EL sannsynligvis kommer på dag 13 eller 14 i syklusen :)

Ja til prøverdagbok! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen, Lilith!

Ja jøss, hvor ble helga av? Spennende med boligjakt, da. Vi skal vel på visning i morgen kveld, tenker jeg. Selv om det kanskje er litt tidlig å kjøpe, siden vi ikke har klar den gamle ennå, så er det jo fint å titte litt (så blir det sikkert budrunde også, hehe...)

Hvis du likevel har tenkt å slutte med p-pillene, så kan du jo like godt slutte nå? :jepp: Det står forresten mye om temping på FertilityFriend. Jeg tar tempen med digitalt termometer under armen hver morgen. Man bør vel ta tempen i munnen, men siden jeg sover med åpen munn :plystre:, så blir det litt ustabilt. Tempen svinger litt hele syklusen, men "plutselig", dagen etter EL, så stiger den med ca. 0,4 grader i mitt tilfelle, og holder seg der til mensen skal komme. Jeg vet jo ikke at jeg har hatt EL før etterpå, men etter å ha tempet i et halvår nå, så vet jeg at EL sannsynligvis kommer på dag 13 eller 14 i syklusen :)

Ja til prøverdagbok! :hoppe:

Som sagt, så gjort ... Hjelp!

Hvordan legger man inn link til dagboka i signaturen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er altså CD12, og det nærmer seg EL... Har ikke hatt mer EL-sekret, og tempen har steget, men i går tok jeg den altfor sent, så da var den uvanlig høy. Får bare satse på at EL kommer til vanlig tid, og da blir det heldigvis :humpe: i kveld også, du verden som frekvensen har tatt seg opp! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan legger man inn link til dagboka i signaturen?

Jeg bare gikk inn på førstesida på dagboka mi, og kopierte linken. Deretter satte jeg inn linken "som vanlig" (i mitt kontrollpanel) :) Forståelig? :tronderbart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboer var jo bare borte fra lørdag morgen til søndag ettermiddag, og jeg syntes egentlig ikke at jeg savnet ham så veldig :lur:

Men da han kom hjem i går, så løp jeg rett inn i armene hans og fikk verdens godeste klem, og ville ikke slippe ham, særlig ikke da han utbrøt "Åååååh, snuppa mi..." :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer var jo bare borte fra lørdag morgen til søndag ettermiddag, og jeg syntes egentlig ikke at jeg savnet ham så veldig :lur:

Men da han kom hjem i går, så løp jeg rett inn i armene hans og fikk verdens godeste klem, og ville ikke slippe ham, særlig ikke da han utbrøt "Åååååh, snuppa mi..." :rødme:

Ååå, så søtt! :grine: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Håper du får en super dag. Jeg kommer liksom ikke helt i gang på jobben om dagen, synes jeg - sitter bare og diller ... men nå skal jeg prøve - igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God "morgen"!

Idag går det litt i ett på jobben, spennende saker :lur:

CD13 idag, med mindre jeg har satt feil startdato for denne syklusen. Det er litt vanskelig å avgjøre med spotting i dagene før mensen. Har kanskje merket stikking i magen, men det kan like godt skyldes at jeg er støl etter treninga :sprettoy: Er uansett klar for litt :humpe: i kveld :jepp:

Men først skal vi på visning! Kan ikke gå mer enn 40 000 over takst, men får håpe det holder *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh, no! :sur: Ifølge FF hadde jeg EL på lørdag! Det stemmer godt med EL-sekret, men hvis jeg sletter temperaturen søndag morgen (som jeg tok altfor sent), så har jeg fortsatt ikke hatt EL... Vanskelig. Men, tempen bruker jo å stige til 36,7, og nå er den ennå bare 36,3.

Får vente og se et par dager til, da. Enda godt vi :humpe: både fredag og søndag :-D

Hvis EL var på lørdag, så blir IKM ca. 30 august, hmm...

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fortsatt ut til at EL faktisk var på lørdag, CD10, det er i så fall første syklus hvor den kom så tidlig :sjenert: Eller kanskje jeg ikke har hatt EL i det hele tatt? Det har jo skjedd en gang før, da fikk jeg EL på CD26, og mensen 11 dager senere. Trodde jeg hadde kontroll på dette, jeg, men det har jeg nok ikke :kaffe: Får bare vente og se, trøsten er at forloveden og jeg har hatt det veldig så koselig i det siste :rødme:

Visninga i går lover bra! Det blir spennende timer framover :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker gresk for meg. EL har jeg fått med meg, men hva i huleste er CD10? Jeg skjønner jeg har litt lesing å gjøre ... :sjenert:

Visning er gøy! Blir det budrunde i dag? Moro!

Jeg sitter i skrivende stund i leiligheten min og venter på takstmannen. Litt smånervøs, men taksten blir jo det den blir, den. Også har vi snakket med bankmannen som ga oss litt bedre utsikter til lån enn vi hadde forventet, så det lover godt!

Lykke til!

Endring:

Veeeeeeent nå litt ... CD10 skulle ikke være Cycle Day 10, eller noe sånt?

Endret av Lilith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden jeg først var her inne, så svarer jeg deg jeg, Lilith :) Du har helt rett; CD 10 er Cycle Day 10.

Det er nok ikke alltid lett å ha kontroll på syklusene sine virker det som, Amused! Kroppen gjør visst bare ting som den føler som, selv om ikke det passer inn i noe mønster :ler:

Spennende hvis det er budrunde i dag da! Skal krysse fingrene i tilfelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilith, du er klok, og bare vent, snart snakker ikke du heller om annet enn EL, CD, DPO (days past ovulation) osv. ;) Lykke til med takstmannen! Ble det en bra takst?

MellonCollie, det kan hende det blir budrunde i dag, men mest sannsynlig i morgen pga. 24-timersregelen :jepp:

Og den kroppen, den kroppen... Den gjør som den vil, og jeg tror nok ikke min vil bli gravid denne måneden, selv om håpet absolutt er til stede :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hei og hopp! Innom og hilser på. Håper spiren sitter denne måneden da, selv om du ikke har de helt store forhåpningene, man kan jo aldri vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, så forvirrende den el-en din var da? :klø: Dere er vel berget uansett, så mye som dere :humpe::ler:

Lykke til med budrunden!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...