Gå til innhold

Smak og behag


Gjest *smak*

Anbefalte innlegg

Ved er godt å ha. Vi er også så heldige at vi har gratis ved og bruker omtrent bare det til oppvarming. Det blir så god varme av ved. Jeg tenker at dere får god brukt for den nye vedovnen i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen er det veiing. Blir spennende å se om jeg har gått ned i vekt denne uka også. Håper selvfølgelig det.

Endret av *smak*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Madeline, Fru Fomle og Knøttet! Jeg kommer med rapport etter kurset. *grugleder meg*

Huff har hatt en fæl dag i dag. Har hatt angst i hele dag og er utslitt nå. Jeg får sterk angst og er redd for å dø. Det er helt ubeskrivelig vondt! Heldivis har jeg snille folk rundt meg som hjelper meg så godt de kan. Setter pris på dem.

Lurer på hvordan jeg skal komme meg ut av den vonde situasjonen? Noen ganger er jeg trygg og glad som bare det, mans andre ganger er jeg full av angst.

Orker ikk skrive så mye mer nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhu, har gått ned 1 kilo. Dvs. totalt 2,3 kilo på to uker.

Jeg er stolt av meg selv, som har klart å holde meg til mager mat, små måltider og regelmessig trim.

Skal fortsette sånn!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye trøst å gi, men jeg håper inderlig at du finner en måte å mestre angsten din på. Det må være så vondt å slite som du gjør i perioder. Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg, *smak*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Gratulerer med veieresultatet, det var jo kjempebra!! :-D

Så trist at du hadde en så dårlig dag ... :troest::klemmer:

Veldig bra du har snille folk rundt deg som støtter deg og hjelper deg:) Håper du har det bedre nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtte, dere er så snille!! :blomst:

Jeg er kjempefornøyd med vektnedgangen! Prøver å forkusere på det istedet for angsten.

Kloke ord: Nesten ethvert nederlag eller enhver skuffelse kan vendes til noe positivt, om man bare er oppfinnsom nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtte, dere er så snille!! :blomst:

Jeg er kjempefornøyd med vektnedgangen! Prøver å forkusere på det istedet for angsten.

Kloke ord: Nesten ethvert nederlag eller enhver skuffelse kan vendes til noe positivt, om man bare er oppfinnsom nok

Det har du all grunn til å være! Du har vært kjempeflink! :-D

Det var kloke ord, det :Nikke: Bra å kunne tenke positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen i dagboka mi, Knøttet! Du er like trofast i boka mi, det er kjekt.

Nå har jeg kjøpt to treningstopper som jeg kan ha på meg på SATS. Kjekt å føle seg vel når man trener.

I uka som var fikk vi ikke trent da jeg ikke har vært helt i form. Er litt deppa for det, siden jeg går på Grete Roede kurs, jeg ser for meg at jeg har lagt på meg alt det jeg har tatt av... :sur: Jeg har heldigvis vært flink med maten, så kanskje det ikke blir så ille som jeg frykter...

Har kjøpt lyng som jeg skal plante i trillebåren utforbi. Lyng er så vakkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen i dagboka mi, Knøttet! Du er like trofast i boka mi, det er kjekt.

Nå har jeg kjøpt to treningstopper som jeg kan ha på meg på SATS. Kjekt å føle seg vel når man trener.

I uka som var fikk vi ikke trent da jeg ikke har vært helt i form. Er litt deppa for det, siden jeg går på Grete Roede kurs, jeg ser for meg at jeg har lagt på meg alt det jeg har tatt av... :sur: Jeg har heldigvis vært flink med maten, så kanskje det ikke blir så ille som jeg frykter...

Har kjøpt lyng som jeg skal plante i trillebåren utforbi. Lyng er så vakkert!

Klart det! ;)

Gøy å handle klær, også treningstopper! Sant som du sier, kjekt å føle seg vel når man trener:)

Ikke bekymre deg for at du ikke fikk trent forrige uke når du ikke var helt i form, det er helt forståelig! Dessuten hjelper det jo at du har vært flink med maten :)

Lyng? Som i Callunalyng eller noe sånt? Slik lillafarget lyngplante? :klø: *late som hun har peiling* :fnise:

Lykke til med veiinga (i kveld?)! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...