Gå til innhold

Smak og behag


Gjest *smak*

Anbefalte innlegg

Det gikk kjempebra i dag. Jeg har gått ned 1,5kilo denne uka. Dvs. jeg har gått ned 3,8 totalt på fire uker.

Det var bare ei som hadde gått ned mer enn meg denne uka.

Har hatt det tøft den siste uka og har derfor ikke fått trent, derfor synes jeg det er et strålende resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk kjempebra i dag. Jeg har gått ned 1,5kilo denne uka. Dvs. jeg har gått ned 3,8 totalt på fire uker.

Det var bare ei som hadde gått ned mer enn meg denne uka.

Har hatt det tøft den siste uka og har derfor ikke fått trent, derfor synes jeg det er et strålende resultat.

Kjempebra, *smak*!!!! Du er flink!!! Gratulerer!! :tommelsmil:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk kjempebra i dag. Jeg har gått ned 1,5kilo denne uka. Dvs. jeg har gått ned 3,8 totalt på fire uker.

Det var bare ei som hadde gått ned mer enn meg denne uka.

Har hatt det tøft den siste uka og har derfor ikke fått trent, derfor synes jeg det er et strålende resultat.

Du er kjempeflink :klappe:. Nå er du virkelig godt i gang og det gir sikkert ekstra inspirasjon til å fortsette videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Knøttet og Madeline, jeg synes jeg er flink selv også :ler:.

Må være lov å skryte litt av seg selv, he he.

Og Madeline, vekttapet inspirerer absolutt til å fortsette.

Gjøremål i morgen:

- sy sømmen på sengetøy og tunika

- plante lyng i trillebår

- gå tur i raskt tempo

- støvsuge øverste etasje

- vaske gullvene i øverste etasje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Fru Fomle :) .

Jeg har fått meg ny mobil, med walkman funksjon. Kjekt leketøy det :sjarmor:. Nå har jeg overført masse fin musikk og skal riktig kose meg i morgen på spaserturen min :mobil:

Nå begynner jeg å bli trøtt :søvn:

Endret av *smak*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har "Body work" cd på walkman-mobilen, det får opp tempoet kan jeg love deg Kira!

Kjekt med musikk på øret når en går tur. Selv om jeg også liker å høre fuglekvitter ol. fra naturen. Veksle litt.

I morgen er det vekta igjen... jeg har vel ikke vært så flink denne uka. Har ikke vært helt i form, men det er jo ikke min feil. Skal informere dere om resultatet i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Er kjempebra å bruke musikk med høy energi når man trener! Skjønner hva du mener med at du vil veksle mellom musikk og naturlyder, selv føler jeg meg av og til litt utestengt fra den virkelige verden når jeg hører på musikk når jeg er ute... andre ganger er det kjempekjekt, det varierer:)

Lykke til med veiingen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta. Resultatet var elendig. Har lagt på meg 600 gram.. Gått ned totalt 3,2 kilo.

:gråte:

Men jeg gir ikke opp. Neste uke skal det bli bra resultater. :trene: Skal trene og spise små sunne måltider.

Imorgen tenkte jeg å stå opp tidlig og bake boller (ikke til meg) og sykle til jobben til samboeren (ca 1 mil) med nyferske boller.

Endret av *smak*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på vekta. Resultatet var elendig. Har lagt på meg 600 gram.. Gått ned totalt 3,2 kilo.

:gråte:

Men jeg gir ikke opp. Neste uke skal det bli bra resultater. :trene: Skal trene og spise små sunne måltider.

Imorgen tenkte jeg å stå opp tidlig og bake boller (ikke til meg) og sykle til jobben til samboeren (ca 1 mil) med nyferske boller.

:troest:

Kjedelig at du har gått litt opp, men du var jo i dårlig form i forrige uke, så det er ikke din feil!!!

Kjempebra at du ikke mister motet og skal fortsette den bra linja du har fulgt! :tommelsmil:

Heldige samboeren din, som får nybakte boller! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Da har jeg vært på vekta. Resultatet var elendig. Har lagt på meg 600 gram.. Gått ned totalt 3,2 kilo.

:gråte:

Men jeg gir ikke opp. Neste uke skal det bli bra resultater. :trene: Skal trene og spise små sunne måltider.

Imorgen tenkte jeg å stå opp tidlig og bake boller (ikke til meg) og sykle til jobben til samboeren (ca 1 mil) med nyferske boller.

:klem: Ikke mist motet pga. at det har gått mindre bra en uke, spesielt ikke når du ikke har vært i form. Du vil oppleve både opp og nedturer når du skal ned i vekt. Tror det er viktigere å tenke på at du skal gjennom en livsstilsendring og ikke gjennom en slankekur. Fortsett med å spise sunt og ofte i tillegg til mosjon. Det er dette som gir resultater. Dessuten gir vekta ofte et feil bilde. Bruk heller målbånd. Selv om vekta står stille, kan du ha mistet flere cm pga. mer muskler og fastere kropp. Så ikke depp over ukas resultat. Vær heller stolt over at du har blitt så flink til å trene og spise sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Kjedelig at du har gått litt opp, men du var jo i dårlig form i forrige uke, så det er ikke din feil!!!

Kjempebra at du ikke mister motet og skal fortsette den bra linja du har fulgt! :tommelsmil:

Heldige samboeren din, som får nybakte boller! :sikle:

:klem: Ikke mist motet pga. at det har gått mindre bra en uke, spesielt ikke når du ikke har vært i form. Du vil oppleve både opp og nedturer når du skal ned i vekt. Tror det er viktigere å tenke på at du skal gjennom en livsstilsendring og ikke gjennom en slankekur. Fortsett med å spise sunt og ofte i tillegg til mosjon. Det er dette som gir resultater. Dessuten gir vekta ofte et feil bilde. Bruk heller målbånd. Selv om vekta står stille, kan du ha mistet flere cm pga. mer muskler og fastere kropp. Så ikke depp over ukas resultat. Vær heller stolt over at du har blitt så flink til å trene og spise sunt.

Takk for oppmuntrende ord, Knøttet og Madeline! :klemmer:

Nei jeg skal ikke miste motet, Madeline og Knøttet. Det er bare litt frustrerende å se at vekten går oppover igjen. Det var verst på mandag, nå er jeg innforstått med det. Prøver å være flink denne uka slik at det går nedover igjen. *krysser fingrene*

Når det gjelder målebånd Madeline, så bruker jeg det. Måler hals, midje, byste, overarm, lår og ende. Skriver inn resultatene hos vektklubben.no. Har en egen dagbok der med vektkurve og måleresultater. Dessuten kan jeg skrive inn det jeg har spist, så har de en festlig formel som regner ut kcal i løpet av dagen. Genialt!

Huff jeg plages voldsomt av nerver for tiden. Er nesten redd min egen skygge. Skjønner ikke hva som er skjedd, bare kom så plutselig. Tror angsten kommer av at jeg er fornøyd med live mitt, så blir jeg redd for å miste alt det gode jeg har.

Håper jeg kommer meg snart for dette er ikke noe morsomt.

Føler jeg meg opplagt i morgen tar jeg turen til gartneriet nede i bakken her og kjøper noen løker. Tenkte da spesielt på Krokus, de er så søte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hallo:

Skjønner godt at det er frustrerende å se vekta gå oppover istedetfor nedover... Men nå skal det gå kjempebra framover! :tommelsmil:

Trist å høre at du plages med nervene for tida :troest: Håper det snart går over igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis hatt en bedre dag i dag Madeline og Knøttet! :klem:

Imorgen skal jeg

* gå tur

* vaske huset

* kjøpe Krokus og plante de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis hatt en bedre dag i dag Madeline og Knøttet! :klem:

Imorgen skal jeg

* gå tur

* vaske huset

* kjøpe Krokus og plante de

Godt å høre!! :klem:

Bra du sysselsetter deg med koselige ting om dagene, tror det har mye å si for trivselen :) Det har det iallfall for meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...