Dråpe Skrevet 7. september 2007 #101 Del Skrevet 7. september 2007 Er det her du er, malou! Er veldig lite innom KG for tida, og bruker kun mine innlegg - og er vel stort sett bare innom middis' og monjas dagbøker siden de alltid ligger på toppen av lista. Er fryktelig dårlig til å oppdatere meg på andre for tida. Derfor ble jeg så glad da jeg leste et innlegg av deg hos monja, og så at du hadde fått ny dagbok! Nå er jeg oppdatert her også, og jeg må bare si at jeg syns du er ei sterk, tøff og positiv dame som jeg får masse gode tanker om når jeg leser her. Det vet jeg jo fra før at du er, malou, har jo "kjent" deg såpass lenge nå. Men samtidig så må jeg jo innrømme at jeg blir enda mer oppmerksom på det nå som jeg vet hva du går gjennom og må stå i. Håper så inderlig det går bra med mannen din - og deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 9. september 2007 #102 Del Skrevet 9. september 2007 Hei Der var du! Syns det var lenge siden jeg hadde sett noen innlegg av deg, bruker stort sett "mine innlegg". Dere har hatt og har fortsatt en tøff tid leser jeg, håper så inderlig at alt går bra og at mannen din blir helt frisk. Gratulerer som fru forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. september 2007 Forfatter #103 Del Skrevet 9. september 2007 Takk for koslige hilsninger Dråpe og Meja. ...og tusen takk for pene ord Dråpe. Nå går jeg ikke går rundt å er like sterk hele tiden. Felte senest noen tårer i dag, uten at jeg nødvendigvis mener at det er et volsomt svakhetstegn. Men det er mye for tiden, både privat og på jobb. Det ser ut som om det kan bli enda mer hektisk på jobb den nærmeste fremtid enn planlagt, men det får jeg heller komme tilbake til senere. For det har jo vært helg. I går blåste det veldig, så største delen av dagen ble tilbragt inne med avslapning og litt rengjøring. I dag derimot har det vært kjempeflott vær og jeg har både ligget i hengekøyen og lest 'menn som hater kvinner' (er øyeblikkelig ferdig), vi har vært en tur på det plantesenteret (kjøpte tre hvite lyng, en stor rosa krysantemum som jeg skal ha på trappa istedet for den halvvisna margueritten jeg har hatt der i sommer, en lanterne til gangen eller stua og en blomst til stua med lyserosa blomster) og i tillegg til at vi har vært ute og gått tur og vært innom et vennepar på veien og drukket en øl. Med andre ord en veldig fin søndag. Nå har jeg planer om å laste ned litt ny musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. september 2007 Forfatter #104 Del Skrevet 9. september 2007 Med fare å høres skikkelig "jostein-venneløs" (tidlig 90-talls flashback) ut... Mannen har sovnet på sofaen. Sliten etter gåturen, det er lenge siden han har gått såpass langt som vi gikk i dag. Tilbake til poenget... Er det kun meg som finner litt selskap i kanaler som f.eks CNN som sender live nesten hele døgnet når de er alene? Har kjøpt 'Hold On' med KT Tunstall på iTunes. Ikke så ofte jeg kjøper musikk der, men nå kan jeg i hvertfall pusse glorien med litt (om enn kun bittelitt) bedre samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. september 2007 Forfatter #105 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Trøtt jeg også. Hvis jeg skal nå å lese litt før jeg skal sove bør jeg nok lukke ned PC'en snart. Får fortsette med musikken en annen kveld. En ekstra bonus med at TV-sesongen snart starter opp igjen i USA er masse musikkinspirasjon. Det trenger jeg nå. Endret 9. september 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 11. september 2007 Forfatter #106 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) I dag har vi vært på sykehuset og fått svar på diverse prøver som mannen tok i forrige uke. Som ventet er ikke hele svulsten vekk, men den er skrumpet inn til ca 1/3 del av opprinnelig størrelse og det er jo veldig positive nyheter i seg selv. Jeg ble bare super lettet fordi det ikke var noe som hadde blitt verre. Neste steg er en ny scanning innenfor de neste par ukene som vil vise om det er kreft igjen i svulsten. I såfall kan det både bli aktuelt med operasjon eller en ekstra behandling, eller begge deler. Etter sykehuset dro vi på shopping på Fields. Hadde blant annet et gavekort vi fikk i bryllupsgave å bruke opp. Kjøpte to serveringsfat fra en fransk serie som jeg ikke husker navnet på og i tillegg har vi 500 kr igjen som vi kanskje skal legge i nye lamper i stua. Fant også en brun topp med 3/4 lange ermer og en mørk rosa hetttejakke på H&M. Nå ser jeg på Top Model-maraton på svensk TV3 og lakker neglene med gullneglelakk fra OPI. Endret 11. september 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 11. september 2007 #107 Del Skrevet 11. september 2007 Så flott at dere fikk positive nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 12. september 2007 #108 Del Skrevet 12. september 2007 Hei Malou! Der var du jo!! Jeg har tenkt masse på deg, men det virker kanskje ikke så troværdig når jeg ikke har sett at du er tilbake med ny dagbok før nå... Høres ut som om dere har hatt noen tøffe måneder. Så bra at ting går i den riktige retningen nå! Og gratulerer med bryllupet! Skjønner godt at det plutselig ble veldig viktig at alt var i orden juridisk. Deilig med shopping! Ikke minst når det er for gavekort - så får man det man vil ha, men uten å bruke penger... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. september 2007 Forfatter #109 Del Skrevet 13. september 2007 I skrivende stund brenner det ikke mindre enn 11 lys i stua, de fleste telys. :koselig-smiley: Vi har spilt badminton. Det gikk en del bedre i dag enn forrige gang, men det var jo også første gang og jeg merket at jeg var litt rusten etter 1½ års spillepause. Ble skikkelig svett i dag, selv om jeg og mannen byttet på å spille litt. Nå er jeg nydusjet og har skiftet sengetøy. Ekstra luksus den siste natten før ennå en etterlengtet helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. september 2007 Forfatter #110 Del Skrevet 13. september 2007 Unnskyld Piglet, det var ikke meningen å overse deg! Glemte helt å sjekke om noen hadde skrevet her siden jeg var her sist. Koselig at du fant meg igjen. Jeg har jo ikke akkurat rent ned dagboken din i det siste jeg heller, så du har troværdigheten i behold. Takk for gratulasjoner. Det nærmer seg vel med stormskritt for deg også nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 13. september 2007 #111 Del Skrevet 13. september 2007 Så BRA med godt nytt på sykehuset - håper det samme ved neste korsvei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. september 2007 #112 Del Skrevet 13. september 2007 Så fint at dere fikk så positive meldinger fra sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. september 2007 Forfatter #113 Del Skrevet 14. september 2007 Dråpe & Bettie. F R E D A G ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 14. september 2007 #114 Del Skrevet 14. september 2007 Håper fredagskvelden er deilig avslappende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 14. september 2007 #115 Del Skrevet 14. september 2007 Så gode nyheter, det må føles som en lettelse Også så herlig shopping - kjenner det gløder av Visa-kortet mitt borte i veska gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. september 2007 Forfatter #116 Del Skrevet 14. september 2007 Har så absolutt hatt en deilig avslappende fredagskveld Meja. Kom hjem fra jobb til hjemmelaget pizza med påfølgene epledessert, alt sammen tilbredt av mannen. Etter vi hadde spist dro han avsted til noen kamerater, men jeg har kost meg i sofaen med Paris Je t'aime på DVD. Den består av 18 kortfilmer som på hver sin måte handler om kjærlighet og foregår i Paris. Likte den ganske godt selv om noen av segmentene helt klart var bedre enn andre. Det føles absolutt som en lettelse Frk. Stella. Håper dere får noen positive nyheter snart også. Der kom mannen hjem. Passer perfekt, så kan vi nå å skravle litt innen det er på tide å sove, det vil si ganske snart. Jeg har nemlig nesten sluttet med å være oppe halve natten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. september 2007 Forfatter #117 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Dette gleder jeg meg til! Så får det bare være at fallhøyden er stor. Går det helt galt har jeg jo i det minste sesong 5 og 6 på DVD. Favorittkvinnene i favorittbyen, det kan vel ikke gå helt galt. Endret 14. september 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. september 2007 #118 Del Skrevet 15. september 2007 Håper du har hatt en god lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 15. september 2007 #119 Del Skrevet 15. september 2007 Dette gleder jeg meg til! Så får det bare være at fallhøyden er stor. Går det helt galt har jeg jo i det minste sesong 5 og 6 på DVD. Favorittkvinnene i favorittbyen, det kan vel ikke gå helt galt. Ah, dette gleder jeg meg også til! Det er bare å starte nedtellingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. september 2007 Forfatter #120 Del Skrevet 15. september 2007 Vi får satse på en kort vinter Sille. Takk jeg har hatt en fin lørdag Bettie. Sovet lenge, spist frokost med rundstykker, te og juice sammen med mannen uten å ha på TV'en fordi det blåste så mye at parabolen falt ut. Så da hadde vi på radioen i stedet og det var vel egentlig koseligere. I kveld har vi grillet. Spiste inne selvfølgelig, spise på terassen sesongen nok ferdig for i år. Enda en god grunn til å flytte til Syd-Frankrike. Leste i en bok jeg har om boliger forskjellige steder i Frankrike at man (i Provence) til og med kunne sitte ute på juleaften. Nå -> Septemberutgaven av amerikanske InStyle på sofaen. Det er så tykt av reklame at jeg nesten får vondt i armene av å holde det. Forøvrig skal jeg ikke være oppe til halv to i natt som jeg var i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå