Gå til innhold

Smak og behag


Gjest *smak*

Anbefalte innlegg

Leste noe interessant i Kamille (dameblad). Det handlet om hvorfor det er så vanskelig å leve i nuet. En psykolog mente at vi har så lett for å leve i fortid og fremtid. Det er det som skiller oss fra dyrene. Vi tenker på ting som ha skjedd, noe vi skammer oss over, angrer på eller noe som kan ha gjort oss vondt, og så repeterer vi i tankene hva som ble sagt og gjort. Samtidig hav vi også en egen evne til å forestille oss alt det fæle som kan komme til å skje. - Slik stenger mørke flekker i fortiden og angst for fremtiden for opplevelser her og nå. Det er tanker og ikke handlinger som sliter mest på oss.

:Nikke: Det hørtes veldig fornuftig ut!

God helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har nok ikke vært så flink å trimme i det siste Mim, men jeg skal starte opp igjen. Heldigvis liker jeg å gå tur, da er det lettere å motivere seg. Så har jeg kjøpt en kjempefin regnjakke som jeg vil bruke.

Kjekt du er innom, Lille Ballerina. :klem:

Ja da jeg har det flott Alison. Vi var ute på tur i helgen. Så dagen har jeg brukt til å bakke ut av bager, og vasket noen maskiner med klær. Ser aldri ut som bunken med klær blir mindre og vi som bare er to her hjemme.

Imorgen blir trening prioritert foran alt. Skal prøve å stå opp tidlig å få litt ut av dagen. Ingen ting er vel så herlig som å starte dagen med en tur? Kanskje jeg skal ta med litt brødmat og mate endene? Det er så koselig. Det er sånne småting som gir dagene mening.

Kjøpte meg en rosa hettegenser i nervøs fløyel da vi var på østlandet. Prøvde også en grå dressjakke som satt som et skudd, men desverre var for dyr for min lommebok. Skulle gjerne kjøpt den, dressjakker passer jo til alle anledninger. Var en usedvanlig koselig ekspeditrise. Kjekt med smilende og blide folk, det smitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke: Viktig at betjeningen på butikken er hyggelig og imøtekommende. Det har veldig mye å si!

Ha en fortsatt fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med en snikleser ~Milla~ håper du fortsetter å lese. :jepp:

Tenker på den dressjakken enda jeg, Fru Fomle :fnise:

Takk for blomster Lille Ballerina. Jeg spiser alltid popcorn når jeg leser i dagboka di, du skriver så livlig og underholdende. Så det så.

Ja jeg liker ikke betjening som kommer inn i prøverommet og spør om det passer. Jeg liker å prøve i ro og fred og ber om hjelp om jeg skulle ønske det. Av og til er det jo greit å spør de til råds de kan jo klær, men prøverommet er en privat sfære.

Dagens kloke ord: Se deg ikke bakover i sinne eller fremover i frykt: se deg omkring i forundring.

Endret av *smak*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *smak*

Takk for gratulasjoner: Fru Fomle, ~Milla~ og Lille Ballerina. Det er en stasjonær pc ~Milla~, kunne godt tenkt meg en laptop også, da kunne jeg sitte i godstolen og kost meg. Men det får komme når jeg får råd.

Samboeren skal ut på "spillekveld" i dag, de samles en hel gjeng og spiller Battlefield. Synes egentlig det er kjekkere at han går ut på spillekvelder i stedet for å feste i helgene.

Jeg skal kose meg med vin og tv/pc i kveld, heldigvis trives jeg i mitt eget selskap.

Endret av *smak*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. du har "en slik en" du også ;) Min skal spille neste helg :ler: Og da får jeg sitte i fred med alt av merkelige ting jeg liker å gjøre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *smak*
Ah.. du har "en slik en" du også ;) Min skal spille neste helg :ler: Og da får jeg sitte i fred med alt av merkelige ting jeg liker å gjøre;)

Han er helt vill under slike "spillekvelder" og kom dinglende 0300 på natta! Skjønner ikke de ikke blir trøtte i øynene av å sitte å stirre på en skjerm i 8-9 timer, etter å ha sittet på jobb like lenge før på dagen. De skulle ta seg en tur i skogen eller på treningsstudio, må da kunne gå an å gjøre noe annet enn bare sitte med pcen.

Jeg har lyst å reise til Roma i påska. Kan få biletter på kroner 700 frem og tilbake. Så kommer jo reisen til Oslo i tillegg samt hotellet i Roma. Kjenner at jeg har skikkelig reislyst, men det værste står igjen, nemlig å overtale samboeren min. Og det er ikke lett.. Han er en sofagris som liker seg best hjemme. Men jeg vil ut og oppleve ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Mim*

Å, Roma...! La kjæresten din ligge hjemme på sofaen og ta med meg! :sjarmor:

Grattis med ny pc, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...