Gå til innhold

Malou's


Malou

Anbefalte innlegg

Sånn! Fikk tatt meg sammen og utryddet noen av alle mailene og sendt avgårde et par selv. Så har jeg da fått vært litt effektiv i dag og kan reise hjem med litt bedre samvittighet.

Så mangler det bare å kjempe seg gjennom køen hjem... :sprettoy:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for klem monja. :)

Kjører "black on black" i dag, med andre ord helsvart fra topp til tå. Det er jo veldig moderne akkurat nå, og jeg er jo en sucker for svart så jeg har på meg sort tynn kortermet kjole som går til knærne med sort singlet og sorte leggings som går litt under knærne under. På føttene har jeg sorte ballerinaer kjøpt i Wien og i ørene litt lange sølvbroker med sort sten i, også fra Wien.

...og som om ikke det var nok gikk det opp for meg at jeg også hadde jeg også sort veske OG sort iPod da jeg gikk fra jobb. Solbrillene var brune da, hadde jo kun "kjørebrillene" tilgjengelig. Man skal jo ikke overdrive heller. :fnise:

Vi har vært over hos naboen og drukket brus/kaffe og spist rullekake. Vi har bodd her i over 4½ år og det er første gang det skjer. Fikk bare bekreftet enda mer at mannen er en skikkelig rar type. Eller kanskje det bare er fordi han er gammel...

Har dusjet og chatter litt med veninne som igjen er i Karibien på MSN. Har planer om å legge meg å lese litt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke jeg eier noen hvite plagg jeg. Eller... jeg har vel et par topper kanskje, men jeg bruker dem aldri. Blir møkkete med en gang; sminke, mat, drikke... you name it.

Har nettopp sett den nyeste episoden av The Hills. :fnise: Fjortis I know...

Fikk ca en time i hengekøyen med 'Menn som hater kvinner' i kveldssola. Nå har helgefreden senket seg og jeg har sofa, teppe, bærbar og masse levende lys. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper helgen var fin!

Jeg likte "menn som hater kvinner" veldig godt, det samme med "jenta som lekte med ilden" og nå venter jeg spent på den tredje og desverre siste. Enn så lenge har jeg gitt meg i kast med en murstein på tusen sider, men døgnet har ikke nok timer til at jeg får lest så mye som jeg egentlig vil.

Deilig at det snart er høst. Elsker høstklær, høstluft, turer i fjellet og ikke minst mørke, kjølige kvelder ute og lun deilig sofakrok og masse levende lys inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsninger Bettie, Sille & Mie! :) Hadde en fin helg. Ble til og med litt tid i hengekøyen på søndagen, nesten i le for vinden.

Som jeg skrev i statusfeltet på facebook for litt siden; busy busy busy... Har ikke tid til å være på KG i arbeidstiden en gang (!!!) I går kom vi i tillegg hjem halvsent og hadde periodevis strømbrudd så det ble ikke noe da heller. :lettere-panikk-smiley:

Har mange baller i luften, løse tråder eller hva man skal kalle det. Om ikke annet går i allefall dagene fort...

Apropos høst så tror jeg faktisk at jeg burde hatt på meg tynne strømpebukser både i dag og i går for det er ikke så veldig varmt akkurat. Har observert at det har vært fint vær i hele dag da så da har det kanskje vært ok for de som har vært så heldige å kunne være ute. Ellers elsker jeg høstklær jeg også, men kunne godt leve med å bruke litt lettere klær en stund til. Nå har jeg jo endelig fått meg en del ok sommertopper også...

Levende lys er jeg derimot i full gang med. Tror jeg telte 13 stk i stua i går kveld, hovedsakelig telys. En kamerat av mannen sa en gang at det var mangel på oksygen i stua hos dem fordi kona brente så mange lys. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Malou! Travle tider, ja? Det er det samme her i gården, er ikke innom privat e-post på jobben mange dager! Lunsjen har de siste ukene blitt inntatt løpende fra ett møte til et annet, eller bestått av en God morgen youghurt foran PC-en. Håper det blir roligere tider snart. :dåne: :ler:

Høstklær har jeg også begynt å snuse litt på, har lyst på noen fine cardigans, og så en strikkekjole. Nye støvletter har jeg også lyst på, og en ny veske. Har du noe spesielt i kikkerten?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amity! :) Jeg prioriterer lunchen, og inntil videre har det i heldigvis lykkes med å spise lunch sammen med kollegaer hver dag. Tror jeg blir nødt til å ta meg tid til det ellers er jeg redd for at det klikker for meg etterhvert.

Om jeg har noe spesielt i kikkerten til høsten? Hmm... Jeg har allerede kjøpt meg støvletter og litt diverse på H&M og Ellos (selv om jeg som vanlig sendte tilbake hovedparten.) Kikker etter en brun tynn cardigan. Dessuten frister det litt med en ny vinterjakke i enten brunt eller grått, men jeg burde kanskje klare meg med de jakkene jeg har inntil videre. Kikke litt på H&M kanskje... Ellers har jeg jo alltid plass til noen nye skjørt da. ;)

Har etter en veldig behersket første halvdel av året prestert å kjøpe meg fire vesker i løpet av no time, så jeg tror ikke jeg skal ha flere med det første. :rodme: Ikke noen dyre da, tre for ca 200 kr pr stykk og en til 80 kr. En sort jobbveske (det teller vel ikke??) :ler: - stor nok til til å ha laptoppen i, en med grønt armymønster, en liten brun fra SJP's Bittenkolleksjon (på ebay) og en gullveske fra Trendsales. Say no more...

Prøver å gire helt ned med laptop i fanget, sitronte og litt Pussycat Dolls-wannebe's i bakgrunnen på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok lurt å prioritere lunsj med kolleger. Man trenger det jobbpausepunktet.

Vil ikke finne fram høstklær enda, vil ha sommer litt til, men det var ikke veldig varmt i dag. Så at jeg trenger noen litt kortere skjørt framover til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært torsdag kveld i kveld... :søvn:

Bortskjemt som jeg er synes jeg det er hardt å stå opp tidlig tre dager i strekk. Denne uka blir det ikke noen hjemmearbeidsdag før på fredag.

Poster linken til Cat Power's The Greatest her også. Nydelig låt som jeg hører mye på om dagen.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke deilig å ha en jobb hvor du har mulighet til hjemmedager? Etter at jeg begynte med studier, hvor jeg kunne disponere dagene mer selv enn jeg gjorde i jobb, har jeg også blitt litt bortskjemt - og sukker tungt hvis jeg må hver dag en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alou & Bettie. :)

Jeg er vel så B-menneske som man kan få blitt. I hvertfall hvis jeg gir meg selv lov til å være det. Elsker å være oppe om natten og sove lenge om morningen. Takk og pris har jeg en jobb der jeg ikke behøver å stå opp grytidlig, selv om kvart over syv er mer enn tidlig nok for meg. :Gjesp: Den dagen jeg jobber hjemme pleier jeg å sove nesten til ni, det redder ofte arbeidsuka.

I går la jeg meg tidlig, allerede klokken halv elleve, men jeg synes ikke akkurat jeg føler meg så veldig opplagt i dag av den grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Førstereis i dagboken din i dag, anbefalt av Lano for en god stund tilbake.

Jeg har skrevet litt i dagboken min ang. det å leve i uvisshet/syk samboer - det var på en litt rar måte "godt" å lese dagboken din. Godt på den måten at jeg ikke føler meg helt alene i verden, som jeg ofte har gjort den siste tiden.

Veldig glad for å høre at det går bra med mannen din! :Nikke: Og jeg skjønner VELDIG godt tankene dine rundt bryllup som du skrev om helt i starten her...

Og jeg har allerede funnet utrolig mange likhetstrekk mellom oss, men de får jeg komme tilbake til etterhvert :ler: - I'll be back! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frk. Stella! :) Så koslig å se deg her...og litt rart også for jeg har nettopp skrevet inne hos deg for deretter å oppdage at du har skrevet her siden sist jeg var innom.

Jeg skjønner veldig godt hva du mener med at det er litt godt at det er noen andre som har det på samme måte som en selv, selv om det egentlig ikke er noe man ønsker for noen. Som jeg skrev i dagboken din, det du skrev om å føle at man blir sugd tom for energi av andre mennsker som jo bare prøver å være der for en kjenner jeg så alt for godt til. Det var noen ganger i starten at det føltes som det var jeg som trøstet og beroliget folk enn omvendt...

Gleder meg til å høre om flere likhetstrekk! :ler:

Egentlig er jeg ikke her, men noen pauser blir jeg altså nødt til å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble det endelig fredag! Selv om jeg jobber hjemme i dag og har sovet lenger enn normalt sov jeg veldig godt når vekkerklokka ringte i dag allikevel. Lurer på når jeg hadde våknet hvis jeg ikke hadde blitt vekket. Uansett er det kjempe deilig å ikke skulle ordne seg i full fart, lage frokost og haste ut av døra. Istedet sitter jeg fortsatt under dyna i sofaen og har tent to telys på bordet. I andre enden av sofaen sitter mannen med den bærbare.

Mangler bare litt arbeidslyst, men det er vel bare å ta seg sammen ellers blir jeg jo bare straffet for det en annen dag.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...