Gjest ~Milla~ Skrevet 22. mai 2008 #281 Del Skrevet 22. mai 2008 Innom og titter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 8. juni 2008 #282 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei, nå er det lenge siden jeg har besøkt dagboka mi. Har vært litt sløv og ikke fulgt opp mine intensjoner om et mer aktivt liv. Jeg er bedageligheten selv så jeg trenger et spark bak. I den forbindelse tenkte jeg å følge *Mim* sitt råd om å skrive liste i dagboka mi anngående hva jeg skal gjøre i løpet av dagen. * gå tur (på morgenen, stå opp tidlig) * luke på framsiden og klippe buskene * vanne uteplanter oppe og nede (hvis det ikke regner da) * spise to frukter * lese om lappeteknikk og kanskje bestille stoff på nettet, det er så mye fint å lage, dessuten må jeg bruke den dyre symaskinen min til noe, hehe * lære meg noe nytt, det kan være et fremmedord eller iallefall utvide horisonten.. * høre på lydbok (Eremitt krepsene) Jeg vil få struktur på dagene mine. Ha faste rutiner, jeg tror vi mennesker trenger det! For de som har jobb så går rutinene automatisk, de står opp tidlig, spiser frokost, går på jobb, jobber, kommer hjem, spiser middag... skjønner dere. Hos meg har det totalt sklidd ut... jeg sover lenge og får ellers lite ut av dagene. (flaut å skrive men det er jo sant) Jeg må være hardere med meg selv, stå opp til fast tid og få unna mine viktige gjøremål. Det var dagens utblåsning fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 9. juni 2008 #283 Del Skrevet 9. juni 2008 Et stk nattsykepleier er inne og suser i nattens mulm og mørke :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. juni 2008 #284 Del Skrevet 9. juni 2008 Det er nok lurt å få litt struktur på dagene, det er jo veldig enkelt å sove alt for lenge og ikke få noe ut av dagene om man ikke gjør det ja Selv føler jeg at jeg får for lett rutiner, men det blir jo ikke det samme når rutinene går ut på å bare se tv, være på nett, kanskje lese litt osv Da er det jo ikke nyttige rutiner, og det blir jo noe helt annet... Håper du får styr på rutinene, og ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 9. juni 2008 #285 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei Lille Ballerina og Knøttet . Det er nå en gang slik at man må gjøre de kjedelige tingene også Knøttet. (Ser at terminen nærmer seg, du går sikkert en fin tid i møte. Heldige deg! :icon_razz: ) I dag har jeg vært flink. Jeg sto opp tidlig, syklet til Sats og trente der en times tid. Da jeg kom hjem dusjet jeg og ryddet i huset. Så jeg kan hvis jeg vil. Men lista jeg førte opp i går ble alt for lang , fikk ikke gjort halvparten. Så trente jeg på Sats i stedet for å gå tur. I morgen tenkte jeg å være litt ute blandt folk, derfor skal jeg jåle meg litt, med selvbruningskrem og file negler å legge neglelakk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 10. juni 2008 #286 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei, *smak* Lykke til med planleggingen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. juni 2008 #287 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei Lille Ballerina og Knøttet . Det er nå en gang slik at man må gjøre de kjedelige tingene også Knøttet. (Ser at terminen nærmer seg, du går sikkert en fin tid i møte. Heldige deg! :icon_razz: ) I dag har jeg vært flink. Jeg sto opp tidlig, syklet til Sats og trente der en times tid. Da jeg kom hjem dusjet jeg og ryddet i huset. Så jeg kan hvis jeg vil. Men lista jeg førte opp i går ble alt for lang , fikk ikke gjort halvparten. Så trente jeg på Sats i stedet for å gå tur. I morgen tenkte jeg å være litt ute blandt folk, derfor skal jeg jåle meg litt, med selvbruningskrem og file negler å legge neglelakk . Ja, kjedelige ting må nok dessverre gjøres... Men etter at de er gjort kan man gjøre de morsomme tingene! :-D Jepp, ikke lenge igjen nå. Gleder oss! :-D :applaus: Kjempeflink du har vært i dag da! Det at du ikke fikk gjort alt på listen din er jo ikke rart når du har fått gjort så mye annet! Det er veldig godt å jåle seg litt til av og til, man føler seg så vel etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 13. juni 2008 #288 Del Skrevet 13. juni 2008 Bra at du tar tak, *Smak*! Det er aldri for sent, selv om det har sklidd ut en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 17. juni 2008 #289 Del Skrevet 17. juni 2008 Håper alt står bra til med deg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. juni 2008 #290 Del Skrevet 17. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. juni 2008 #291 Del Skrevet 25. juni 2008 Innom en snartur for å ønske deg en riktig fin sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 28. juni 2008 #292 Del Skrevet 28. juni 2008 Hei alle sammen. Som dere sikkert har merket er jeg litt uinspirert i forhold til å skrive i dagboka. Derfor tar jeg en pause så får jeg se når jeg føler for å skrive her igjen. Er heller ikke så mye i forumet lenger er litt lei. Ønsker alle lesere av dagboka mi en riktig god sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 4. juli 2008 #293 Del Skrevet 4. juli 2008 God sommer til deg også :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. juli 2008 #294 Del Skrevet 4. juli 2008 Bare en liten tur innom for å ønske deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 8. august 2008 #295 Del Skrevet 8. august 2008 Håper du har det bra og nyter sommeren, *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 9. august 2008 #296 Del Skrevet 9. august 2008 Har dere kommet dere vel hjem igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 24. august 2008 #297 Del Skrevet 24. august 2008 Hei! Takk for hilsen i dagboken min! Ser det er en stund siden du har srevet her, men da får jeg holde liv her. Jeg er også veldig glad i å skrive lister. Hvis jeg ikke skriver lister så blir liksom ikke ting gjort. Jeg må presse meg selv for å gjøre ting, og burde absolutt blir flinkere på det! Det er vel egentlig det jeg prøver på nå. For å få et bedre og mer spennende liv. ;D Ha en strålende kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 1. september 2008 #298 Del Skrevet 1. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 8. september 2008 #299 Del Skrevet 8. september 2008 Så kjekt at dere har vært innom dagboka mi! Tenkte å begynne å skrive litt i dagboka mi igjen. Akkurat nå holder jeg på å rydde roterommet vårt. Vi skal få besøk av foreldrene til samboeren men vi må rydde plass til de først . Skjønner ikke at vi tar vare på alt det skrotet, men vi får forhåpentligvis kastet litt nå. Synes jeg kaster noe stadig vekk, men bedre plass får vi ikke. Hm.. Fikk gått en lang tur i dag, i regnværet. Det gjorde igrunnen ingenting at det regnet var egentlig bare forfriskende. Så har jeg sittet endel med dataen, igjen, den stjeler mye tid. Men det er jo viktig å kose seg også da! Imorgen skal jeg innom biblioteket å låne meg et par bøker. Vil lese noe romantisk og morsomt, håper jeg finner hva jeg leter etter. Hvis noen har tips, så takker jeg for det. Jeg må også bake et par kaker til gjestene kommer. Så jeg blir ikke arbeidsledig. Vi hadde en fin ferie i bobil jeg og samboeren. Vi var bl.a innom å besøkte Alison, det var koselig. Vi fikk også hilse på den ene datteren hennes. Koselig! Ellers var vi i Gudbrandsdalen, Valdresflya, Flom, Gol i Hallingdal og over Hardangervidda. Er kjempekoselig å være på "loffen". I morgen må jeg tidlig opp, har masse som skal bli gjort. Får bare ha selvdisiplin når vekkerklokka ringer... Av og til må man være hard mot seg selv, det er ikke jeg alltid like flink til alltid. Har lett for å sove lenger enn jeg burde bl.a. Men jeg har blitt flinkere altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. september 2008 #300 Del Skrevet 8. september 2008 Så hyggelig å se at du er tilbake Virker som dere har hatt en fin sommer og sommerferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå