Gå til innhold

Smak og behag


Gjest *smak*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Biltog anbefales! Det er en kjempegod idé og et godt alternativ til fly. Dessuten er det miljøvennlig :)

Så flott at du går mye tur, det gjør godt for kropp og sjel. Her er det så kaldt at det ikke frister noe særlig. Men har man hund, så må man. Ha en fin uke, *smak*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Hei til Ambra og ~Milla~! Ja jeg synes jeg har vært flink å gå tur de siste ukene. Kjenner det i låra også :fnise:. Synes også at biltog hørtes ut som en god ide. At det er miljøvennlig er jo bare supert!

Visste dere at vi tenker rundt 60 000 tanker per dag? Og at vi tenker stort sett de samme tankene hver dag? Tid for nytenkning jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Det er fort gjort å henfalle til pcen i stedet for å ta fatt på viktigere gjøremål. Jeg kan heller kose meg med pcen når jeg har fått gjort det jeg skal gjøre. Ser her i sola at det har samlet seg mye støv rundt overalt. Og gulvene burde absolutt støvsuges.. Derfor skal jeg sette i gang med husarbeidet, det er jo så god følelse etterpå!

Men først litt lunsj :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest *smak*
:danse: Jeg har gått ned 6 kilo!! Formelen på det er gåturer annenhver dag, og kutte ned på chips-spisingen. Detter var motiverende! Trodde ikke mine egne øyne da jeg gikk på vekta!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Jeg tenkte å skrive en liten plan for morgendagen:

- jeg vil stå opp mellom 8 og 10 om morgenen

- ordne meg på badet og kle på meg

- spise frokost og lese avisa

- gå ernergisk rundt vannet her i nærheten

Da har jeg fått en fin start på dagen!

Blir litt husarbeid når jeg har kommet til hektene etter gåturen.

Etterpå skal jeg sette meg ned å kose meg med scrapping. Elsker å lage fine layouter.

Å så skal jeg se Alle elsker Raymond og Two and a half man fra halv seks til halv syv. Digger de seriene :ler:

Endret av *smak*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Uff, fikk et skikkelig angstanfall i dag. Følte jeg holdt på å besvime. Var på apoteket da det skjedde, fikk vann av ei som jobbet der. Lurer på hva som gjør at jeg blir så redd enkelte ganger. I går f.eks merket jeg ingentingen til angsten. Etter anfallet var jeg skikkelig svimmel, skikkelig ubehagelig var det. Heldigvis var samboeren med meg, fordi jeg kunne ikke kjøre i den tilstanden jeg var i. Var jo helt shaky. Dessuten var det godt å ha han der pga. følte meg tryggere.

Nå er jeg heldigvis bedre, men jeg fikk meg en skikkelig støkk og det setter meg litt tilbake.

Livet kan være tungt i blandt.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *smak*

Ja, det er virkelig godt å ha en snill samboer, ~Milla~!

I dag er det fint vær ute, så jeg tenkte meg ut på tur!

Men først lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Var nydelig vær i dag. Gikk meg en lang tur for å benytte det fine været. Satte også i solsteika og matet endene.

I kveld har vi vært ute å spist på meksikansk restaurant. Smakte godt!

Ellers så har vi kjøpt en ny lese- og håndarbeids lampe til meg. Synet mitt er ikke det det en gang var. De hadde en alldeles nydelig taklampe der til totusen, gjett hvem som skal spare..

Jeg fikk meg en ny lekker kjole, med empireliv av sambissen også. De passer godt til min figur da jeg har midje og stor mage.. :fnise:

I morgen skal jeg besøke far og lære han hvordan han scanner inn dokumenter på pcen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Nå har jeg laget matpakke til samboeren med favorittpåleggene hans. Blir spennende å se om han nevner noe i morgen. Har nemlig ikke gjort dette før..

Prøvde å skjære ut sånne hjerter ut av agurken, men fikk det ikke til.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Milla~
Nå har jeg laget matpakke til samboeren med favorittpåleggene hans. Blir spennende å se om han nevner noe i morgen. Har nemlig ikke gjort dette før..

Prøvde å skjære ut sånne hjerter ut av agurken, men fikk det ikke til.. :fnise:

Så søt :rødme:

Hvor har du kjøpt den kjolen? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*
Så søt :rødme:

Hvor har du kjøpt den kjolen? :sjenert:

Kjøpte kjolen hos Zizzy.

Go helg til deg også ~Milla~!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

I dag har jeg scrappet. Det er i og for seg kjekt, men jeg er så selvkritisk til det jeg lager at jeg mister mye av gleden. Men jeg har tenkt å fortsette, kanskje jeg blir mer fornøyd når jeg har fått litt erfaring? Får satse på det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...