Knøttet Skrevet 6. september 2007 #161 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Blir spermiene litt sjanglete om mannen er full da, tro? Kanskje de blir slik som Homer Simpsons sædceller, svømmer i ring og kræsjer med hverandre Endret 6. september 2007 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. september 2007 #162 Del Skrevet 6. september 2007 Jupp, var det jeg tenkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. september 2007 #163 Del Skrevet 7. september 2007 God fredag! Hvordan gikk husovertakelsen? Så gøy! Jeg vil også flytte snart! Jeg skjønner godt bekymringen din mht nattevåk med barn. Jeg er en skikkelig sovegris og trenger enormt mye søvn i perioder, men man tilpasser seg vel når man får et lite liv å passe på Jeg kom på en ting en kollega av meg sa, nettopp da vi snakket om disse tingene (hun har en sønn på 13). Hennes teori var at ammetåka har en slags zombie-effekt på mødre som gjør at de godtar å bli behandlet som 24 timers mat- og stellestasjoner for kravstore babyer. Vanlige, oppegående mennesker lar seg jo ikke behandle slik, mente hun, og hun erklærte videre at hadde det ikke vært for ammetåka så kunne hun ikke garantere for hva som hadde skjedd med sønnen hennes etter x-antall våkenetter! (litt dårlig forklart, men det var morsomt da hun sa det ... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. september 2007 Forfatter #164 Del Skrevet 7. september 2007 Kanskje de blir slik som Homer Simpsons sædceller, svømmer i ring og kræsjer med hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. september 2007 Forfatter #165 Del Skrevet 7. september 2007 God fredag! Hvordan gikk husovertakelsen? Så gøy! Jeg vil også flytte snart! Jeg skjønner godt bekymringen din mht nattevåk med barn. Jeg er en skikkelig sovegris og trenger enormt mye søvn i perioder, men man tilpasser seg vel når man får et lite liv å passe på Jeg kom på en ting en kollega av meg sa, nettopp da vi snakket om disse tingene (hun har en sønn på 13). Hennes teori var at ammetåka har en slags zombie-effekt på mødre som gjør at de godtar å bli behandlet som 24 timers mat- og stellestasjoner for kravstore babyer. Vanlige, oppegående mennesker lar seg jo ikke behandle slik, mente hun, og hun erklærte videre at hadde det ikke vært for ammetåka så kunne hun ikke garantere for hva som hadde skjedd med sønnen hennes etter x-antall våkenetter! (litt dårlig forklart, men det var morsomt da hun sa det ... ) Aha! Så det er derfor de holder ut! Puh, det var jo en lettelse, og da skal det nok gå bra med oss også! Å overta huset var en fryd Jeg har til og med jordbæråker! Jøsses, håper hageboka jeg bestilte kommer i posten snart... På overtakelsesdagen skal man jo liksom gå over boligen og sjekke at alt er ok, og jeg prøvde å gjøre mitt beste, men gikk stort sett rundt med et bredt glis Heldigvis er samboer litt mer jordnær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. september 2007 Forfatter #166 Del Skrevet 7. september 2007 CD 8, og jeg bør begynne å teste for EL i morgen. Men altså, jeg tok en EL-test i går ettermiddag, og det kom bare én strek. Er det ikke sånn at man vil se en svak strek i tillegg også, gjennom hele syklusen? Og at denne blir sterkere når man nærmer seg EL? Jeg har jo ingen slik strek. Kan det være fordi det var for tidlig og/eller at jeg hadde drukket for mye vann, slik at "prøven" (er så blyg i dag) ble fortynnet? Noen som vet? Eller tror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. september 2007 #167 Del Skrevet 8. september 2007 Så artig at dere har overtatt hus! Jeg vil også ha hus! Jordbæråker høres jo himmelsk ut! nam, jordbær Så det er det vi har ammetåka til, ja! Det forklarer litt Hva slags tester bruker du? Jeg har såvidt begynt å teste, og jeg forstår ikke helt det der jeg heller ... Men jeg hadde bare én test de to første dagene jg testet, så kom det en svak strek til ... Så i mitt tilfelle kom det ikke alltid to streker, hvorav den ene var mye svakere enn den andre. Men som sagt, jeg har ikke peiling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 9. september 2007 Forfatter #168 Del Skrevet 9. september 2007 Nei, disse EL-testene har jeg litt problemer med Det er billigstrips, og jeg får bare kontrollstrek, ikke antydning til noe annet. Men jeg har heller ingen andre EL-tegn, så for alt jeg vet, kan det hende at dette blir en laaaaang syklus. Jaja, sånn går no dagan Det er uansett spennende dager, med mye maling, snekring, flytting og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. september 2007 #169 Del Skrevet 9. september 2007 Nei, disse EL-testene har jeg litt problemer med Det er billigstrips, og jeg får bare kontrollstrek, ikke antydning til noe annet. Men jeg har heller ingen andre EL-tegn, så for alt jeg vet, kan det hende at dette blir en laaaaang syklus. Jaja, sånn går no dagan Det er uansett spennende dager, med mye maling, snekring, flytting og Dumme, dumme billigtester! Brukte slike pinner jeg, er redd det blir for sølete med strips Det er ikke så lett når man ikke vet hvilke el tegn man har, om man har noen! Jeg er ikke sikker på mine ... Høres bra ut med maling, snekring og :humpe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 10. september 2007 Forfatter #170 Del Skrevet 10. september 2007 Ok, i følge FF er det idag 3DPO Hvilket betyr at EL var på CD8 Det går ikke an, for jeg har EL-testet negativt siden CD7, og heller ikke hatt EL-sekret. Usj og æsj, det forundrer meg ikke om alt dette styret med testing, temping og stress bare forstyrrer hele kroppen min, altså. Får prøve å slappe av litt framover, og ikke bare tenke på fruktbarheten. Jeg kan da ikke ha hatt EL allerede!?! Tror jeg sletter gårsdagen måling, siden jeg sov bedre og lengre enn vanlig... Hmf... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 10. september 2007 Forfatter #171 Del Skrevet 10. september 2007 Så... over til noe hyggeligere Idag gikk jeg til jobb, og tenkte over ting jeg har å være glad for (siden jeg ble så i morges pga. tidlig EL, vektoppgang og alt rotet hjemme): 1) Jeg har verdens beste samboer :rødme: 2) Vi hadde utrolig deilig i går, med massasjeolje og... 3) Vi skal snart flytte til drømmehuset 4) Jeg er frisk og rask 5) Jeg er slank nok 6) Jeg har en jobb å gå til 7) Jeg er heldig som har så gode venninner 8) Jeg røyker ikke lenger (har holdt opp i 2 år) 9) Jeg er snill mot andre 10) Jeg har ikke opplevd noen egentlig store sorger *bank i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. september 2007 #172 Del Skrevet 10. september 2007 Merkelig med syklusen din ... Tror nok det er lurt å bare ta det med ro og la det gå sin gang. Har dere nok så går det nok Så bra du har så mye å glede deg over! :-D Og så er du kjempeflink som har sluttet å røyke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 10. september 2007 Forfatter #173 Del Skrevet 10. september 2007 Takk for det, Knøttet Ja, det går da vel til slutt Og gjett hva? EL-slim er oppdaget! Jeg tror i hvert fall det, det forsvant i doskåla (beklager detaljene) Ergo, CD11 her, skal skynde meg hjem og få positivt svar på de stripsene. Jada, så mye for å ta det rolig, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. september 2007 #174 Del Skrevet 10. september 2007 Takk for det, Knøttet Ja, det går da vel til slutt Og gjett hva? EL-slim er oppdaget! Jeg tror i hvert fall det, det forsvant i doskåla (beklager detaljene) Ergo, CD11 her, skal skynde meg hjem og få positivt svar på de stripsene. Jada, så mye for å ta det rolig, liksom for el-slim! :-D Da må du skyndte deg hjem og få positiv el-test og :humpe: :humpe: ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 10. september 2007 Forfatter #175 Del Skrevet 10. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 10. september 2007 #176 Del Skrevet 10. september 2007 Spennende Håper du får en positiv EL test i dag Ang. EL tester så har jeg også noen ganger hatt tester bare med en strek. Så jeg tror det er ganske vanlig. Ikke bekymre deg om det:) Lykke til i kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. september 2007 #177 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) :duskedame: :duskedame: Gi meg en S! S! Gi meg en L! L! Gi meg en I! I! ... *kremt* Anyway ... Håper det var slim og at det ble full babyklaff! Endret 11. september 2007 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 11. september 2007 Forfatter #178 Del Skrevet 11. september 2007 :duskedame: :duskedame: Gi meg en S! S! Gi meg en L! L! Gi meg en I! I! ... *kremt* Anyway ... Håper det var slim og at det ble full babyklaff! Hahahaha! Men må nok skuffe dere... Negativ EL-test både i går kveld og i morges. Tenkte jeg kanskje testet på feil tid av døgnet, men neida, jeg får bare kontrollstrek GlamCat, godt at det er flere av oss Men jeg VET jo at jeg har EL, siden det alltid stemmer med temperaturstigning og 12 dagers lutealfase. Hmph. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 11. september 2007 Forfatter #179 Del Skrevet 11. september 2007 Ååååååååhååååååååååå! Nå fikk jeg nettopp høre at Muse spiller konsert her i byen under UKA! Jippi! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 11. september 2007 #180 Del Skrevet 11. september 2007 Synd at du fikk ikke positiv test, men de er jo ikke til å stole på 100% så stol på andre symptomer Så da er 2 spennende uker framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå