Gå til innhold

Skal barna lære på skolen at homofili er naturlig?


Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke naturlig å være homo.

Det er kvinne mann ikke kvinne og kvinne,mann og mann det er jo ikke naturlig det!

Skal vi lære barna våre at dette er naturlig :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomat Mina
Det er ikke naturlig å være homo.

Det er kvinne mann ikke kvinne og kvinne,mann og mann det er jo ikke naturlig det!

Skal vi lære barna våre at dette er naturlig :overrasket:

Hvem sier at dette ikke er naturlig?

Naturen tenker ikke, naturen har ingen baktanker. Naturen bare er sånn den er, og det er helt tilfeldig.

Jeg ser heller ingen grunn til at man ved en unaturlig prosess som adopsjon skal legge vekt på hvem som fra naturens side er i stand til å få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det neste blir vel at vi skal lære at pedofili er normalt. Homofili er og blir unormalt. Vi er skapt som mann og kvinne. Ikke kvinne og kvinne eller mann og mann

Vi er skapt som enkeltindivider. Parsammensettingen får vi heldigvis stå for selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomat Mina
Det neste blir vel at vi skal lære at pedofili er normalt. Homofili er og blir unormalt. Vi er skapt som mann og kvinne. Ikke kvinne og kvinne eller mann og mann

Pedofili er en legning, men den legningen er syk.

Pedofili er ulovlig og skader andre.

Homofili er ingen sykdom, det er lovlig å det skader ingen!

Har du problemer med å se en stor forskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tomat Mina
Det neste blir vel at vi skal lære at pedofili er normalt.

Forøvrig så lærer vi barna våres fra dem er ganske små at det finns noen som er pedofile.

Vi forteller om dem for at de skal holde seg unna fremmede som lokker dem til ting.

Vi lærer dem at det finns dem som er det men at det er galt å være det da dem forgriper seg på barn.

Det er jo sykt og ulovlig/straffbart å leve ut som pedofil.

Homofili skader ingen og det er heller ikke sykt og straffbart, men NORMALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er homofil selv, og visste det sånn ca. i 10-årsalderen.

Dersom vi hadde lært på skolen at homofili fantes, at folk var det, og at det ikke var farlig eller sykt, så kunne min barndom ha vært endret ganske radikalt. Jeg vokste opp i en tid der homofile var noe fjernt og stygt, og det var bare gale mennesker som var det.

Tenk om noen hadde fortalt meg at noen mennesker, ganske mange faktisk, er homofile, og de er like fine mennesker som andre. Og at de er like mye verdt... da hadde jeg kanskje sluppet år i synd, skam og fornektelse.

Det er et rent helvete å vokse opp som homofil når man ikke vet om omgivelsene synes det er ok. Man føler seg som verdens mest ensomme, perverse person. Og det eneste som gjør det, er at man føler kjærlighet til noen av samme kjønn.

Ikke så lett dengangen :klem: Det er flere her inne som tenner på det samme kjønn! Ikke jeg, men vet om flere brukere.

Kanskje starte en tråd på personlige meldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomatMina
Alt som ikke kan opprinnelig få barn med hverandre er unaturlige forhold.

Hvor står det skrevet?

Kan du komme med en link til dette er du flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge heterofile gidder å føde barn for hompfile, så går det sikkert greit... Men om de en dag må ordne seg sjæl, da blir det en bråstopp for menneskeheten... Men enn så lenge kan Arve Juritzen og andre homofile bare betale en eller annen for å bære fram barnet og si fra seg foreldrerettighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedofili er en legning, men den legningen er syk.

Er pedofili en legning??? Betyr det at du tror at de som er pedofile ikke har sex med voksne av det kjønnet de tenner på? Da tar du feil. Man kan være heterofil eller homofil, og samtidig være pedofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tomatMina
Er pedofili en legning??? Betyr det at du tror at de som er pedofile ikke har sex med voksne av det kjønnet de tenner på? Da tar du feil. Man kan være heterofil eller homofil, og samtidig være pedofil.

Om du er pedofil så er vel det en legning selvom man kan tenne på voksne.

Hva er Pedofil da om det ikke er en legning?

Men på generelt grunnlag kan jeg si at pedofil legning i seg selv ikke rammes av straffeloven. Det er handlingene som utløser det straffbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomat Mina
Så lenge heterofile gidder å føde barn for hompfile, så går det sikkert greit... Men om de en dag må ordne seg sjæl, da blir det en bråstopp for menneskeheten... Men enn så lenge kan Arve Juritzen og andre homofile bare betale en eller annen for å bære fram barnet og si fra seg foreldrerettighetene.

Det blir ikke en bråstopp for mennskeheten for jeg tror at de fleste på kloden er hetrofile.

Hva mener du med dette? Men enn så lenge kan Arve Juritzen og andre homofile bare betale en eller annen for å bære fram barnet og si fra seg foreldrerettighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke en bråstopp for mennskeheten for jeg tror at de fleste på kloden er hetrofile.

Hva mener du med dette? Men enn så lenge kan Arve Juritzen og andre homofile bare betale en eller annen for å bære fram barnet og si fra seg foreldrerettighetene.

hun som fødte arve juritzens barn, vel. En avtale de har som gir ham full foreldrerett, alene. Så lenge det er lov kan jo alle homofile gjøre det samme som ham, å kjøpe seg et barn, selv om dette barnet faktisk har en mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tomat Mina
hun som fødte arve juritzens barn, vel. En avtale de har som gir ham full foreldrerett, alene. Så lenge det er lov kan jo alle homofile gjøre det samme som ham, å kjøpe seg et barn, selv om dette barnet faktisk har en mor.

ok!Har ikke fulgt med i hans privatliv så mye ser du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok!Har ikke fulgt med i hans privatliv så mye ser du!

OK. Jeg trodde at alle KG-brukerne var ivrige se og hørlesere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomat Mina

Er enig med emi :legrine:

OK. Jeg trodde at alle KG-brukerne var ivrige se og hørlesere :D

:ler: Det er jo du som har SE & HØR informasjon da!

Jeg har ikke lest om den interresante Arve Juritsens privatliv så nøye som deg skjønner du - kanske fordi jeg ikke leser SE & HØR som deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...