Gå til innhold

Malou's


Malou

Anbefalte innlegg

Møkkalink (...)

Hvis man går til collection -> womens shoes, også velger man high boot under all models så er det den som heter Twiggy, nummer to fra høyre i den øverste raden. Koster 999 DKK.

Jeg er sikkert veldig sporty chic...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forholdsvis bra dag på jobb uten å kjede meg. Ikke dårlig til mandag å være. Håper på flere sånne dager nå som jeg får litt nye utfordringer.

Fikk også nytt sommeren litt når jeg kom hjem fraj jobb. Lå i hengekøya og leste Like Water For Chocolate (Hjerter i chilli) av Laura Esquivel mens mannen ordnet middag som ble spist i kveldssolen.

Nå har jeg ordnet nytt bilde til facebookprofilen. Godt man har digitalkamera sier jeg bare. Forandring fryder der også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg rett til støvletten når jeg klikket på linken din. :)

De var kule, noe slikt så jeg etter i fjor, men uten å finne noe som falt i smak. Fant noen, men de var ganske så dyre (ca 1500) og når jeg prøvde de på syntes jeg de var litt snåle. Støvletter som er flate under er kjekt å ha, noen ganger passer det bedre enn hæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket den nå? Hmm, det var rart for jeg har ikke endret linken.

Jeg trives veldig godt i støvletter uten hæl, selv om jeg synes det er stilig med litt hæl også. Bruker de mye til skjørt. Jeg har et par sorte støvletter med litt hæl også, men de har jeg hatt noen år nå så jeg begynner å bli litt lei av dem. Må se om jeg kan finne de fra Vagabond i butikkenes snart, det gjelder jo å være tidlig ute.

Falt nettopp over disse havaianas flip floppene i gull. De passer kanskje ikke like godt til høsten, men de hadde matchet mine gullfarvede tånegler perfekt! :shop-til-you-drop-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil for et par år siden var jeg egentlig ikke så opptatt av sko, men det har endret seg gitt... Nå har jeg lyst til å kjøpe nye hele tiden. Jeg har blitt en kvinne! :fnise:

I dag jobber jeg hjemme og sov helt til 9. LOVELY! Nå har jeg snart planer om å ta med med boka mi ut i hengekøya. Må jo benytte sjansen så lenge finværet er her for det ser desverre ikke ut til at det varer så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her hadde det skjedd mye som jeg ikke hadde fått med meg. Har savnet å få opp dagboken din på "mine innlegg" (jeg bruker nesten bare den når jeg leser her inne), men tenkte kanskje du hadde ekstra lang sommerferie... :sjenert:

Så tøft det må ha vært for dere i sommer, og kanskje fortsatt er. Man blir ydmyk når man hører om sånt. :klem:

Men en hyggelig nyhet om giftingen, det hørtes romantisk ut!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på av lesere, for her var det koselig å være :hallo: Ja, det er godt man ikke vet hva slags motgang man skal møte i livet og ikke minst når. Tror et fåtall av oss ville klart å komme oss noe sted da. Det virker som om både du og mannen tar dette bra, og jeg er sikker på at dere begge vil komme styrket fra det hele :hjerte:

Gratulerer med ny dagbok og takk for titten :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du fant meg igjen Lano. Jeg pleier også i hovedsak å bruke mine innlegg, så det tar ofte litt tid før jeg finner nye dagbøker også. Det har uten tvil vært en tøff sommer for oss, men det er utrolig hva man klarer når man blir nødt til det. Det er selvfølgelig en vanskelig situasjon fortsatt, men periodevis er ting så normalt at man nesten glemmer hva som foregår.

Hyggelig å se deg her også Vera Vamp. :-D Koslig med nye lesere som står frem! (hvem er alle dere andre?)

Å si at jeg har sovet skikkelig dårlig i natt ville nok ikke være en overdrivelse. Har fått myggestikk på armene, på leppa (...) og diverse andre steder. Startet med å ikke få lagt meg til å sove før kvart of tolv fordi jeg ikke var et stor trøtt. Så begynte myggehelvete. :rasende: Litt over klokka to gikk jeg og la meg i stua der mannen allerede lå og så på TV fordi han ikke fikk sove heller. Selvfølgelig var det mygg i stua også, men jeg fikk da sove litt etterhvert. Tror dette blir en lang dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet skikkelig crappy de siste 4 nettene selv, denne natten er intet unntak. Men merkelig nok klarer jeg å fungere nogen lunde på dagtid likevel. Kanskje sola som hjelper til? :)

Håper du får en fin dag uansett :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen kunne faktisk vært mye verre Vera Vamp. Inntil videre går det faktisk overraskende bra. Vet ikke om det er været, for det varierer mye fra dag til dag og henger ikke alltid sammen med hvor lenge/godt jeg har sovet om natten. Jeg er nå en gang B-menneske med alt det innebærer... I den forbindelse er jeg jo veldig heldig fordi jeg har det så fleksibelt på jobben. Kan både komme sent og gå tidlig, :fnise: jobbe hjemmefra om morningen, kvelden eller hele dager. Så får det vel bare være at det er 7 mil hver vei. Hadde jeg hatt fast arbeidstid fra 8-16 hadde jeg ikke holdt ut tror jeg.

Har nettopp spist lunch med etterfølgende liten tur rundt bygget i det deilige været. Jeg har på meg sommerkjolen jeg kjøpte for et par uker siden, med sort bunn med lyse og mørke store lilla blomster på. Lenge siden sist jeg hadde blomstrete sommerkjole på meg, men fargekombinasjonen i tillegg til en sort cardigan med 3/4 lange armer og sorte ballerinaer gjør antrekket litt mindre søtt og mer meg. I ørene har jeg sølvfargede avlange kroker med sort sten kjøpt i Wien.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerkjole er jeg litt usikker på om jeg har brukt ennå, når jeg tenker meg om. Synes ikke det har vært noe sommer å skryte av heller, hvertfall ikke der jeg har vært. Mye regn har jeg ikke vært plaget med, heller mye skyer og kald luft. På det værste har jeg faktisk dradd på meg vinterjakka mi :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på meg sommerkjolen jeg kjøpte for et par uker siden, med sort bunn med lyse og mørke store lilla blomster på. Lenge siden sist jeg hadde blomstrete sommerkjole på meg, men fargekombinasjonen i tillegg til en sort cardigan med 3/4 lange armer og sorte ballerinaer gjør antrekket litt mindre søtt og mer meg. I ørene har jeg sølvfargede avlange kroker med sort sten kjøpt i Wien.

Så nydelig dette antrekket hørtes ut! :-D Så sommerlig og fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello girls! Så koslig med besøk! :) Koslig at noen skriver noe også (hint, hint...)

Jeg elsker jo (som kanskje kjent) å gå i skjørt. En tidligere kollega av meg mente at hun aldri hadde sett meg i bukse på jobb og det er nok store muligheter for at det stemmer. Vi jobbet sammen litt over et år... Kjole derimot vil jeg gjerne bruke, men jeg føler ofte at det er noe som ikke helt stemmer med midje/hofte ratioen, ellers så kan det jo være at det er kjolene jeg har prøvd som har vært rare. :fnise: Med skjørt og topp derimot har jeg sjelden det samme problemet.

Dette nettstedet har vist seg å være svært vanedannene. Har tidligere både kjøpt et par øredobber med rosa perle og en kjede med sort onyx der. I går bestilte jeg Dette armbåndet og en gullfarget veske. Er alltid litt spennende å se hva man får når man kjøper ting av andre brukere. Det er jo ikke så dyre ting da heldigvis, så da kan man jo kjøpe litt mer. :materialistisk-smiley:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig sommerkveld. Har nettopp vært oppe i byen og spist softis. På tilbakeveien leverte vi bilen på verksted for utskiftning av deler av eksosanlegget også gikk vi det siste stykket hjem. Sånne kvelder der himmelen blir helt rød ved solnedgang har det desverre vært alt for få av i sommer. Det er litt varmt inne da, 25 grader as we speak, men jeg har åpnet begge utgansdørene pluss verandadøra og et vindue i stua for å prøve å få litt gjennomtrekk.

_________________________________

Vi har lenge snakket om at vi skulle ha hund, og nå når kaninen ikke her hos oss lenger er tanken plutselig rykket nærmere. Vi har ikke bestemt oss for race ennå, men vi har snakket litt om blant annet Novia Scotia Duck Tolling Retreiver. Det blir nok ikke noen hund på oss før mannen er ferdig med behandlingen, men så tror jeg ikke det går så veldig lang tid etterpå heller.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei og velkommen tilbake! Fant ikke dagboka di før nå, men her skal jeg definitivt følge med.

Håper det går bedre med samboeren din, og at han er blant de 95% heldige som blir friske!

Litt nysgjerrig på giftermålet deres; gratulerer forresten! Var det noe dere snakket om en stund, eller ble det bråbestemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*legger igjen spor*

Kjenner meg igjen i det med kjole, vanskelig å finne kjoler som sitter bra overalt, lettere med skjørt og topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Nommen og helledussen for en herlig skapning!

Ja ikke sant. Vi har ikke vært å sett på valper ennå da, for kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke å reise fra dem uten å kjøpe en. Jeg vet jo hvordan det foregikk når vi kjøpte kaninen...

Litt nysgjerrig på giftermålet deres; gratulerer forresten! Var det noe dere snakket om en stund, eller ble det bråbestemt?

Hei Yvette. Hyggelig å se deg her og takk for gratulasjoner. Vi har jo snakket om å gifte oss før. Vi har jo kjent hverandre i 9 år, men det å gifte seg har likssom ikke vært noe noen av oss har vært veldig opptatt av. Det har vært mer på "eventuelt den dagen vi får barn"-stadiet. Når mannen plutselig ble syk i mai og vi ikke visste hva vi sto ovenfor kom tanken om å sikre hverandre økonomisk plutselig mye nærmere, dessuten fikk vi vel begge et større behov for å vise verden og hverandre at det var oss, at vi sto sammen samme hva.

Så hyggelig at du legger igjen spor Chica. Godt det ikke bare er meg som har det kjoleproblemet.

_________________________________

Jeg sitter i stua i mer eller mindre stummende mørke mens det lyner og tordner utenfor. Inntil videre er det ikke helt tett på, men det blir jo spennende å se om det utvikler seg etterhvert. Det har vært veldig klamt i dag, så tordenværet er ventet. Jeg har rødvin i glasset og musikk fra iPoden på anlegget og suger inn fredagsstemningen. Både entree- og verandadøra står oppe og inntil jeg lukker dem holder jeg lysnivået på et minimum for å prøve å unngå mygg.

Jeg har foressten kjøpt Vagabondstøvlettene i dag. (Håper linken virker denne gangen, ellers er det modellen Twiggy hvis man går inn under high boots i all models kategorien.) Ikke ofte jeg har vinterstøvlettene på plass allerede i midten av august, men det gjelder jo å slå til hvis man finner noen man liker før det blir utplukket i butikkene. Kjøpte også en svart stor veske på H&M som jeg har tenkt å bruke på jobb. Trenger noe med litt størrelse på når man skal ha laptop'en med. Har brukt en brun jeg kjøpte på Naxos for noen år siden den siste tiden, men jeg er litt lei av den så jeg tror den skal få stå i skapet en stund. Ellers har jeg jo også den røde jeg kjøpte i Pisa i fjor, men den må repareres og jeg aner ikke når jeg får tatt meg sammen og funnet noen som kan gjøre det.

Har forøvrig også fått sandalene fra LaRedoute i posten dag, så det har vært en riktig bra dag på shoppefronten. I tillegg har jeg kjøpt tre små prøver av SJP's nye parfyme Covet på eBay. Tror vi skal si at det holder for i dag... :sjenert:

Det var deilig med en pause fra KG, men jeg kan merke at det er godt å være tilbake også. Godt å ha noen å skravle med når jeg har behov for det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...