Gå til innhold

Malou's


Malou

Anbefalte innlegg

Nydelig, da.

Holder meg nok unna orange - eller jeg har faktisk to gensere i ulike nyanser. På tide å hale dem fram igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ikke sant...

Vekkerklokka ringte kvart over seks i dag. :Gjespe: Ikke noe rise and shine akkurat, bare mørkt og kaldt. Ordnet meg og lagde frokost før jeg tilbragte 1 time og 40 minutter i kø (i hvertfall store deler av veien) for å komme meg på jobb til klokka 9. Godt jeg har fleksitid sier jeg bare, og muligheten for å jobbe hjemmefra om morningen inntil det verste kaoset på veiene har lagt seg.

Har ikke tenkt meg å stille i helorange jeg heller Bettie, det blir nok litt over the top for meg, men liker effekten orange har som konstrastfarge, for eksempel sammen med sort. Har den orange armløse toppen på meg i dag, under en sort tynn strikkegenser med slåomutringning, sort skjørt-, strømpebukse og støvletter. Utenfor hadde jeg også orange sjal i tillegg til vinterjakke selvfølgelig. :fryser:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på Louis Armstrong's What A Wonderful World på iPoden mens jeg gikk fra parkeringsplassen og inn på kontoret i dag. Kombinasjonen av den, blå himmel og crispy høstluft fikk smilet frem hos meg. Et sånt øyeblikk som kan redde en hel dag. :)

Tenk å bo i gåavstand til jobben. *drømme* Sikkert ikke så koslig når det regner og blåser, men tenk på alle de gode øyeblikkene man kunne hatt også og ikke minst all den friske luften man hadde fått.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nesten dårlig samvittighet nå. Jeg har sånn avstand til jobben at jeg strengt tatt kunne gått (ca 30-40 min å gå) - likevel blir jeg kjørt hver dag...

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsåvidt gåavstand jeg, men tar ca 45 minutt, og det orker jeg ikke på morgenen. Men - å sykle er veldig greit, tar under 20 minutt! Valg av bosted ble tatt med hensyn til hvor vi jobber, bor greit til i forhold til både min og sambos jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30-45 minutter er nok også litt mer enn jeg kunne tenke meg Frk. Stella og Chica, jeg tenkte mer i retning av 15-20 minutter eller noe sånt jeg. :fnise: I mangel på gåavstand tok jeg meg en liten runde i skogen utenfor her jeg jobber istedet. Nydelig vær og høstfarger. Skulle ønske jeg hadde hatt en ordentlig kamera med, ikke kun mobilkamera. Veldig deilig med litt frisk luft. Burde benytte meg av det litt oftere med det området rundt jobben, men det er jo ikke alltid det er tid til sånt.

Prøver å få bluetooth til å virke sånn at jeg kan overføre bilder fra mobilen til PC'en, men det virker ikke som jeg har softwaren lenger. Rart for det VET jeg at jeg hadde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før jeg flyttet hit, hadde jeg, om ikke gangavstand, så i hvert fall sykkelavstand til jobben, men nå har jeg for lang vei. Men det var en fin start på dagen, og jeg valgte ikke sykkel i dårlig vær, da.

Tror jeg skal hente fram den tynne orange toppen i morgen - til svart genser og svarte sko. Ble litt inspirert av deg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time og 40 minutter i kø?? Jeg hadde fått angst tror jeg. Plutselig ble 25 minutter i bil ganske så overkommelig likevel :ler:

Sånne kontrastfarger gjør seg nå på høsten/vinteren, for da jeg dro fram vinterklærne mine så jeg jo at de aller fleste faktisk er svarte. Da gjør det godt med en fargeklatt innimellom alt det mørke.

Lillelørdag :hoppe: Snart helg igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal love deg at man godt kan få litt angst også monja og når jeg skriver litt mener jeg mye! ;) Men som jeg skrev tidligere også, så er det heldigvis ikke så ofte jeg er nødt til å kjøre midt i rushtrafikken, da hadde jeg nemlig ikke holdt ut!

I dag derimot er det ingen angst å spore da undertegnede jobber fra under dyna i stua. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må hente dyna mi jeg og. Må jo følge etter et godt eksempel.... ;) Men jeg skal ikke jobbe da, jeg skal kose meg med ei bok tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner nesten ikke hvordan jeg skulle ha fikset en jobb der jeg ikke kunne jobbe hjemmefra jeg nå Bette. Litt bortskjemt har jeg nok blitt. På den annen side har jeg jo DEN reiseveien da.

Ble det orange topp på deg i går foressten? I dag kjører jeg sort og mørkegrøtt. Sort kjole og støvletter, mørkegrå høyhalset tynn genser og strømpebukser. Kan ikke være like fargerik hver dag. ;)

Har fryktelig lyst til å stikke bort en tur på det nærmeste senteret og kjøpe et smykke som jeg siklet på sist gang jeg var der. Jeg har et møte fra 15 - 17 og har ikke lyst til å dra dit etter jobb. Lenge siden jeg har hatt tid til å stikke ut en liten tur midt på dagen. Blir nok ikke noen vane heller.

Tenke litt på det mens jeg drikker te og surfer litt på KG...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor:

De hadde selvfølgelig ikke flere igjen av det kjedet jeg hadde tenkt å kjøpe, de hadde det kun i "sølv" og jeg synes det var like fint som det "gull." Men så kjøpte jeg da bare et armbånd jeg så på forrige gang jeg var det istedet. :fnise: Et brunt skinnarmbånd med stor låsemekanisme i gull. De hadde det i sort, hvitt og beige også. Vurderte det sorte, men siden jeg kjøpte et sort armbånd med skinnsnorer for ikke så lenge siden (i samme butikk) så valgte jeg en annen farge dennen gangen. Hadde det vært sommer hadde jeg kanskje kjøpt det hvite (også) ...

Nå -> To timers telefonmøte :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd de ikke hadde kjedet, da.

Jo, det ble sort og orange på meg her om dagen.

I dag har jeg gått mer i retning av det maskuline. Stripete mørk dressbukse og vest og hvit skjorte. En mer dempet utgave av meg selv med andre ord.

Jeg forstår godt at du jobber en del hjemmefra når du har så lang reisevei som du har. Jeg kjører jo til jobben på ca 25 minutter, så jeg skal ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går og håper litt på at de får inne flere av det kjedet på et senere tidspunkt da Bettie. :fnise: Selv om livet nok går veldig fint videre uten også. Det er vel flere kjeder i havet...

I dag er det fredag! :danser: :danser: :danser:

Ikke av den så veldig glamourøs slagsen. Jeg har det med å dresse litt ned på fredager jeg, i motsetning til glamourbibliotekaren. Fredag har nesten blitt jeansskjørt dag for meg, i dag med rød kortermet topp med brun tynn strikkegenser med v-hals og 3/4 lange armer over, brune strømpebukser og stølvetter, nytt armbånd i brunt og gull og store bronsjefargede øredobber med perler og røkfarget sten fra Indiska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk monja. :) Har ingen spennende planer denne helgen, annet enn at jeg skal slappe av og kose meg en hel masse. Kanskje ikke så spennende, men veldlig deilig. I morgen håper jeg på å være litt ute på dagen, kanskje en tur i skogen hvis været er ok. Trenger frisk luft kjenner jeg.

Er nettopp tilbake fra lunch og har spist et lite stykke sjokoladekake som smakte veldig godt. Tyvstart på helgen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Malou :vinke:

Jeg havnet plutselig her inne hos deg jeg, har såvidt lest littegrann, og måtte få deg med på "mine innlegg". Koselig å lese det du skriver, så jeg kommer definitivt innom igjen. :)

Ha en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...