Gå til innhold

Smak og behag


Gjest *smak*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *smak*
Innom for å ønske deg en fin helg, *smak*. Håper du får anledning til å nyte finværet. :)

:hallo:

Hei Fru Fomle! Ja jeg har benyttet det fine været vi har hatt i dag. Mor og jeg gikk oss en lang tur. Har bestemt meg for å nyte været når det er fint enten om jeg sitter på terrassen eller går tur. Håper vi får mange sånne solskinnsdager fremover! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

En goooe helg til deg også ~Milla~!!

I dag har vi vært ute å shoppet litt. Har blant annet kjøpt oss lilla liftgardiner til kjøkkenet. Kjøpte to lilla brikker som passet til gardinene.

Kjøpte også første sesongen av: "Sex og singelliv". Tenkte å kjøpe alle sesongene etterhvert.

Det ble også litt scrappeutstyr siden jeg har fått dilla. Ja så kjøpte vi noen gule brikker med ei høne på.. fiiine.. Det var vel det..

Vi satt litt uti sola og den varmet godt nå. Ser at ting har begynt å spire rundt oss, det er en herlig tid vi går i møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Virker som det er mange som er blitt bitt av scrappingbassillen.... blir veldig fristet. Er det dyrt, iforhold til utstyr osv en trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Hei ~Milla~! Når det gjelder scrapping er det bare fantasien som setter grenser. Du kan bruke alt mulig rart til scrapping, som knapper, sløyfebånd, klister osv. Jeg ville kjøpt inn noen få ting til en begynnelse, og om du skulle bli "bitt" av basillen du også kan du kjøpe deg mer utstyr og lære deg nye teknikker etterhvert. Vil anbefale deg forumet http://www.scrapping.no/forum/viewtopic.php?t=98905. Her kan du se hva andre har laget og få en mengde med tips!

I dag har det vært storm ute, det virket iallefall slik. Jeg var ute å handlet mat og ble dratt avgårde av vinden :fnise:. Det var godt å komme hjem etterpå å sette seg foran peisen med et pledd rundt meg.

Samboeren er nå søt, han kom hjem med fylt krabbe til meg, noe jeg synes er kjempegodt. Han er veldig flink til å tenke på andre enn seg selv!

Jeg steikte pannekaker med det geniale pannekakejernet vi fikk til jul, da ble han også fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så du er fornøyd med pannekakejern? Vi fikk et til jul, men byttet det fordi jeg ikke trodde det kom til å bli brukt. :sjenert:

Ønsker deg en flott søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Ja jeg er veldig fornøyd med pannekakejernet Fru Fomle. Mye enkelere å steke pannekaker nå. Når pannekakene er ferdig stekt lyser det grønne lyset. En annen fordel er at man slipper å snu pannekakene. Vi har oftere pannekaker nå enn før, noe samboeren er glad for..

Hilser tilbake til nattevakten ~Milla~!

I dag har jeg kost meg alene. Samboeren er på spillekveld med gutta. Har spilt sims, det er kjempekjekt. Har lest manualene for å få mest ut av spillet. Det finnes utrolig mange tilleggspakker også, blandt annet møbler som IKEA faktisk har i butikken. Man kan også ha kjæledyr. Det som er kjekt med SIMS 2 er at man slipper å passe så nøye på at de dusjer, spiser og går på do som man måtte i SIMS 1, det kunne bli litt kjedelig i lengden. Nå kan de gå ut å danse, trene, forelske seg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Morn morn!

Jeg har også spilt litt sims, ikke igår da, men det er utrolig artig. Der går de på shopping, flørter, og lever livet. Artig spill! Også er det så gøy å bygge store fine hus, drømmehus :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Tok på meg kosedressen og fant fram gamle episoder av Sex og singelliv i dag. Underholdende og kjekt gjensyn. Mr. Big er så kjekk!! :rødme:

Ellers har det vært fint vær i dag og jeg har verken gått tur eller sittet på terrassen. :angry: Ikke bra.. Har som mål å komme meg ut i fint vær, det skal benyttes! :sol:

På mandag skal jeg på kino og se "shopoholiker" filmen sammen med mor. Hun har lånt bøkene av meg, og synes de er morsomme hun også. Vi har store forventninger til filmen selv om den har blitt slaktet her og der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Var filmen bra? Synes også bøkene er utrolig bra og kunne godt tenke meg å se filmen. Men det blir ikke sammen med mannen, han nekter. :fnise:

Ellers håper jeg du nyter de fine dagene ute. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *smak*

Fru Fomle og ~Milla~ :klem:

Filmen var morsom den! Anbefaler dere å se den om dere har mulighet.

I dag har vi vært på hytta for første gang i år. Temperaturen var grei så vi tok grillen frem.. :) Vi fikk raket litt løv og beskar noen busker.

Etter hytteturen tok vi hagen fatt. Ble luking samt planting av steinbed stauder. Jeg håper de trives der jeg plantet de! slik ser de ut

Ellers har jeg fått helt dilla på butikken Saape. Her finnes håndklær, såpedispenser, negleskrubb, båsspann, baderomsmatter mm. i mange forskjellige farger, det er bare å velge en farge så finner du nesten alt til badet i samme farge. Genialt for meg som liker helhet! Det er butikken for meg!

Ellers må jeg komme med en kjærlighets-erklæring til samboeren min. Han er så god å ha som livspartner, føler meg som verdens heldigste!!! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *smak*

Ja ~Milla~, vi er jammen heldige! Jeg blir glad og varm inni meg bare av å tenke på han, det er vel det som kalles kjærlighet..

I dag har vi malt stua hvit. Trenger et strøk til før det ser bra ut. Vi skal male alle vinduskarmer og dører hvite også.

Gruer meg til neste uke da skal samboeren til Oslo på kurs fra tirsdag til fredag. Er redd jeg skal få angst når han skal være borte så lenge. Men samtidig kan jeg jo trene meg på å bli sterkere og klare meg på egenhånd. Har et alternativ at jeg kan bli med han, men jeg vil kanskje kjede meg alene på dagtid.. jeg vet ikke. Hadde jeg hatt mange penger kunne jeg jo har shoppet dagen lang.. :ler: Blir aldri lei av shopping!!!

Nå har vi laget mat i leirgryta, så nå får jeg gå å spise litt :spise:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest *smak*

På tide med en liten oppdatering.. Har jobbet veldig mye med meg selv den siste tiden, tror jeg vil få det bedre om jeg klarer å innarbeide en "bestandighet" i jobbingen, altså ikke resignerer og faller tilbake til gamle synder..

Litt komplisert dette, men jeg regner med dere forstår. Jobbingen dreier seg om angsten og å få mer ut av dagene.

I dag har jeg vært flink!!! Jeg har klippet og raket plenen (det var på tide), og vasket alle vinduene i huset. Liker i grunnen å være aktiv, klarer ikke sitte i ro i timesvis.

Leter etter liftgardiner som vi skal ha i stua, men det er lettere sagt enn gjort. Ingen har de måla som vi trenger altså 90 cm... jeg som trodde at det var vanlig størrelse på vinduer. Vi har fått hvite vegger eller helt hvite er de ikke, fargen heter Dun. Ser for meg noen hvite eller beige liftgardiner. Håper jeg finner noen snart fordi det blir så nakent uten gardiner. Skjønner ikke de som ikke har gardiner i det hele tatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Gardiner må man ha :Nikke:

Jeg har kjøpt et liftgardin på Kid engang, det var 90cm...... men skjønner problemet ja, de fleste er 80, 100, 110 og 120.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...