Gå til innhold

Malou's


Malou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo:

Kombinasjonen av forestående kvartalsavslutning og intern revisjon på jobb er rimelig altoppslukende om dagen. Har ikke det store overskuddet til KG om kvelden akkurat. Kommer plutselig sterkere tilbake. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra Piglet, selv om jeg må innrømme at det er veldig mye på en gang. På den positive siden får jeg ikke tid til å kjede meg i allefall, og jeg føler meg nok på en måte litt mer "viktig" også. Tenkte faktisk på tidligere i kveld at for et halvt år siden hadde jeg alt for lite å gjøre og hadde begynt å kjede meg (igjen). Får ofte følelsen av at det ofte er sånn at man enten har for mye eller for lite. Er det noen som har sånn akkurat passe mye? Min nåværende situasjon skulle etter planen være forbigående hvis alt går etter planen. Heldigvis!

Er skikkelig sliten i hodet i kveld også og har vel egentlig mest lyst til å legge meg, men siden jeg jobber hjemme i morgen og kan sove "lenge" blir jeg nok oppe en stund til. Det er deilig å bare sitte (etterhvert blir det nok ligge) og slappe av også. Tenke på minst mulig og prøve og koble ut.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt kan man jo også bruke tiden på eBay. :fnise: I skrivende stund er to sjal, et orange og et ceriserosa på vei hjem til meg for tilsammen 125 kr. Må må jo tenke litt på seg selv oppe i alt sammen ikke sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i hvert fall slik i min jobb at det er perioder da det er mye å gjøre og perioder hvor det er h..... mye å gjøre.

Klart man skal tenke litt på seg selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvert fall slik i min jobb at det er perioder da det er mye å gjøre og perioder hvor det er h..... mye å gjøre.

:ler: Der fikk du sagt det, Bettie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dråpe, Bettie & Frk. Stella. :hallo:

I kveld behøver jeg faktisk ikke gjøre noe jeg ikke har lyst til! :juhu:

Jeg tror nesten dette har vært den hardeste jobbuka i mitt liv. Blir spennende å se om det kommer noen som topper den de kommende ukene. Den startet ikke så alt for bra, men jeg synes at jeg kom meg ganske bra i gjennom den til slutt, selv om jeg kunne tenkt meg å ha avsluttet flere oppgaver enn jeg fikk gjort. Men når man også er avhengig av andres input går de ikke alltid sånn man planlegger. Det er litt tendens på jobb at mange har så mye å gjøre at det ikke holder å be om noe en gang. Man må hele tiden følge opp, og det er ganske fustrerende til tider.

Nok om jobb, det er jo fredagskveld og jeg skal (nesten) ikke jobbe før på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vin::vin:

Heisann, Malou!

Jeg har tatt med litt god vin, så kan vi sette oss her utenfor vårt sjarmerende franske slott og nyte en nydelig høstkveld, mens vi nyter synet av Jean Pierre og Jean Paul som tråkker rundt i druene...

:fnise: Håper du har en fortreffelig aften!!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsninger Væren, Alou og Bettie. :)

Høstkveld i Sør-Frankrike høres deilig ut Væren, selv om høsten i Danmark ikke behøver å være så ille den heller. Denne helgen har vi hatt bedre vær og muligens høyere temperaturer også enn størstedelen av sommeren. Høsten er nydelig når det er sånn. Har vært masse ute, i går i hengekøyen og litt fiksing utenfor, i dag med svigers på besøk og etterfølgende tur i ettermiddagssola sammen med mannen. Synes jeg har fått koblet ut jobben også, i hvertfall store deler av tiden.

Nå skal øyeblikkelig legge meg. Føler meg faktisk litt trøtt selv om jeg har sovet lenge både lørdag og søndag, så jeg håper at jeg får sove ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennå en hard uke på jobb. Har ikke overskudd til så mye annet og ikke den store inspirasjonen til dagbokskriving. Kommer som alltid plutselig tilbake. ;)

Nå -> Favorittmagasinet under dyna på sofaen. :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var det også Bettie, problemet er bare at jeg har det med å bli sittende og rote rundt på nettet litt for lenge sånn at det ikke blir så mye tid med yndlingsmagasinet på sofaen før jeg blir nødt til å legge meg. Forhåpentligvis er det noen som kjenner seg igjen.

Litt mindre travelt på jobb i dag. Det betyr ikke at det ikke er travelt, men det er i det minste tid til å puste igjen, så lenge det varer... Mannen kjørte meg på jobb i morges for å ha bilen på dagen og henter meg igjen i ettermiddag. Mye kosligere å tilbringe ca to timer i bilen når man har selskap og ok med litt avveksling fra iPoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

To timer i bil på vei til jobb???

*glad jeg har kort arbeidsvei*

Ang for mye tid foran pc, der kjenner jeg meg igjen ja.

Blir sittende foran den istedenfor å gjøre noe annet fornuftig eller lurt. Som å bare ligge å slappe av...

Ha en fin onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse på!

Det høres ut som du har det stressende på jobb for tida! Ikke så mye tid til :filer: på jobben nei!

Håper alt er bra ellers! :) Klem fra Melloz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...